|
کدخبر: 329615

گزینه پرسپولیس با استقلال توافق کرد

جواد آقایی‌پور، مهاجم تیم استقلال خوزستان که به دلیل عملکرد برجسته‌اش در تیم، مورد توجه تیم‌های مدعی در جدول قرار گرفته است، در دفتر نماینده تام الاختیار مالک باشگاه استقلال حضور داشت.

فوتبال گزینه پرسپولیس با استقلال توافق کرد

جواد آقایی‌ پور، بازیکن برجسته تیم ملی در فصل گذشته باشگاه استقلال خوزستان، لحظاتی پیش وارد دفتر یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس شد و در حال مذاکره با باشگاه استقلال بود.

باشگاه استقلال با آگاهی از حضور این مهاجم جوان و ۲۴ ساله در تهران، باب مذاکره جدی با وی را استارت زده و از دقایقی پیش جلسه طرفین شروع شده است و باید دید خروجی آن چه خواهد شد.

بنابراین احتمال دارد آقایی پور پس از توافق نهایی قراردادش را امضا کرده و اولین خرید فصل جدید آبی های پایتخت لقب بگیرد.

این اتفاق درحالی رقم خورد که پرسپولیس برای عقد قرارداد با این ستاره ملی‌پوش به توافقاتی رسیده بود.

 پرسپولیس به دنبال بازیکنان خارجی

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان خارجی و تقویت تیم خودش می‌باشد. گاریدو بعد از حضور در ایران در اولین فرصت با مسئولان باشگاه پرسپولیس نشست خواهد داشت تا برنامه‌هایش را دقیق‌تر تشریح کند.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با ایجنت برخی از بازیکنان لیگ برتری به توافق رسیده و قرار است با نظر نهایی خوان گاریدو با آنها قرارداد امضا کند. از آنجا که این مربی شناخت چندانی از فوتبال ایران ندارد طبیعی است که نقش کمرنگی را در خریدهای نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس داشته باشد.

البته قرار نیست لیست سرخپوشان پر شود و حداقل یکی دو جای خالی در لیست پرسپولیس باقی خواهد ماند تا گاریدو با نظر خودش و بعد از زیر نظر گرفتن تمرینات آماده‌سازی سرخپوشان برای جذب بازیکن جدید اقدام کند.

ساختمان-باشگاه-پرسپولیس

او بعد از حضور در ایران در اولین فرصت با مسئولان باشگاه پرسپولیس نشست خواهد داشت تا برنامه‌هایش را دقیق‌تر تشریح کند. درحال‌حاضر بازیکنانی چون فرشاد احمدزاده، مهدی تیکدری، محمدحسین اسلامی، مهدی لیموچی و دو دروازه‌بان خارجی مذاکرات مثبتی را از طریق ایجنت خود با باشگاه پرسپولیس داشته‌اند که به‌زودی تکلیف آنها مشخص خواهد شد. این نفرات داخلی در لیست خرید اوسمار ویرا هم بودند. در واقع این مربی برزیلی لیست ۱۵ نفره از بازیکنان داخلی به باشگاه پرسپولیس داده بود که در هر پست سه بازیکن را اولویت‌بندی کرده بود.

ستاره محبوب خیال سرخ ها را راحت کرد

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد. پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

وی که به دلیل مصدومیت مدت زیادی از فصل گذشته را نتوانسته بود همراه پرسپولیس باشد، حالا تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در این تیم بماند.

او ساعاتی پیش با حضور در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت عید غدیر خم این موضوع را تایید کرد تا بخش زیادی از نگرانی هواداران این تیم را کاهش دهد.

منبع: رادار اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها