|
کدخبر: 333445

یاسمن فرمانی روز پرسپولیسی ها را ساخت | علی قلی زاده به گاریدو چراغ سبز نشان داد

شایعات پیوستن علی قلی زاده به پرسپولیس هر لحظه قوت بیشتری می گیرد و این موضوع بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران را بسیار داغ کرده است. در کنار این خبر، بحث سرخپوش شدن همسر ستاره تیم ملی نیز مطرح شده که می تواند برای مخاطبان فوتبال کشور جالب و ویژه باشد. با توجه به آخرین گزارشات، این احتمال وجود دارد که یاسمن فرمانی هم با پرسپولیس قرارداد امضا کند و این بار همراه با همسر خود در یک باشگاه مطرح و محبوب عضو شود. شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که فرمانی همسر خود را برای امضای قرارداد با پرسپولیس ترغیب کرده است.

فوتبال یاسمن فرمانی روز پرسپولیسی ها را ساخت | علی قلی زاده به گاریدو چراغ سبز نشان داد

علی قلی زاده به شدت در رادار مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران قرار دارد و علی رغم وضعیت مطلوبش در تیم لخ پوزنان، پرونده سرخپوش شدن او کماکان باز است. در راستای این موضوع، مذاکراتی نیز با همسر وی صورت گرفته تا شاهد یک اتفاق ویژه در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشیم.

شایعات پرسپولیسی شدن علی قلی‌زاده این‌بار به سمت همسر او هم کشیده شده و یاسمن فرمانی هم ممکن است سرخپوش شود!

در روزهای اخیر شایعات متعددی در خصوص احتمال پیوستن علی قلی‌زاده به باشگاه پرسپولیس شنیده شده است و او در دو بازی اخیرش هم عملکرد درخشانی داشته تا حضورش در ایران سخت‌تر از قبل شود. قلی‌زاده که ساعاتی پیش بعد از حضور چند دقیقه‌ای در زمین موفق شد برای تیمش گلزنی کند؛ به رسم عادت همیشگی این گل را به همسرش یاسمن فرمانی تقدیم کرد.

اما جالب است بدانید که همسر علی‌قلی‌زاده، ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال زنان و بازیکن محبوب سرمربی اسبق تیم ملی یعنی مریم ایراندوست است. فرمانی و قلی‌زاده که سال‌ها پیش در ایفمارک با یکدیگر آشنا شدند؛ بعد از ازدواج هر دو به بلژیک رفته و لباس شارلوآ را به تن کردند.

فرمانی-فوتبال

البته در یک سال گذشته یاسمن فرمانی به دلیل تولد فرزندش امکان حضور در میادین را نداشت اما به نظر می‌رسد او هم حالا شرایط حضور دوباره در زمین مسابقه را دارد و در صورت پیوستن علی قلی‌زاده به پرسپولیس و با توجه به راه‌اندازی تیم زنان این باشگاه، بعید نیست یاسمن فرمانی هم سرخپوش شود و دوباره با همسرش در یک باشگاه توپ بزند.

پیش از این الهام فرهمند و حسین پاپی زوج فوتبالی ایران بودند که هر دو برای باشگاه سپاهان به میدان می‌رفتند و همچنین سپیده نزهتی و هادی تامینی دومین زوج فوتبالی بودند که برای ملوان بازی می‌کردند؛ حالا علی‌ قلی‌زاده و یاسمن فرمانی می‌توانند سومین زوج فوتبالی ایران در یک باشگاه باشند.

یاسمن-فرمانی

بیوگرافی یاسمن فرمانی

یاسمن فرمانی (زاده ۲۳ بهمن ۱۳۷۳) فوتبالیست ایرانی است که در باشگاه شارلوا در سوپرلیگ زنان بلژیک و تیم ملی زنان ایران در پست هافبک بازی می‌کند.وی همچنین همسر علی قلی زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

در یکی از مراحل پلی‌آف لیگ برتر فوتبال زنان بلژیک، داور مسابقه اجازه حضور فرمانی در زمین را به‌خاطر داشتن حجاب صادر نکرد.

قلی-زاده

رونمایی از آخرین بمب پرسپولیس

پس از دیدار با ذوب آهن، یک خبر خوب کام هواداران پرسپولیس را به نوعی شیرین کرد. باشگاه لخ پوزنان لهستان سرانجام با جدایی قلی زاده موافقت کرده و حالا مسیر برای قرمزپوش شدن این ستاره ملی پوش هموار شده است. گاریدو از جمله تحسین کنندگان قلی زاده به شمار می رود. این وینگر تمایل بالایی برای این انتقال دارد و تنها موارد جزئی برای وقوع این رخداد باقی مانده تا باشگاه پرسپولیس رسما از این خرید رونمایی کند.

در حالی که علی قلی‌ زاده در ترکیب لخ‌پوزنان لهستان درخشش چشمگیری دارد، این ستاره ملی‌پوش که پیش از این مذاکراتی با پرسپولیس برای پیوستن به این تیم داشته، به توافق نهایی با این باشگاه رسید. بر اساس آخرین شنیده های گسترش نیوز، تنها توافق نهایی پرسپولیس با باشگاه لهستانی باقی مانده است تا این انتقال بزرگ در فوتبال ایران به وقوع بپیوندد.

در این زمینه لازم به ذکر است که پرسپولیس به‌طور رسمی پیشنهادی برای جذب قلی‌ زاده به باشگاه لخ‌پوزنان ارسال کرده است. همزمان با این موضوع، قلی‌زاده و مدیر برنامه‌هایش نیز مذاکراتی موازی با مدیران این تیم برای نهایی کردن این انتقال انجام داده‌اند و مدیریت لخ‌پوزنان نیز چراغ سبز خود را برای این انتقال نشان داده است.

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها