|
کدخبر: 333204

بلیت فروشی بازی پرسپولیس و تراکتور حاشیه ساز شد | قیمت های نجومی در بازار سیاه و اعتراض هواداران

تیم های تراکتور و پرسپولیس به عنوان دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ بیست و چهارم، پنجشنبه شب و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می روند. در همین راستا حواشی این دیدار همیشه حساس و مهم از ساعاتی پیش به اوج خود رسیده است و استارت این موضوع از بحث بلیت فروشی آغاز شده است. باشگاه تراکتور سازوکار فروش بلیت‌های خود برای بازی پرسپولیس را به سمع و نظر همگان رساند.

فوتبال بلیت فروشی بازی پرسپولیس و تراکتور حاشیه ساز شد | قیمت های نجومی در بازار سیاه و اعتراض هواداران

باشگاه پرسپولیس برای کسب اولین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها کار سختی در تبریز دارد. مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار خود برابر ذوب آهن با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

روز گذشته بلیت فروشی بازی تراکتور و پرسپولیس در حالی آغاز شد که باشگاه سرخپوش تبریزی از هواداران خود خواسته بود که حتما بلیت اینترنتی را برای ورود به ورزشگاه تهیه کنند. این در حالی است که بلیت فروشی تنها برای آقایان انجام شد و در این دیدار بانوان حضور نخواهند داشت.

باشگاه تراکتور در بیانیه خود اعلام کرده است: باتوجه به راه‌اندازی گیت‌های کنترل بلیط، ورود به استادیوم با کارت ملی یا تصویر ذخیره شده بلیت امکان‌پذیر خواهد شد. لازم به ذکر است، موقع تهیه بلیت از سامانه، تصویری از بارکد ملی و QR کد ارائه می‌شود که هواداران با ذخیره آن در گوشی همراه خود می‌توانند از گیت تردد عبور کنند.

همچنین قسمت غربی ورزشگاه یادگار در طبقه دوم به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته و آنها می‌توانند در دو جایگاه استادیوم مستقر شوند.

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و تراکتور در درگاه رسمی باشگاه تراکتور تبریز مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

حوادث-تبریز

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و تراکتور

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در چارچوب دیدار هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۴۵ _پنجشنبه یکم شهریور_ در ورزشگاه یادگار امام (ع) تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و تراکتور سامانه فروش بلیت این دیدار در دسترس هواداران قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتورسازی تبریز دریافت کنند.

قیمت بلیت این دیدار ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده اما شنیده ها از قیمت های بالاتر در بازار سیاه خبر می دهد. تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه www.ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها