|

غول آفریقایی در یک قدمی پرسپولیس

آلیو بادجی، مهاجم بوردو فرانسه در تیررس باشگاه پرسپولیس قرار دارد و مذاکرات ابتدایی برای جذب این بازیکن آغاز شده است.

فوتبال غول آفریقایی در یک قدمی پرسپولیس

پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برابر آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز به برتری رسید تا فصل جدید را پرقدرت آغاز کند. مدافع عنوان قهرمانی در دو بازی موفق به زدن دو گل شده و دو کلین شیت را نیز به ثبت رسانده است.

دو گل سرخ ها را علی نعمتی و سعید صادقی به ثمر رساندند. یک مدافع و یک هافبک، زنندگان گل پرسپولیس در دو بازی آغازین فصل بودند. هنوز پای مهاجمان پرسپولیس به گلزنی باز نشده و این موضوع می تواند برای کادر فنی یک زنگ هشدار باشد.

پس از جدایی عیسی آل کثیر، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا، شهاب زاهدی به پرسپولیس برگشت. مهدی عبدی نیز دیگر مهاجم هدف پرسپولیس محسوب می شود. عملکرد زاهدی در دو بازی اول چنگی به دل نزد تا او فعلا در حسرت گلزنی باقی بماند. به اعتقاد اکثر کارشناسان، زاهدی هنوز از سوی هافبک های پرسپولیس به خوبی تغذیه نشده و برای مشخص شدن عیار وی باید صبر بیشتری به خرج داد.

شهاب-زاهدی

زاهدی مهاجم نیست!

البته همه کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس نظر مشابهی درباره او ندارند. به عنوان مثال مرتضی فنونی زاده، بازیکن پیشین پرسپولیس در این رابطه به خبرنگار سرویس ورزشی گسترش نیوز گفت: «من شهاب را خیلی دوست دارم و شاید از این حرف من ناراحت شود اما باید بگویم که او درواقع یک مدافع چپ است. این بازیکن به نوعی در پست غیرتخصصی خود بازی می کند و یک مهاجم تخصصی نیست. تنها مزیت او در این دو بازی، درگیر کردن دو مدافع وسط حریف و ممانعت از بازیسازی آن‌ها به شمار می رود که البته نکته مثبت و قابل توجهی است.»

او در ادامه اذعان کرد: «مهدی عبدی به عنوان یک مهاجم هدف تخصصی در پرسپولیس حضور دارد ولی متاسفانه باز هم شاهد این موضوع هستیم که کادرفنی اعتماد لازم را به او ندارد. دلیل عدم استفاده آقای گل محمدی از مهدی را واقعا درک نمی کنم. پرسپولیس و استقلال همواره بهترین فورواردهای ایران و آسیا را در ترکیب خود داشتند. امیدوارم سرمربی تیم در بازی های آینده در انتخاب مهاجم نوک تجدیدنظر کند و تصمیم بهتری اتخاذ کند.»

فنونی-زاده

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با ضرورت جذب یک مهاجم خارجی به گسترش نیوز گفت: «خرید مهاجم خارجی باید با دقت و وسواس خاصی صورت گیرد تا دیگر شاهد بازیکنانی مثل پریرا در فوتبال ایران نباشیم. مسلما مهاجمی در حد و اندازه های لوکادیا می تواند به پرسپولیس کمک کند اما آیا باشگاه در این مقطع قادر به جذب چنین مهره های است؟ باید صبر کرد و دید که مدیریت و کادرفنی درنهایت چه تصمیمی می گیرند. خرید مهاجم از طریق تماشای فیلم بازی ها و مهارت ها و با استفاده از فضای مجازی دردی را دوا نمی کند.»

مدیران باشگاه پرسپولیس از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، قصد جذب یک مهاجم خارجی را داشتند که به هر دلیل تا به امروز موفق به انجام این امر نشدند. شنیده ها از آن حکایت دارد که حالا قرمزها به جذب یک فوروارد جدید نزدیک شدند.

رونمایی از جدی ترین گزینه پرسپولیس

آلیو-بادجی

آلیو بادجی مهاجم بوردو فرانسه مهاجم مد نظر یحیی گل محمدی است. او نزدیک تر از همیشه به قرمزهای پایتخت به نظر می رسد و مدیران پرسپولیس همه تلاش خود را به کار خواهند بست تا وی را به صورت قرضی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ملحق کنند.

این فوروارد ۱۸۹ سانتی‌متری در طول فصل های گذشته سابقه بازی در لیگ‌های سوئد، اتریش، مصر، ترکیه و فرانسه را در کارنامه دارد و از مطرح‌ترین انتقال او نیز می‌توان به حضور در بوردو با مبلغ ۳ میلیون دلار اشاره کرد.

بعد از جدایی 3 مهاجم  پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر از جمع شاگردان گل محمدی، حالا تمام تمرکز سرمربی قرمزها به یافتن مهاجمی جدید معطوف شده است.

کدخبر: 303897 سهیل مافی
  • کیسه سوراخ کن ارسالی در

    زاهدی بدرد دربان توالت میخوره ک در رو با ز و بسته بکنه تا آخر فصل نهایتا ۶ تا گل میزنه با ی پاس گل درپیت... عبدی شل مغز هم مث ***گیج دور خودش میگرده

  • مهدی ارسالی در

    خدا نعلتتون کنه با این تیما و این بازیکن ا باقیمت های نجومی اخه مردکه های نفهم تو ایران اونقدر ادم هست که محتاج نون شبن یا از نداشتن کرایه خونه تو خیابون یا تو متروکه ها زندگی میکنن از همین خانوادها بازیکنان پر استعداد زیاد هست بعدشم مگه ی ه فوتبالیست چقدر زحمت میکشه فقط تو زمین میدوه دنبال توپ که میلیونی یا میلیاردی پول میریزین تو حساباشون تا وقتی مملکت م ا جونای این طوری داشته باشه و مسعولین بی فکر داشته باشه بایدم به ۱۴۰۰سال قبل برگر ده بجای میلیون یا میلیارد خرج کردن تو ف وتبال چند تا کارخونه بزنید جوونا برن سر کار نادونا

  • علی ارسالی در

    پول مفت بدید تا فقط داخل قهرمان بشیم.آسی ا که شلغمیم..دولت خوب داره کمک پرسپولیس بکنه ولی پول گندمکاران بعد پنج ماه هنوز نداده

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت به یحیی ستاره سوز آخه دفاع وسط چی میدونه مهاجم باید چه خصوصیاتی داشته باشه لوکادیا رو هم درویش آورد انتخاب یحیی احمق پریرا بود حیف عبدی که جونیش رو داره زیر نظر یحیی حروم میکنه.

ارسال نظر