|
کدخبر: 330083

توافق پرسپولیس با موشک اروپایی

باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته با گریگول چابرادزه، مدافع راست ذوب‌آهن به انجام مذاکره پرداخته ولی توافق نهایی با این بازیکن گرجی، به تعیین وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر بستگی دارد. در صورت قطعی شدن جدایی اسماعیلی فر، چابرادزه به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد. خرید ستاره ذوب آهن می تواند برای رضا درویش در نقش یک برگ برنده در مقابل رقبا تلقی شود.

فوتبال توافق پرسپولیس با موشک اروپایی

با توجه به درخشش گئورگی گولسیانی در تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس، پیش‌بینی می‌شد که موج جدیدی از حضور بازیکنان گرجستانی در فوتبال ایران شاهد باشیم، امّا این اتفاق رخ نداد. در نقل و انتقالات زمستانی، تیم ذوب‌آهن که در پست دفاع راست نیاز به تقویت داشت، تصمیم گرفت بازیکن دفاع راست تیم دینامو باتومی به نام گریگول چابرازده را به خدمت بگیرد.

گریگول چابرادزه ۲۸ ساله از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت اولین بازی خود را برای ذوب‌آهن انجام داد. پس از آن چابرادزه در تمامی مسابقات برای تیمش به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد. او که همین ۶ ماه قبل پیراهن ذوب‌آهن را پوشیده، حالا با یک پیشنهاد جالب توجه مواجه شده است.

باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه با دانیال اسماعیلی‌فر به توافق نرسید و این بازیکن مذاکره با تراکتور را آغاز کرد، چند دفاع راست را زیر نظر گرفته و گویا در نهایت به نام چابرادزه رسیده است. مذاکره با این مدافع راست اهل گرجستان انجام شده و طرفین بر سر رقمی در حدود ۲۰۰ هزار دلار به توافق رسیده‌اند.

با این حال امضای رسمی قرارداد به چند روز دیگر موکول شده؛ چون دانیال اسماعیلی‌ فر به باشگاه پرسپولیس پیغام داده و از آنها مدتی زمان خواسته. پرسپولیس هم منتظر مشخص شدن شرایط اسماعیلی‌فر است تا درباره چابرادزه تصمیم بگیرد.

مهدی-قایدی

آخرین پیشنهاد شباب الاهلی به استقلال

یکی از برنامه‌های جدی استقلال در فصل نقل و انتقالات، بازگرداندن مهدی قایدی است. بلافاصله پس از پایان لیگ بیست و سوم اولویت استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات بازگرداندن مهدی قایدی به جمع بازیکنان این تیم بود. هدفی که هنوز هم دنبال می‌شود اما موانع بزرگ و سنگینی مقابل پای استقلالی‌ها قرار دارد. موانعی که شاید موجب شود استقلال قید این ملی پوش را بزند.

از قرار معلوم از آخرین واکنش اماراتی ها به پیشنهاد استقلال چنین برآمده که آنها تمایلی به معامله با استقلال ندارند! یعنی حتی اگر فیفا نیز در این رابطه هیچ مانعی ایجاد نکند خود آنها ترجیح می‌دهند قایدی را به تیم دیگری بفروشند و  پولشان را به طور کامل و نقدی بگیرند. شباب الاهلی تاکید دارد در مورد قایدی فقط به شرطی او را به استقلال می‌دهد که باشگاه ایرانی حاضر شود تمام پول خرید این بازیکن را کامل بپردازد و او را به صورت قطعی در اختیار بگیرد.

انتقالی که بودجه بسیار سنگینی می‌طلبد و روی تصمیم استقلالی‌ها برای آبی‌پوش کردن مهدی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

چشمی-برزگر

پاسخ صریح استقلال به درخواست بزرگ روزبه چشمی

در اخبار روز گذشته عنوان شد که روزبه چشمی قاطعانه شرط کرده که ابتدا مطالبات فصل گذشته‌اش را می خواهد تا بعد تمدید کند.

پس از اینکه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بخش اعظم سهام باشگاه استقلال را خرید، همه فکر می کردند که این مجموعه دیگر مشکلات مالی نخواهد داشت.

اما تا امروز در فصل نقل و انتقالات اتفاقات جوری که هواداران انتظار داشتند رخ نداده و همه چیز منوط به تسویه حساب بازیکنان شده بود که گویا قرار است امروز این اتفاق بیفتد. در این فاصله انتشار خبر تمدید قرارداد کاپیتان استقلال در صورت تسویه حساب مالی نیز خبرساز شد.

روزبه چشمی در این باره قاطعانه اعلام کرد مادامی که مطالبات سال‌های گذشته‌اش را دریافت نکند قراردادش را تمدید نخواهد کرد. پیرو همین خواسته مهم کاپیتان دوم تیم استقلال از باشگاه، خبر رسید که مالکان جدید پس از گفتگو با شهریاری - نماینده خودشان در تیم استقلال - صراحتاً به وی اطمینان دادند که این خواسته کاپیتان استقلال برآورده خواهد شد.

نماینده این گروه اعلام کرده روزبه چشمی به عنوان یکی از چهره‌های شاخص تیم استقلال که حضور در دو دوره جام جهانی را تجربه کرده و توانسته در آن مسابقات گل زنی هم بکند، یکی از مهره‌های اصلی این تیم در فصل بیست و چهارم لیگ برتر خواهد بود. بنابراین در اولین فرصت مطالبات وی به حسابش واریز خواهد شد. ظاهرا این خبر به گوش روزبه چشمی هم رسیده و او نیز منتظر عمل کردن باشگاه به این وعده‌اش است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها