|
کدخبر: 332003

پرسپولیس با چپ پای محبوب توافق کرد

به گزارش سایت مراکشی پرسپولیس، مذاکرات برای جذب یحیی عطیه الله متوقف شده و در حال حاضر باب مذاکره با یک بازیکن از لیگ مصر برای به خدمت گرفتن وی باز شده است.

فوتبال پرسپولیس با چپ پای محبوب توافق کرد

بعد از جدایی عبدالکریم حسن، باشگاه پرسپولیس تلاش‌های فراوانی انجام داد تا یحیی عطیه الله را جذب کند. این بازیکن مراکشی که در تیم سوچی روسیه حضور داشت، گزینه اول گاریدو بود. با این حال، مبلغ بالایی که باشگاه سوچی برای فسخ قرارداد او اعلام کرده بود، باعث شد تا در نهایت توافقی بین پرسپولیس و این بازیکن صورت نگیرد.

سایت lesiteinfo مراکش نوشت: پرسپولیس دست‌بردار جذب یحیی عطیه الله شد. یکی از منابع نزدیک به ما خبر داد که پرسپولیس به خاطر رقم بالایی که باشگاه سوچی و خود یحیی عطیه الله می خواست مذاکرات خود را متوقف کرد و به این ترتیب این انتقال متوقف شد.

این سایت مراکشی در ادامه مدعی شد که پرسپولیس به جای جذب یحیی عطیه الله سراغ یک بازیکن از لیگ مصر رفته است بدون آنکه نامی از این بازیکن به میان آورد.

سرمربی جدید پرسپولیس که سابقه مربیگری در مراکش و الجزایر را دارد اصرار به جذب بازیکنان جدید از کشورهای آفریقایی دارد. فعلا که پرسپولیس با یک بازیکن از مراکش و یک بازیکن از الجزایر به توافق رسیده است و به نظر می‌رسد که خریدهای تیم از قاره آفریقا ادامه دارد.

تاج-رئیس-فدراسیون

بازیکنان را روی هوا از هم می‌قاپند!

رییس فدراسیون فوتبال در نشست هم‌اندیشی مسئولین برگزاری لیگ برتر با فرماندهان فراجا به باشگاه‌های لیگ برتری طعنه زد.

مهدی تاج امروز در مهدی تاج در نشست هم‌اندیشی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با فرماندهان فراجا در مورد استانداردسازی ورزشگاه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد.

از آنجا که بیست وچهارمین دوره لیگ برتر ایران طبق اعلام قبلی قرار است از روز ۲۵ مرداد ماه یعنی ۱۵ روز دیگر شروع شود هنوز بسیاری از ورزشگاه‌ها آماده نشده و مهم‌ترین ورزشگاه ایران یعنی استادیوم آزادی تهران هم در زمره همین ورزشگاه‌های ناآماده است. به این ترتیب قرار است مسابقات خانگی دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود. ظاهرا فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها (به خصوص باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال) خواسته بود تا برای بازسازی ورزشگاه آزادی هزینه کنند تا این ورزشگاه به کمک این باشگاه‌ها زودتر آماده شود اما این دو باشگاه به بهانه مشکلات مالی و بی‌پولی از کمک کردن سر باز زده‌اند!

امروز مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست هم‌اندیشی مسئولین برگزاری لیگ برتر با فرماندهان فراجا این مساله را مطرح کرد و با ادبیاتی طعنه‌آمیز که نشان‌دهنده دلخوری او بود از این که باشگاه‌ها کمکی به بازسازی ورزشگاه آزادی نکرده‌اند حسابی گلایه کرد.

تاج گفت: «به باشگاه‌ها گفتیم برای تجهیز ورزشگاه‌ها هزینه کنید، گفتند پول نداریم. اما بعد از این که گفتیم در این ورزشگاه‌ها بازی برگزار نمی‌شود، پول‌های‌شان را بیرون آوردند. من که می‌دانم چه خبر است! اگر پول نبود که نصف تیم‌های لیگ برتر به ترکیه و دبی نمی‌رفتند. تیم‌ها دارند بازیکنان را روی هوا از هم می‌قاپند، یکی پیشنهاد ۱۶ میلیاردی می‌دهد و دیگری پیشنهاد ۲۵ میلیاردی. پس ‌این پول‌ها از کجا می‌آید؟»

در حال حاضر که تاج این گلایه‌ها را مطرح کرده است تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور در اردو هستند. سپاهانی‌ها هم با پایان اردوی ترکیه به ایران برگشته‌اند و امروز به ایفمارک رفته‌اند. تراکتور و سپاهان که مشکل ورزشگاه ندارند و فقط پرسپولیس و استقلال هستند که نمی‌توانند فعلا در ورزشگاه آزادی از رقبای‌شان میزبانی کنند. به همین دلیل به نظر می‌رسد مخاطب گلایه‌های تاج همین دو باشگاه پرطرفدار تهرانی هستند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها