|
کدخبر: 332940 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

داغ دل هواداران استقلال تازه شد | رامین دهان دشمنانش را بست

نوری بیان کرد: من از همان بدو ورود رامین به باشگاه، ظرفیت ها و ارزش هایش را پررنگ کردم و خرید او را از جمله تصمیمات هوشمندانه کادر فنی و مدیریت باشگاه برشمردم. برخی موضع گیری ها در خصوص به خدمت گرفتن این بازیکن از اساس اشتباه و احساسی بود و او از همین بازی اول شایستگی های خود را به همه ثابت کرد. رامین در بازی اول پاس گل مهمی را برای هم تیمی خود مهیا کرد و زمینه ساز یک برد ارزشمند شد. طبعا با تکمیل ترکیب استقلال و بازگشت برخی بازیکنان، کیفیت بازی رامین از این هم بیشتر خواهد شد.

فوتبال داغ دل هواداران استقلال تازه شد | رامین دهان دشمنانش را بست

باشگاه استقلال اولین بازی خود در لیگ بیست و چهارم با با برتری به پایان برد تا به این شکل گام نخست را محکم و با صلابت برداشته باشد.

آبی های تهرانی در هفته اول مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان میهمان تیم شمس آذر بودند. این مسابقه تحت تاثیر عملکرد درخشان استقلال در فصل نقل و انتقالات بود و هواداران این تیم برای تماشای این بازی هیجان بالایی داشتند. هرچند که با تصمیم کادر فنی، اکثر خریدهای جدید باشگاه موفق به انجام بازی نشدند اما درخشش برخی بازیکنان تازه آبی پوش شده منجر به خرسندی دوست داران استقلال شد.

رامین رضاییان، میلاد زکی پور و محمدحسین اسلامی در ترکیب ثابت استقلال بودند و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند. رضاییان و اسلامی روی گل دوم تاثیر مستقیم داشتند و زمینه ساز پیروزی شیرین در قزوین شدند. نقش سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) در این بازی، یکی از مهم ترین نکات قابل ذکر محسوب می شود. با تصمیم سیستم وار، یک پنالتی برای شمس آذر گرفته شد و گل دوم استقلال نیز پس از مرور یک صحنه مشکوک به آفساید، مورد تایید قرار گرفت.

نایب قهرمان فصل گذشته باید در هفته دوم از باشگاه ملوان میزبانی کند و برای کسب سه امتیاز دوم موفق به شکست یاران مازیار زارع شود. این بازی جمعه ۲ شهریور ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود. در خصوص آخرین شرایط استقلال، گفت و گویی با محمد نوری پیشکسوت این باشگاه انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

محمد-نوری

کسب ۳ امتیاز از هر مسئله‌ای مهم‌تر بود

محمد نوری در رابطه با پیروزی خارج از خانه استقلال برابر شمس آذر گفت: برد خوب و مهمی نصیب ما شد و در ادامه فصل ارزش آن را بیشتر درک خواهیم کرد. درهرصورت تیم ها تا چند هفته برای به دست آوردن نهایت آمادگی بدنی و کسب هماهنگی با چالش مواجه هستند و این مسئله کاملا طبیعی است. در این بازی وزش باد و وضعیت جوی موثر واقع شد و عملکرد هر دو تیم به نوعی تحت الشعاع این مسئله قرار گرفته بود.

او ادامه داد: برای استقلال کسب ۳ امتیاز در اولین بازی از هر مسئله‌ای مهم‌تر بود که خوشبختانه حاصل شد و از این بابت بسیار خرسند هستم. برخی بازیکنان جدید به دلیل عدم آمادگی بدنی شانس حضور در این مسابقه را پیدا نکردند و استقلال به ناچار با ترکیبی ناقص به مصاف حریف خود رفت. با حضور نفرات جدید مثل گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ و گوستاوو بلانکو در هفته های آتی، شرایط خط حمله استقلال به مراتب بهتر خواهد شد و من از این بابت تردیدی ندارم.

نوری افزود: استقلال در مقاطعی از این بازی روند خیلی خوبی داشت و فوتبالی هجومی و رو به جلو ارائه داد. امیدوارم این تفکر در ادامه نیز تداوم پیدا کند و شاهد خلق فرصت های گلزنی بیشتری در جریان بازی باشیم. این تیم پتانسیل بالایی دارد و هواداران نیز از کادر فنی توقعات به حقی دارند.

رامین-رضاییان-1

رامین دهان دشمنانش را بست

وی در ارتباط با عملکرد رامین رضاییان در این دیدار عنوان کرد: من از همان بدو ورود رامین به باشگاه، ظرفیت ها و ارزش هایش را پررنگ کردم و خرید او را از جمله تصمیمات هوشمندانه کادر فنی و مدیریت باشگاه برشمردم. برخی موضع گیری ها در خصوص به خدمت گرفتن این بازیکن از اساس اشتباه و احساسی بود و او از همین بازی اول شایستگی های خود را به همه ثابت کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: رامین در بازی اول پاس گل مهمی را برای هم تیمی خود مهیا کرد و زمینه ساز یک برد ارزشمند شد. طبعا با تکمیل ترکیب استقلال و بازگشت برخی بازیکنان، کیفیت بازی رامین از این هم بیشتر خواهد شد. او در بازی با شمس آذر عمکرد بسیار مطلوبی داشت و یکی از برترین بازیکنان میدان بود. رضاییان با عملکرد درخشان خود پاسخ خوبی به منتقدان و دشمنان خود داد و به نوعی دهان آن ها را بست.

نوری در پیوند با نقش سیستم کمک داور ویدئویی در این بازی به گسترش نیوز گفت: در چند فصل گذشته و به اشکال مختلف درباره ضرورت وجود این تکنولوژی در فوتبال کشورمان تاکید کردم و از تصمیم سازمان لیگ برای به کار گیری از آن خوشحال هستم. متاسفانه طی چند فصل اخیر برخی افراد در فدراسیون موافق ورود این سیستم نبودند و قصد داشتند از نبود آن برای پیشبرد اهداف‌شان استفاده کنند.

پیام-حیدری

داغ دل هواداران استقلال تازه شد

او تاکید کرد: استقلال در فصل گذشته از بابت داوری ها بسیار اذیت شد و در نهایت نیز قهرمانی را از دست داد. استفاده از وی‌‌ای‌آر در بازی با شمس آذر و اتفاقاتی که در این راستا رخ داد، به نوعی داغ دل هواداران ما را تازه کرد. اگر این سیستم در بازی جمعه شب نبود، به طور حتم گل دوم به علت آفساید مردود می‌شد و به همین سادگی ۲ امتیاز از دست می‌رفت. مقاومت فدراسیون فوتبال برای استفاده از این سیستم طی سال های گذشته، ضربه مهلکی به استقلال وارد کرد و قهرمانی های ما را سوزاند.

کارشناس فوتبال در مورد بازی بعدی استقلال با ملوان بندرانزلی اظهار کرد: ملوان تیم بسیار خوبی است و با بهره گیری از جوانان مستعد، از جمله تیم های خطرناکی محسوب می شود که می تواند به قول معروف یقه تیم های مدعی را بگیرد. این تیم از بازیکنان سرباز بهره می گیرد و با وجود نفراتی مانند امید نورافکن و محمد عمری می تواند برای استقلال دردسرساز شود.

نوری در پایان اضافه کرد: امیدوارم کادر فنی استقلال با آنالیز خوب ملوان، موفق به کسب سه امتیاز مهم این دیدار شود. به باور من، این یک بازی ۶ امتیازی است و باید با تمام قوا در این مسابقه حاضر شویم. نباید فراموش کرد که ملوان در بازی اول خود موفق به شکست گل گهر شد و با روحیه‌ای خوب به مصاف استقلال می آید. حضور گوستاوو بلانکو در بازی بعدی می تواند مهم باشد و از این حیث مدیران باشگاه باید مشکل او را برطرف کنند. متاسفانه مدیرعامل قبلی استقلال با تصمیمات اشتباه خود به تیم ضربه بدی زد.

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها