|

طرفداران ارباب حلقه ها غافلگیر شدند | رونمایی پیتر جکسون از جادوی جدیدش

برنامه تولید فیلم "The Hunt for Gollum" به دو بخش تقسیم نخواهد شد؛ به جای آن، یک فیلم لایو اکشن دیگر از دنیای "ارباب حلقه‌ها" در دست ساخت است.

فرهنگ طرفداران ارباب حلقه ها غافلگیر شدند | رونمایی پیتر جکسون از جادوی جدیدش

در اردیبهشت امسال، تایید شد که فیلم جدیدی از "ارباب حلقه‌ها" با نام The Hunt for Gollum در دست ساخت است. در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، جزئیات جدیدی از دنیای The Lord of the Rings به اشتراک گذاشته شده است.

به نقل از Gamespot، فیلیپا بوینس، نویسنده و تهیه‌کننده مجموعه ارباب حلقه‌ها در مصاحبه با امپایر تایید کرد که فیلم The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum قرار نیست یک فیلم دو قسمتی باشد و این فیلم در یک قسمت تولید و در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.

پیش از این ایان مک‌کلن، بازیگر نقش گاندالف گفته بود که فیلم The Hunt for Gollum قرار است در دو قسمت تولید و اکران شود. در هر حال بوینس وجود یک فیلم دیگر از دنیای ارباب‌ حلقه‌ها را تایید کرد و گفت که دو فیلم لایو اکشن متفاوت از دنیای The Lord of the Rings در دست ساخت است که فیلم The Hunt for Gollum قرار است اولین فیلم لایو اکشن جدید این مجموعه باشد و فیلم دوم در آینده معرفی خواهد شد. در هر حال احتمال دارد فیلم دوم براساس شخصیت‌هایی مثل آراگورن، گاندالف، گالادریل یا دیگر شخصیت‌ها باشد، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

گالوم-حلقه

اندی سرکیس، بازیگر نقش گالوم در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها وظیفه کارگردانی که پیش از این فیلم Beathe، فیلم Mowgli: Legend of the Jungle و فیلم Venom: Let There Be Carnage را کارگردانی کرده بود و هم‌اکنون در حال کارگردانی انیمیشن Animal Farm است، وظیفه کارگردانی فیلم The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum را بر عهده دارد که نقش گالوم را نیز دوباره بازی خواهد کرد. پیتر جکسون، کارگردان سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و سه‌گانه هابیت به‌همراه فران والش و فیلیپا بوینس به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۶ اکران شود. همچنین انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. علاوه‌‌براین، پخش فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power مدتی پیش به پایان رسید که انتظار می‌رود این سریال به‌زودی برای فصل سوم تایید شود.

ارباب-حلقه-ها-1

منبع: زومجی
کدخبر: 338410

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین