|
کدخبر: 329470

سپاهان بمب پرسپولیس را هایجک کرد

به نظر می‌رسد حضور باشگاه سپاهان در میان مشتریان ممکن است شرایط را برای بازیکنان پرسپولیس سخت‌تر کند. اگرچه لیموچی علاقه‌ای به پیوستن به تیم پرسپولیس دارد، اما ایجنت او تمایل بیشتری به انتقال او به سپاهان دارد و به همین دلیل در حال حاضر شانس سپاهان بیشتر به نظر می‌رسد. هرچند هنوز هیچ قراردادی امضا نشده است و بازیکنان پرسپولیس همچنان امیدوارند تا توانایی تغییر نظر مدیران باشگاه را داشته باشند.

فوتبال سپاهان بمب پرسپولیس را هایجک کرد

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای نگهداری علیرضا بیرانوند ندارد و به طور واضح از این دروازه‌بان به کمیته انضباطی شکایت کرده است. به همین دلیل، بسیاری از دروازه‌بانان از طریق نمایندگان خود اعلام آمادگی کرده‌اند تا در پرسپولیس حضور داشته باشند.

از امیر عابدزاده گرفته تا رشید مظاهری، علیرضا حقیقی، پیام نیازمند و غیره. در این میان چند ایجنت هم دروازه‌بان‌های خارجی به پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند. در بین گزینه‌های مطرح شده، نیازمند بیشتر از بقیه مورد توجه باشگاه پرسپولیس است.

البته او تحت قرارداد باشگاه سپاهان است اما قرارداد مالی‌اش برای فصل آینده آنقدر سنگین است که شاید باشگاه اصفهانی از جدایی‌اش استقبال کند. مخصوصا اینکه مورایس بدش نمی‌آید یک گلر خارجی یا حتی علیرضا بیرانوند را در دروازه تیمش داشته باشد.

بازیکن مورد نظر استقلال و پرسپولیس در آستانه سپاهانی شدن!

دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس تمام تلاش خود را برای جذب مهدی لیموچی به کار گرفته‌اند اما شنیده می‌شود شانس باشگاه سپاهان بیشتر است.

طی روزهای اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب مهدی لیموچی بوده و مذاکرات زیادی را با مدیر برنامه‌های این بازیکن انجام داده اند. به خصوص باشگاه پرسپولیس که با توجه به جدایی قریب الوقوع مهدی ترابی مذاکرات جدی‌تری با این بازیکن داشت.

اما به نظر می‌رسد اضافه شدن باشگاه سپاهان به صف مشتریان تا حدی شرایط را برای سرخ پوشان سخت کرده است. چرا که با وجودی که خود لیموچی در گفت‌وگو با مدیران پرسپولیس برای حضور در این تیم ابراز علاقه کرده اما ایحنت این بازیکن تمایل بیشتری به انتقال این بازیکن به سپاهان دارد و به همین دلیل در این مقطع باید شانس سپاهان را بیشتر از پرسپولیس دانست. هرچند که هنوز قراردادی امضا نشده و پرسپولیسی‌ها همچنان امیدوارند تا بتوانند نظر مدیربرنامه‌های این بازیکن را عوض کند.

حال باید دید در نهایت جوان آینده دار فوتبال ایران برای آینده اش چه تصمیمی خواهد گرفت و برای فصل آینده بالاخره پیراهن زرد را به تن می‌کند یا سرخپوش خواهد شد.

رضاییان

تکلیف رامین رضاییان با پرسپولیس مشخص شد

این روزها درحالی شاهد اخبار نقل و انتقالاتی در مورد رامین رضاییان هستیم که باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی به این بازیکن نداده است.

رامین رضاییان یکی از اهدف جدی نقل و انتقالاتی چند تیم لیگ برتری است. درحالی که مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان در اظهارنظری صریح اعلام کرد: رضاییان با سپاهان قرارداد دارد و اگر قصدش رفتن از تیم یا هر موضوع دیگری، باید مراحل قانونی آن اجرایی شود.

اما این روزها شاهد اخبار زیادی در مورد انتقال احتمالی رضاییان به باشگاه استقلال هستیم. از سوی دیگر زمزمه‌هایی نیز مبنی بر پیوستن او به یکی از تیم‌های اماراتی نیز شنیده می‌شود.

با وجود این اخبار هیچ خبری در مورد انتقال رامین به باشگاه پرسپولیس شنیده نمی‌شود. داستان از این قرار است که باشگاه پرسپولیس هیچ تمایلی به ادامه همکاری با رامین رضاییان نداشته و با وجود از دست دادن احتمالی دانیال اسماعیلی‌فر نام مدافع فصل قبل را در لیست نفرات موردنظر خود برای فصل آینده نگنجانده است.

طی روزهای اخیر شایعاتی پیرامون بازگشت رضاییان به پرسپولیس در صورت جدایی اسماعیلی‌فر بودیم اما پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که سرخ پوشان هیچ برنامه‌ای برای جذب این مدافع ندارند و در صورت جدایی دانیال اسماعیلی‌فر سرخ پوشان نیز سراغ گزینه‌های دیگر داخلی یا آسیایی خواهند رفت.

منبع: ایسکانیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها