|
کدخبر: 332057

فیلم گل ها و مهارت های ژولت ناج گزینه جدید پرسپولیس

گزینه اول پرسپولیس در پست دفاع چپ خط دفاع، ژولت ناج فولبک اهل مجارستان است که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب او اقدام کردند. او بازیکن تیم ملی مجارستان و باشگاه پوشکاش است.

فوتبال فیلم گل ها و مهارت های ژولت ناج گزینه جدید پرسپولیس

یکی از دغدغه های باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی، پست دفاع چپ است. با توجه به درخواست گاریدو، مدیریت باشگاه با چندین گزینه مطرح باب مذاکرات را باز کرده و حالا به هدف خود بسیار نزدیک شده است. مدافع چپ تیم ملی مجارستان، گزینه اصلی قهرمان لیگ بیست و چهارم محسوب می شود و مذاکرات اولیه با وی به خوبی پیش رفته است.

طی روزهای اخیر در رسانه‌ها و همین طور فضای مجازی گزینه‌های زیادی به عنوان دفاع چپ مطرح شده اند. از احمد مکنزی عراقی تا جاناتان سیلوای آرژانتینی و جالب این که آمار این بازیکنان نیز منتشر شده است.

این درحالی است که گزینه اول پرسپولیس برای دفاع چپ کسی نیست ژولت ناج مجارستانی. مدافع چپ تیم ملی مجارستان که در لیگ این کشور بازی می‌کند و عضو تیم پوشکاش مجارستان است. مکنزی و سیلوا گزینه‌های بعدی پرسپولیس هستند  که در صورت توافق نشدن با مدافع مجارستانی، سرخ پوشان به سراغ این دو گزینه خواهند رفت.

ناج-مجارستانباشگاه پرسپولیس پس از توافق با خود ناج، درخواست رسمی خود را برای انتقال این بازیکن به باشگاه پوشکاش ارسال کرده و باشگاه مجازی نیز موافقت خود را با این انتقال اعلام کرده است.

به نظر می‌رسد این انتقال به زودی انجام خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ، قرارداد  دو ساله ای بین باشگاه پرسپولیس و ژولت ناج مجارستانی امضا خواهد شد.

در ویدئوی زیر می توانید فیلم گل ها، پاس گل ها و مهارت های ناج را مشاهده کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها