|
کدخبر: 328058

ضد حال بزرگ به سردار آزمون / شاهزاده ایرانی شوکه شد

قهرمان لیگ بوندس‌لیگا تصمیم گرفته است قیمت فروش مهاجم ایرانی خود را کاهش دهد.

فوتبال ضد حال بزرگ به سردار آزمون / شاهزاده ایرانی شوکه شد

به گزارشی که توسط روزنامه بیلد آلمان منتشر شده است، تیم‌های مثلت سویای اسپانیا، لیون فرانسه و فنرباغچه ترکیه در تابستان ۲۰۲۴ به دنبال امکان انتقال سردار آزمون هستند. مهاجم ایرانی که با پایان دوره قرضی خود در رم ایتالیا، باید به آلمان و تیم بایرلورکوزن بازگردد.

آزمون در ۲۹ بازی برای رمی‌ها فقط در ۵ بازی در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت و ۳ گل به ثمر رساند. تیم ایتالیایی حاضر به فعال کردن بند خرید قطعی سردار آزمون از ژرمن‌ها آن هم با پرداخت ۱۲.۵ میلیون یورو نیست و این مهاجم باید به لورکوزن بازگردد.

سایت آلمانی ۹۰ نیز درباره آینده سردار آزمون نوشت: این بازیکن آینده‌ای در جمع لورکوزنی‌ها ندارد و تیم آلمانی به دنبال فروش قطعی او در نقل‌وانتقالات تابستانی خواهد بود. البته بایرلوکوزن سردار آزمون را در سال ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن آزاد با پرداخت ۲.۵ میلیون یورو خرید و بنابراین با فروش حداقلی او هیچ ضرری نخواهد کرد؛ بنابراین به نظر می‌رسد این تیم قیمت فروش سردار آزمون را کاهش دهد.

آزمون-تیم

احتمال تغییر مسیر ناگهانی سردار آزمون

سردار آزمون که با تجربه بازی در بایرلورکوزن و آاس رم چهره سرشناس در فوتبال اروپا محسوب می‌شود، در روز‌های گذشته نام خود را در کنار تیم سویا اسپانیا دیده است.

اگرچه مراحل مذاکره سردار با این باشگاه به خوبی پیش رفته و او در آستانه امضای قرارداد با این تیم قرار دارد، اما شنیده‌ها از دریافت دو پیشنهاد دیگر برای این بازیکن حکایت می‌دهد.

پیشنهادات جذابی که به دست آزمون رسیده ممکن است منجر به ادامه کار او در سری A ایتالیا بشود.

باتوجه به اینکه سردار تحت قرارداد لورکوزن است، در نهایت او تصمیم خود را با هماهنگی باشگاه آلمانی خواهد گرفت.

با پایان فصل اروپایی، سردار در هفته‌های آینده تصمیم خود را نهایی خواهد کرد.

منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها