|
کدخبر: 328471

پسر برانکو در یک قدمی پرسپولیس

تعیین تکلیف وضعیت قرارداد اوسمار به عنوان یکی از چالش‌های اصلی در فصل نقل و انتقالات برای تیم سرخ‌پوشان پیش رو است. این مربی بدون تمدید قرارداد، به سمت برزیل رفته تا تعطیلات خود را در کنار خانواده سپری کند و درباره آینده همکاری با تیم پرسپولیس با خانواده‌اش مشورت کند. ازسمت دیگر، به دلیل بیماری سخت همسرش، اوسمار از باشگاه فرصتی خواسته است تا بتواند روند بیماری همسرش را مشاهده کند و تصمیم بگیرد آیا می‌تواند در ایران کار خود را ادامه دهد و به درمان همسرش توجه کند یا خیر.

فوتبال پسر برانکو در یک قدمی پرسپولیس

اگرچه سرنوشت اوسمار در باشگاه پرسپولیس هنوز مشخص نشده است، اما در آخرین مصاحبه خود، رضا درویش ادعا کرده است که پیش از ترک ایران، اوسمار لیست اضافی بازیکنان، لیست خریدهای مد نظر و برنامه تمرینی برای اردوی پیش فصل را به پرسپولیس ارائه داده و علاقه بسیاری به ادامه همکاری با این تیم در فصل آینده دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در لیست مازاد پرسپولیس، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سینا اسد بیگی، محمدمهدی احمدی، مهدی عبدی و احمد گوهری حضور دارند و البته سرنوشت ادامه حضور وحید امیری در پرسپولیس در گرو افزایش تعداد سهمیه بزرگسال این تیم است.

وحدت هنانوف که در جشن قهرمانی جدایی‌اش را رسماً اعلام کرد، به احتمال فراوان راهی تیم اف سی سئول کره جنوبی خواهد شد و وحید امیری هم در صورت مازاد شدن، به تیم برادرش یعنی خیبر خرم‌آباد کوچ خواهد کرد. فرشاد فرجی نیز مذاکراتی با تیم نساجی مازندران داشته و احتمالاً گوهری نیز در اراک ماندنی خواهد بود.

لیست ورودی اوسمار متشکل از بازیکنانی در چهار پست خواهد بود؛ هافبک دفاعی، دفاع راست، وینگر راست و مهاجم؛ برای پست دفاع راست گزینه مد نظر اوسمار مهدی تیکدری است که برای فصل فشرده سرخ‌ها، نیروی پشتیبان دانیال اسماعیلی‌فر باشد.

اوسمار در پست هافبک دفاعی نیم نگاهی به احمدرضا زنده‌روح دارد و این بازیکن در اولویت کادرفنی پرسپولیس است تا جانشین سینا اسدبیگی شود.

برای وینگر راست احتمال خیلی زیاد شاهد بازگشت فرشاد احمدزاده به اردوگاه سرخ خواهیم بود و در خط حمله نیز از بین علی علیپور، جواد آقایی‌پور و یا گزینه خارجی، یک نفر به پرسپولیس اضافه خواهد شد.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس در تمام مذاکرات خود با این نفرات به آنها متذکر شده که احتمال حضور مستمر آنها در ترکیب اصلی وجود ندارد و پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس این بازیکنان باید پیه نیمکت‌نشینی را به تن خود بمالند.

نقطه تاریک این لیست، میانگین سنی بالای گزینه‌های مد نظر است و انگار باشگاه پرسپولیس فراموش کرده بشدت نیازمند جوانگرایی است.

در حال حاضر میانگین سنی ترکیب اولیه پرسپولیس ۳۱.۳ ساله است و این تیم ۱۲ بازیکن با سن ۳۰ به بالا در لیست خود دارد؛ با وجود این به سراغ مهدی تیکدری ۲۸ ساله، زنده روح ۳۱ ساله و احمدزاده ۳۱ ساله رفته است. به این ترتیب نه تنها جوانگرایی در لیست پرسپولیس در نظر گرفته نشده بلکه میانگین سنی این تیم با خریدهای جدیدش بالاتر هم خواهد رفت. این موضوع می‌تواند زنگ خطرها را در اردوگاه سرخ به صدا در بیاورد.

نورافکن-تیم-ملی

بمب نقل و انتقالاتی استقلال

باشگاه استقلال هم چنان در تلاش برای جذب بازیکن از تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر است.

فصل گذشته و در تعطیلات زمستانی بازیکنانی متعددی از تیم سپاهان در لیست خرید استقلال قرار گرفتند، اما باشگاه سپاهان به همه نامه‌های ارسالی از سوی باشگاه استقلال پاسخ منفی داد و اعلام کرد به همه بازیکنانش نیاز دارد.

امید نورافکن، محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور و... بازیکنانی بودند که باشگاه استقلال در تعطیلات زمستانی روی آن‌ها دست گذاشته بود و به نظر می‌رسد این روز‌ها هم برای جذب این بازیکنان تلاش خواهد کرد.

باشگاه استقلال با توجه به اینکه برای فصل جاری درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، روی تاکید جواد نکونام در تلاش برای جذب بازیکنان بزرگ و همچنین بازیکنانی از تیم‌های بزرگ است.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها