|
کدخبر: 327769

شاه ماهی استقلال از تور پرید

باشگاه الوحده که پیش از این احمد نوراللهی را در اختیار داشت، اکنون به دنبال جذب مهدی قایدی دیگر بازیکن ایرانی است. این امر نشان می‌دهد که باشگاه الوحده قصد دارد با جذب بازیکنان کلیدی ایرانی، ترکیب تیم خود را تقویت کند و به یک تیم رقابتی در لیگ امارات تبدیل شود. جذب بازیکنانی مانند نوراللهی و قایدی می‌تواند به بهبود عملکرد این تیم کمک کند. از طرفی، این اقدام نشان‌دهنده توجه باشگاه الوحده به بازار انتقالات ایران و توانایی جذب بازیکنان با کیفیت از این کشور است. این می‌تواند فرصتی مناسب برای بازیکنان ایرانی برای بازی در لیگ های معتبر خارجی باشد.

فوتبال شاه ماهی استقلال از تور پرید

مهدی قایدی فصل بسیار خوبی را با باشگاه اتحاد کلباء پشت سر گذاشته است. این بازیکن ایرانی یکی از بهترین های فصل جاری لیگ امارات بوده، تا جایی که سایت اسپورت ۳۶۵ لقب "جادوگر لیگ امارات" را به او داده است. با توجه به عملکرد درخشان قایدی، باشگاه الوحده مورد توجه قرار گرفته و مدیران این باشگاه در حال مذاکره با باشگاه الاهلی بری برای جذب این بازیکن هستند. این نشان می‌دهد که قایدی توانسته با نمایش های قابل توجه خود، نظر باشگاه‌های معتبر لیگ امارات را به خود جلب کند.

جذب چنین بازیکنانی می‌تواند به تقویت هرچه بیشتر باشگاه الوحده و حضور قدرتمندتر آنها در رقابت‌های لیگ امارات کمک کند. این موضوع همچنین می‌تواند فرصت مناسبی برای قایدی جهت ارتقای سطح فنی و حرفه‌ای خود در فوتبال حرفه‌ای خارج از ایران باشد.

طبق اعلام اسپورت ۳۶۵ مهدی قایدی باتوجه به خداحافظی اسماعیل مطر بهترین جایگزین برای این بازیکن باتجربه به شمار می‌آید.

قایدی بازیکن شباب الاهلی است که به صورت قرضی در اتحاد کلباء به میدان رفت و نمایش خیره کننده‌ای در این تیم داشته است به طوری‌که در ۳۴ بازی در رقابت‌های مختلف موفق به زدن ۱۶ گل و دادن ۶ پاس گل شده است.

الوحده درحالی خواستار جذب مهدی قایدی شده است که احمد نوراللهی را هم در اختیار دارد. نوراللهی هم فصل بسیار خوبی را با الوحده تجربه کرد و به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار می‌گیرد.

جواد-نکونام

استقلال این بازیکن را نمی‌خواهد؟

بر اساس خبرهای رسیده از باشگاه استقلال، صفا هادی جایی در لیست نقل و انتقالاتی این تیم ندارد.

بعد از اینکه حمید مطهری، سرمربی تیم تراکتور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که قرارداد صفا هادی به پایان رسیده است، در فضای مجازی خبری منتشر شد که باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن عراقی اقدام کرده است.

پرس و جوی ما در مورد صحت و سقم این خبر منجر به این نتیجه شد که باشگاه استقلال درخواستی برای جذب این ستاره نداشته است و خبر در حد گمانه زنی است.

باشگاه استقلال به دلیل حضور در فصل آتی لیگ نخبگان آسیا و حتی کمبود مهره در بازی های لیگ برتر به طور حتم دست به جذب بازیکنان جدید خواهد زد اما تا اکنون هیچ اقدامی رسمی برای بازگشت منتظر محمد و جذب صفا هادی انجام نداده است.

ادعای باورنکردنی سرپرست استقلال

سرپرست باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر کوشش کرد رابطه جواد نکونام با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را بسیار عادی و کاملا دوستانه جلوه بدهد! محمدحسین میثاقی هم حین اجرای برنامه تلاش کرد به سرپرست موقت استقلال تفهمیم کند که حرف های نکونام علیه تاج، هیچ ربطی به این ادعای عجیب و امروزی او ندارد.

این عین حرف های نکونام و واژه های او در مورد رئیس فدراسیون پس از تساوی استقلال مقابل نساجی است؛ «شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم.»

سوال این است که در توجیه صحبت های نکونام و احضار او به کمیته انضباطی (و تبعاتی که در این زمینه در انتظار نکونام خواهد بود) آیا می شود به همین سادگی همه چیز را انکار کرد؟ آیا می شود به آسانی گفت ماست سفید نیست، بلکه سیاه است؟

جواد-نکونام

این که ادعاهای نکونام درست یا غلط است، در حیطه مطلب امروز نیست اما می توان خطاب به سرپرست استقلال گفت در همین ابتدای حضور در فوتبال، لطفا با واقعیت ها کنار بیایید و حقایق را وارونه منعکس نکنید. آنچه مقابل دوربین ها و میکروفن های خبرنگاران اتفاق افتاده را به همین راحتی زیرش نزنید و با کدخدامنشی فوتبال را اداره نکنید. عدالت خواه باشید و به دنبال حقیقت گویی؛ پای همه حرف هایی که زده می شود هم ایستادگی کنید.

اصلا اجازه بدهید سر فرصت، نکونام در این باره توضیح واضحات بدهد و صراحتا بگوید چه کسانی نمی خواهند و اجازه نمی دهند استقلال قهرمان شود؟

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها