|

شاه ماهی پرسپولیس به تور استقلال افتاد

مهدی تیکدری یکی از گزینه های اصلی باشگاه استقلال برای تقویت سمت راست خط دفاعی محسوب می شود. او مذاکرات خوبی را با مسئولان باشگاه داشته است اما هنوز قراردادی ما بین طرفین به امضا نرسیده تا در روزهای آتی در انتظار این انتقال احتمالی بمانیم. البته شنیده ها از اطراف باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که دو طرف بر سر مسائل جزئی اختلاف دارند و این تعارض ناچیز نمی تواند مانع از عقد قرارداد تیکدری با استقلال شود.

فوتبال شاه ماهی پرسپولیس به تور استقلال افتاد

مهدی تیکدری مدافع راست فصل گذشته تیم گل گهر پس از جلسه با مدیران باشگاه استقلال، مقابل دفتر این باشگاه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هنوز قراردادی امضا نشده و برای صحبت به باشگاه استقلال آمدم و وضعیتم تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. در یکی دوسال اخیر بحث پیوستنم به تیم استقلال بارها مطرح شد و امروز با باشگاه استقلال صحبت کردیم و به توافقات خوبی نیز رسیدیم و در روزهای آینده وضعیت مشخص خواهد شد.

تیکدری اضافه کرد: باشگاه استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ کشور هستند و هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم ها بازی کند، مخصوصا باشگاه استقلال که باشگاه بزرگی است و اگر اتفاق پیوستنم به باشگاه استقلال بیفتد قطعا با هدف های بزرگ شخصی و تیمی به این باشگاه می آیم و امیدوارم هرچه خیر است برای من و باشگاه استقلال پیش بیاید.

مهدی تیکدری ادامه داد: این قول را به هواداران استقلال می دهم که اگر به باشگاه استقلال بیایم با تمام قدرت می آیم و برای سربلندی پیراهن استقلال می جنگم. من از بزرگترها، دوستان، خانواده و همینطور بزرگترهای باشگاه استقلال مشورت گرفتم و آنها راهنمایی ام کردند و امیدوارم این اتفاق بیفتد و به باشگاه استقلال بپیوندم.

مهدی-تیکدری

گزینه جناح راست استقلال در خاتمه تاکید کرد: هر بازیکنی که به باشگاه بزرگ می آید باید خودش را آماده چالش ها بکند، من هم آماده ام با تمام وجودم بجنگم تا خودم را ثابت کنم و بتوانم به تمام هدف هایم اعم از شخصی و ملی برسم.

مهاجم استقلال در راه تراکتور؟

حضور برادران محمدی در دفتر هواپیمایی مالک باشگاه تراکتور، شایعات را قوت بخشید. در حالیکه عصر جمعه همه منتظر حضور علیرضا بیرانوند در دفتر هواپیمایی متعلق به محمدرضا زنوزی برای گرفتن عکس با پیراهن تراکتور بودند، در اتفاقی عجیب میلاد و مهرداد محمدی در این دفتر هواپیمایی حضور پیدا کردند.

محمدرضا زنوزی در این جلسه حضور نداشت چرا که ایران نیست. البته برادران محمدی اعتقاد داشتند جلسه دوستانه بوده و نقل و انتقالاتی نبوده است اما حضور مظفری زاده در جلسه، شائبه نقل و انتقالاتی بودن این دیدار را بیشتر می‌کند.

با توجه به شایعات این روزهای نقل و انتقالاتی به نظر می‌رسد محمدرضا زنوزی تصمیم گرفته برای فصل پیش رو و حضور پر قدرت در لیگ برتر و آسیا تیم بسیار قدرتمندی بسازد.

مهرداد محمدی که در پست مهاجم بازی می‌کند، فصل گذشته در تیم استقلال توپ زد و برادرش میلاد محمدی که مدافع چپ است، در تیم آدانا دمیراسپور ترکیه حضور داشت. نام بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر نیز در لیست خرید تراکتور دیده می‌شود.

محمدی-استقلال-هوادار

جواب آخر باشگاه استقلال به یامگا با یک پیشنهاد

پس از دلخوری‌هایی به وجود آمده برای بازیکن فرانسوی تیم استقلال حالا مسئولان باشگاه درصدد دلجویی از این بازیکن برآمدند.

پیرو انتشار خبری در ارتباط با دلخوری کوین یامگا (هافبک فرانسوی تیم استقلال) و مدیر برنامه‌هایش از نحوه پاسخ دادن فرشید سمیعی به درخواست دریافت مطالباتشان، این موضوع بلافاصله در بین هواداران و بازیکنان تیم استقلال بازخورد بدی داشت.

طرفداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه با اشاره به خدمات یامگا در طول سال‌هایی که در خدمت این تیم بوده از مسئولان باشگاه خواستند هر طور شده مشکل کوین یامگا را بدون بروز دردسر برای استقلال و این بازیکن حل و فصل کنند.

اخبار رسیده از هیات مدیره باشگاه استقلال پیرامون ماجرای دلخوری کوین یامگا و تسویه حساب با او حاکی از آن است که نسبت به این اتفاق به این اقدام واکنش منفی صورت گرفته و از مدیران فعلی استقلال خواسته شده هر طور شده نظر مساعد و مطلوب کوین را جلب کنند.

این موضوع در دستور کار هیات مدیره استقلال قرار گرفته و به احتمال زیاد ظرف روزهای ابتدایی هفته آینده در تقویم میلادی (دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری) طلب کوین یامگا به وی پرداخت خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در دفعات قبلی باشگاه استقلال نحوه پرداخت پول کوین یامگا را به صورت نقدی و حضوری در محل باشگاه انجام داده بود باید دید این بار باشگاه استقلال چطور می‌خواهد با این بازیکن که در حال حاضر کشورمان حضور ندارد تسویه حساب کند.  به همین دلیل شاید یامگا برای دریافت باقیمانده طلبش به تهران آمده و پولش را از استقلال بگیرد.

از سوی دیگر گفته می‌شود این پیشنهاد نیز به کوین یامگا خواهد شد که در صورت عدم توانایی بازگشت به میادین فوتبال در جمع مربیان استقلال حضور پیدا کرده و اینجا همراه با استقلالی‌ها بماند.

کوین-یامگا

منبع: خبر ورزشی
کدخبر: 330357

ارسال نظر