|
کدخبر: 306278

نقد و بررسی ناتینگ فون ۲، جذاب تر و گران تر از قبل

فناوری نقد و بررسی ناتینگ فون ۲، جذاب تر و گران تر از قبل

نخستین گوشی معرفی‌شده توسط Nothing با دارا بودن عملکردی همه‌جانبه، قیمت پایین و البته، چراغ‌های چشمک‌زن در قسمت پشتی دستگاه، همه را بسیار تحت‌تاثیر قرار داد؛ اما، هرگز به‌طور رسمی وارد بازارهای ایالات متحده آمریکا نشد. این در حالی است که دومین سری از گوشی Nothing آمده است تا در رقابت با سایر برندهای اسم‌ورسم‌دار، عرض اندام کند.

چراغ‌های LED چشمک‌زن Nothing Phone 2، اصلی‌ترین نقطه تمایز آن با سایر رقبا است؛ اما، دلایل بهتری نیز برای خرید این گوشی منحصربه‌فرد می‌توان یافت که از جمله آن‌ها عبارتند از صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرت‌مند و باتری با طول عمر مناسب.

اگر بودجه کافی برای خرید این گوشی را در اختیار ندارید، می‌توانید نسبت به دریافت وام کالا به‌عنوان راهی برای تامین بودجه، اقدام کرده و از در دست داشتن آخرین نسل گوشی‌های Nothing، لذت ببرید.

طراحی آشنا و پر زرق‌‌وبرق

از نظر بصری، Nothing Phone 2، تفاوت چندانی با نسل اول این گوشی‌ها ندارد. قاب پشتی دستگاه، هنوز شفاف است و به شما امکان می‌دهد تا کمی از آن‌چه که داخل گوشی قرار دارد را ببینید؛ همچنین، لبه‌های آن به‌صورت خمیده طراحی شده‌اند تا به این ترتیب، زمانی که آن را در دست می‌گیرید، احساس بهتری داشته باشید.

با وجود تمام ملاحظات انجام‌شده در طراحی این گوشی، هنوز هم آن‌چه Nothing 2 را از سایر رقبا متمایز می‌کند، چراغ‌های چشمک‌زن تعبیه‌شده در قاب پشتی آن است. این ال‌ای‌دی‌ها علاوه‌بر روشن و درخشان کردن پشت گوشی، می‌توانند شما را از اعلان‌های دریافتی آگاه کنند؛ همچنین، در انواع دیگری از کاربردها نیز قابل استفاده هستند. برای مثال، شما می‌توانید آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که در هنگام به صدا درآمدن زنگ هشدار، چشمک زده و یا نشان از وضعیت شارژ باتری شما داشته باشند.

نسل دوم گوشی Nothing، منحصربه‌فردتر از همیشه

Nothing Phone 2، قابلیت شخصی‌سازی بیشتری دارد و به شما امکان می‌دهد تا الگوهای نور سفارشی برای مخاطبین یا برنامه‌های خاص، ایجاد کنید.

دیدن کمی ذوق و خلاقیت در طراحی ظاهری تلفن‌های همراه می‌تواند شما را نیز سر ذوق بیاورد؛ به‌خصوص، با وجود افزایش گوشی‌های میان‌رده‌ای که تمرکز چندانی روی طراحی نداشته و بیشتر، تمایل به پایین نگه داشتن قیمت‌ها دارند.

در هنگام برشمردن ویژگی‌های ساختاری این گوشی، علاوه‌بر چراغ‌های چشمک‌زن، به قاب آلومینیومی آن نیز باید اشاره کرد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است که در بیشتر مواقع، به‌خوبی کار می‌کند.

این دستگاه دارای استاندارد IP54 مقاومت در برابر آب است و قابلیت استفاده در زیر باران را نیز دارد. صفحه نمایش 6.7اینچی نیز، به‌اندازه کافی بزرگ و روشن بوده و برای تماشای فیلم یا ویدیوهای یوتیوب، بسیار مطلوب است؛ همچنین، نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​آن به حفظ دوام باتری، کمک خواهد کرد.

اگر بودجه کافی در اختیار ندارید، می‌توانید نسبت به خرید موبایل قسطی اقدام کرده و یا بودجه مورد نیاز خود را از طریق دریافت وام با چک تامین نمایید.

تراشه قدیمی با پتانسیل بالا

Nothing Phone 2 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 در ساختار خود بهره می‌برد که توسط 8 یا 12 گیگابایت رم، پشتیبانی می‌شود. این پردازنده، کمی قدیمی‌ است؛ اما، همچنان یک تراشه قدرت‌مند به‌شمار می‌رود که می‌تواند به‌طور کامل از عهده بسیاری از مواردی که می‌خواهید به آن بپردازید، از پخش ویدیو گرفته تا ویرایش عکس و بازی، برآید.

خرید اقساطی کالا، یکی از انواع راه‌هایی است که جهت تامین بودجه مورد نیاز برای تهیه این گوشی می‌توانید در نظر بگیرید.

ناتینگ۱

دوربین‌های مشابه با پردازش بهتر

پشت گوشی، یک دوربین اصلی و یک دوربین فوق عریض قرار دارد که هردو دارای رزولوشن 50مگاپیکسلی هستند. از لحاظ سخت‌افزاری، این همان چیزی است که در Nothing Phone 1 نیز مشاهده کرده بودیم؛ اما، آن‌چه تفاوت ایجاد می‌کند، پردازنده بهبودیافته Snapdragon است که امکان پردازش نرم‌افزاری بسیار بهتری را فراهم می‌آورد.

شما می‌توانید نسبت به دریافت وام خرید کالا اقدام کرده و بودجه مورد نیاز خود برای خرید گوشی Nothing Phone 2 را از این راه تامین نمایید. 

باتری بادوام با طول عمر بالا

این دستگاه، انرژی خود را از یک باتری 4700میلی‌آمپر‌ساعتی تامین می‌کند که در صورت استفاده مناسب، می‌تواند گوشی را یک روز کامل، روشن نگه دارد.

دوام و طول عمر باتری، به میزان استفاده شما از دستگاهتان بستگی دارد؛ اما، به‌طور کلی، دوام بسیار خوبی داشته و در صورت استفاده معقول، از طول عمر بالایی برخوردار است.

این گوشی، همچنین، از شارژر سریع 45واتی پشتیبانی می‌کند و این توانایی را دارد که ظرف مدت تنها 55 دقیقه، گوشی را به‌طور کامل، شارژ کند. امکان بهره‌مندی از فناوری شارژ وایرلس 15واتی نیز وجود دارد.

برخی فروشگاه‌ها، امکان خرید موبایل قسطی را نیز به شما می‌دهند که می‌تواند به‌عنوان راهی برای تامین بودجه مورد نیاز برشمرده شود.

جمع‌بندی

ال‌ای‌دی‌های به‌کاررفته در Nothing Phone 2، بسیار منحصربه‌فرد بوده و پردازنده آن نیز از عملکرد بسیار قابل‌قبولی برخوردار است؛ اما، افزایش قیمت 100دلاری نسبت به نسخه پیشین خود، آن را از یک گزینه اقتصادی مقرون‌به‌صرفه، تبدیل به یک گوشی میان‌رده گران‌قیمت کرده است.

شما می‌توانید نسبت به خرید موبایل قسطی اقدام کرده و این گوشی را به‌صورت اقساطی تهیه نمایید.  

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها