|
کدخبر: 329757

جواهر پرسپولیس به تراکتور پیوست

بعد از تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که بوجود آمده است، به نظر می‌رسد که طی هفته آینده قرارداد علیرضا بیرانوند با تراکتور تبریز نهایی و به امضا خواهد رسید.

فوتبال جواهر پرسپولیس به تراکتور پیوست

تراکتوری‌ها به دنبال تحقق یک نقل و انتقالات آرمانی و مهمی هستند و در این مسیر، هدف اصلی تیم تراکتورسازی تبریز، جذب ستارگان کلیدی باشگاه پرسپولیس است. در طول دو هفته گذشته، موضوع جذب بازیکنان مطرح و برجسته‌ای مانند علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی توسط باشگاه تراکتور، در صدر اخبار رسانه‌ها واقع شده است. تحقیقات و پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که این موضوع به طور جدی تر از یک گمانه‌زنی و شایعه است، و احتمال پیوستن این سه ستاره کلیدی از تیم پرسپولیس به تراکتور، به نظر می‌رسد به سمت وقوع نزدیک تر است.

علیرضا بیرانوند که با فسخ یک‌طرفه قراردادش از پرسپولیس جدا شده، مورد غضب مدیران باشگاه هم قرار گرفته و گفته می‌شود که قرار است از سوی سرخ‌پوشان پایتخت پرونده‌ای علیه بیرانوند در کمیته تعیین‌ وضعیت تنظیم شود. با وجود آنکه خبر‌های ضدونقیضی پیرامون احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس با پادرمیانی مالکان باشگاه به گوش می‌رسید، اما خبر‌های جدید حکایت از آن دارد که احتمال بازگشت این دروازه‌بان پرماجرا به جمع سرخ‌پوشان پایتخت به حوالی صفر رسیده و در هفته آتی باید منتظر ثبت انتقال جنجالی او بود!

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور با وجود آنکه در هفته‌های اخیر در سودای کناره‌گیری از ادامه مالکیت خود بر این باشگاه بود، تغییر موضع داده و یکی از خرید‌های خبرساز او در بازار تابستانه قرار است علیرضا بیرانوند باشد. در روز‌های اخیر، مذاکرات تراکتوری‌ها با بیرانوند مثبت پیش رفته و در حالی‌که این دروازه‌بان باتجربه در حال حاضر در کشور ترکیه حضور دارد، گفته می‌شود که در هفته آتی جلسه ملاقات نهایی بیرانوند و زنوزی قرار است تنظیم شود و به نظر می‌رسد در این جلسه، قرارداد یک‌ساله بیرانوند با تراکتور به امضا خواهد رسید!

پورحمیدی-رحمتی

پورحمیدی و جدایی احتمالی از جمع سرخ‌ها؟

حسین پورحمیدی که در دوره حضورش در باشگاه استقلال، به‌واسطه آنکه نتوانست فرصت بازی به‌دست آورد و زیر سایه حسین حسینی کارش را پیش برد، از این تیم جدا شد و در ادامه، در تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت. پورحمیدی بعد از حضور چندباره در کورس مدعیان رسیدن به دستکش طلایی لیگ برتر فوتبال ایران، در لیگ بیست‌وسوم هم‌تراز با حسین حسینی موفق شد ۱۸ کلین‌شیت کند و دستکش طلایی فصل اخیر لیگ برتر را به‌دست آورد.

پورحمیدی با وجود این درخشش، حالا یک رقیب جدی را در خط دروازه تراکتور می‌بیند و در صورت نهایی‌شدن قرارداد علیرضا بیرانوند که اتفاق قریب‌الوقوعی است، شرایط برای ادامه همکاری او با سرخ‌پوشان تبریزی پیچیده می‌شود. گفته می‌شود که حسین پورحمیدی در صورت نهایی‌شدن قرارداد بیرانوند، تمایلی به ماندن در تراکتور و نیمکت‌نشینی ندارد و در سودای آن است تا بتواند در تیمی دیگر به عنوان دروازه‌بان شماره یک کارش را پیش ببرد.

البته که او برای تحقق این مهم باید بتواند رضایت تراکتوری‌ها را جلب کند و باید دید در صورت جدایی احتمالی از تراکتور، مقصد بعدی این دروازه‌بان باتجربه که فصل گذشته در کنار حسین حسینی، رکورددار کلین‌شیت شد، کدام تیم خواهد بود.

منبع: ورزش 360
  • قادر ارسالی در

    باز هم پسماند های پرسپولیس در راه تراکتو ر! با اینها تیم کهکشانی نمی شود.

  • بهروزی ارسالی در

    الکی برخی را بیش از حد بزرگ نکنید
    کسی که چیزی نداشت و ناگهان میلیاردر شد حالا می ره تو کشتی و عکس تفریحات لوکس خو دش را برای مردم دچار مشکل جامعه بارگیری میکند.

  • علی ارسالی در

    هنوز مشخص نیست.چون فسخ قرارداد این حاجی غیرقانونی بود

  • رضا ارسالی در

    بیرانوند دروازبانی بود که پرسپولیس اونو جواهر کرد .در پرسپولیس دیده شد و به تیم ملی راه یافت .دروازبان خوبی هست ولی رفت نش فاجعه نیست .هر بازیکنی از پرسپولیس بر ه از تیم ملی هم می‌ره .در هر صورت موفق ب اشه .زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید ولی رفتار متعادلی نداشت .

  • محمد ارسالی در

    سلام.بیرانوند بوسیله پرسپوليس ب پول وشهرت رسید تجربه نشون داده هرکسی ب پرسپولیس پشت کرد دیگه روبه نابودی میره..تراکترهم دروسته پول‌داره تاکتیک تیمی ‌وثبات نداره مسی ورونالدوهم بیاره بجایی نمیرسه مثل تیم استیل آذین بهترین بازیکنای ایران خرید ولی...دلیل کاربیرانوند وترابی اینه میخان بین بازیکنان پرسپولیس دودستگی ایجادکنن مسعولان مواظب باشین هدف شون اینه بازیکنای کلیدی رو فراری بدند از فصل قبل معلوم بودتوزمین راه میرند خدا ذلیلشون کنه

  • ناشناس ارسالی در

    بیرانوند گلر تاپیک نبود. اتفاقا گل‌های ب دی خورده. رفیعی بهتر از اون کار کرد

  • مهران ارسالی در

    جواهر؟؟؟؟؟ این کارواشی پشمک پرسپولیس هم نیست ، جواهر سلطان علی پروین، علی دایی، عابدزاده، باقری وسیدجلاله نه این نوکیسه ی بی تعصب و بی غیرت

  • ناشناس ارسالی در

    آنوقت که این جواهر در تراکتور شش تا شش ت ا خورد معلوم میشود که پیت حلبی هم نیست چ را چون‌ در پرسپولیس مدافعان چور این کار تن خواب گدازاده را می‌کشیدند وگرنه سوراخ سوراخ می‌شد

  • ناشناس ارسالی در

    مدیران پرسپولیس باید شکایت کنند وحق باشگاه رو بگیرن هوادار از آقای درویش انتظار داره که حق رو بگیره

  • م‌ج‌ ارسالی در

    بیراوندخیلی‌نامردی‌کرد

  • علیرضامدنی ارسالی در

    اقا اگه علی بیرو از پرسپولیس بره فوتبالش هم تمام میشه ببینید

  • حمید ارسالی در

    جواهر کجا بود اگه جواهر مثل این هر چند م اه یکبار حلبی می‌شد که مصیبت بود

  • ناشناس ارسالی در

    خود فروش

  • ناشناس ارسالی در

    جواهر نیست،***بیش نیست،الدنگ

  • مجید ارسالی در

    خدا را شکر از شر این تازه به دوران رسیده راحت شدیم کاش ترابی و کنعانی را هم اشانتیون او به تراکتور می‌دادند یک پرسپولیسی واقعی اول مردمی بودن. شرافت ، انسانیت و بعد تکنیک و بار فنی ، تراکتوریها هم پولشونو در آب ریختن ، از قهرمانی خبری نیست مطمئن باشید،همین که ما را از شر دماغوند خلاص کردید ممنونیم

  • کا ظم ملایی ارسالی در

    به نظر من جواهر زمانی ارزش داره که گردن صاحبش باشه خردرگر دنش چه طلا باشه چه کاسه واجبین خرخره

  • باباجون ارسالی در

    این صفت جواهر برای علی بیرو زیبنده نیست بهتر است بگوییم حزب باد که هرطرف باد وزی د برودو آخرش ا ز یک تیم درپیتی سر در اور د !!!@!

  • شاهین ارسالی در

    از این جور گربه سفت های تازه به دوران رس یده که فقط پول رو میشناسند زیاد میان میر ن . اصلا هم مهم نبود با رفتن اینجور آشغا لها پرسپولیس براش اتفاقی نمیوفته . شیر ه میشه شیره .❤️

  • پرسپولیس ارسالی در

    وقتی پور حمیدی رو داری این خودکشیه پول ب دی جایه بیرانوند ب جاش میشد ی مهاجم تاپ لول اورد ولی خوب پول زیادی داشته باشی نم یدونی چطور خرابش کنی میشه این

  • Vahid ارسالی در

    اتفاقاً بیرانود با وجود خط دفاعی خوب پرس پولیس موفق بوده ، گل های راحتی که در تیم ملی یا در غیبت مدافعان پرسپولیس دریافت می کرد،نشان دهنده ضعف اوست .ایکاش آقای ز نوزی بجای خرید بیرانوند،یک سرمربی و آنال یزور و مربی خوبی به جمع تراکتوری ها اضاف ه می کرد و با ساخت تیمی منسجم تر در لیگ حضور پیدا می کرد . آقای زنوزی بیرانوند م ثل مانوئل نویر نیست که در 38سالگی بدرخشد و رفلکس بدنی خوبی داشته باشد .

  • اصالت ارسالی در

    بیرانوند‌وجواهر؟شمایاتابه‌حال‌جواهرندیدی ‌ویافرق‌بین‌دری‌نوشابه‌وجواهر‌رانمیدونی؟ یا‌اینکه‌به‌هراشغالی‌میگی‌جواهر!
    ب هتره‌یه‌کم‌معلومات‌خودتون‌را‌بالاببرید.ا خه‌این‌دره‌پیتی‌چکش‌خورده‌کجاش‌جواهره‌به تره‌بره‌دنبال‌بزچرونیش

  • ارسلان ارسالی در

    پول پرست اومد پرسپولیس آدم شد دم درآورد ایشاله بحق امام زمان آه هواداران دامنشو بگیره

  • مسعود ارسالی در

    این جواهرفقط باتیم پرسپولیس میدرخشید.دیگ ه بهتره اسمشوبگذاریم.مفرغ

  • حمید ارسالی در

    ایران شامل دو قومیت بزرگ لر و ترک است ان گلیسی های غارتگر در سر زمین‌های اشغالی ا روپاوآمریکاوروسیه ونوچه های مواجب بگیرشا ن سد راه اتحاد این وارثان ایران زمین هست ند

  • Masoud ارسالی در

    این القاب رو از کجا میارید؟جواهر پرسپولی س!!!
    یعنی همه هیچ فقط این جواهره. کسی که عقل و ادب نداره هیچ نیست.

  • بلال کر ارسالی در

    واقعا دیگه حرفی برای گفتن نیست اینقدر آدم میتواند پول پرست باشد که به خاطر 300 میلیون تومان باشگاهش رو بفروشه متاسفم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها