|
کدخبر: 333645 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

پرسپولیس با ستاره برزیلی به توافق رسید

به روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی فصل ۰۴-۱۴۰۳ نزدیک می شویم و شایعات فراوانی در خصوص آخرین خریدهای تیم های مدعی به گوش می رسد. مدافع عنوان قهرمانی نیز در راستای جذب گزینه های مورد نظر خود با چند بازیکن مذاکرات جدی داشته که به زودی از آن ها رونمایی خواهد کرد. گاریدو تمرکز خود را روی دو پست معطوف کرده و لیست نفرات مدنظرش را به مدیریت باشگاه داده است. گفته می شود که آخرین خرید پرسپولیس در پست وینگر خواهد بود و یک شکار بزرگ در دستور کار رضا درویش است.

فوتبال پرسپولیس با ستاره برزیلی به توافق رسید

مدافع عنوان قهرمانی از شش امتیاز دو دیدار نخست خود در لیگ برتر، تنها ۲ امتیاز کسب کرده و شروع ناامیدکننده ای داشته است. دیدار حساس و حیثیتی پرسپولیس با تراکتور با نتیجه تساوی به پایان رسید و چه بسا اگر درخشش گلر قرمزهای تهرانی نبود، همین یک امتیاز نیز نصیب آن ها نمی‌شد.

پرسپولیس برای کسب اولین برد خود در فصل جدید، جمعه شب به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود. فولادی های با ۴ امتیاز در رده چهارم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند و با روحیه مطلوبی به مصاف شاگردان گاریدو خواهند رفت. حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تیم خوزستانی، یکی از نکات جالب بازی محسوب می شود که مسلما می تواند حساسیت های این دیدار را مضاعف کند.

یحیی گل محمدی در ۱۷۹ دیداری که به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشست، موفق به کسب ۱۰۷ پیروزی شد. او همراه با پرسپولیس، ۲ مرتبه به قهرمانی در لیگ برتر رسید و یک مرتبه نیز قهرمان جام حذفی شد. ضمن اینکه یحیی ۲ بار نیز سوپرجام فوتبال ایران در کسوت سرمربیگری پرسپولیس را به دست آورد.

باشگاه پرسپولیس در روزهای واپسین فصل نقل و انتقالات تابستانی قصد دارد با انجام یک خرید بزرگ همه را غافلگیر کند. در خصوص نقایص و کمبودهای اسکواد پرسپولیس در روزهای گذشته نظرات زیادی مطرح شده است و کارشناسان فوتبال هرکدام به نحوی نسبت به نوع یارگیری گاریدو اشاره کرده‌اند.

شروع نقل و انتقالات پرسپولیس با جدایی چند مهره ثابت و تاثیرگذار شد و قطع همکاری نفراتی نظیر مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن، شوک بزرگی را به هواداران این تیم وارد کرد. در ادامه موج تازه‌ای علیه رضا درویش شکل گرفت و عملکرد او در خصوص تمدید بازیکنان مورد نقد قرار گرفت.

خوان-کارلوس-گاریدو

رونمایی از گزینه جدید آقای گاریدو

شدت حملات طرفداران پرسپولیس به حدی بود که درویش چاره ای جز تقویت ترکیب به هر نحوی نداشت؛ بنابراین در یک بازه نسبتا کوتاه، آلکسیس گوندوز، ایوب العمود، علی علیپور و میلاد محمدی سرخپوش شدند تا به این ترتیب اعتراضات شکل گرفته توسط دوست داران پرسپولیس قدری فروکش کند. ضمن اینکه کارهای مربوط به تمدید برخی بازیکنان اصلی مانند کنعانی زادگان و گولسیانی به سرعت انجام گرفت و این بازیکنان در پرسپولیس ماندنی شدند.

خوان کارلوس گاریدو از هفته های پیش تا به امروز، تقویت دو پست وینگر و مهاجم هدف را از مدیریت باشگاه تقاضا کرده است. یکی از اهداف اصلی پرسپولیس برای تقویت پست وینگر، علی قلی زاده بازیکن تیم لخ پوزنان لهستان بود که پس از کش و قوس های فراوان، این بازیکن به تهران نیامد. منتفی شدن جذب قلی زاده گاریدو را به شدت مأیوس کرد و حالا او باید گزینه های آلترناتیو خود را بررسی کند.

شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که گزینه بعدی پرسپولیس برای این هدف، یک وینگر تکنیکی برزیلی است که سابقه بازی در لالیگا را نیز در کارنامه دارد. البته هنوز نام این بازیکن به صورت رسمی اعلام نشده است اما بی تردید در روزهای آتی مشخصات و رزومه کامل او منتشر خواهد شد. مذاکرات با بازیکن مورد نظر به خوبی پیش رفته و توافقات ابتدایی با وی نیز صورت گرفته است.
علی-علیپور

سرمربی اسپانیایی از عملکرد ۲ بازیکن تیمش راضی نیست

فارغ از جذب وینگر، به تازگی مطلع شدیم که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس نام یک مهاجم اروپایی را نیز به تیم معرفی کرده و از آن زمان، باشگاه مذاکرات با این بازیکن را از سر گرفته است. سران باشگاه در تلاش هستند تا اطلاعات مربوط به این بازیکن را محرمانه نگه دارند و از این حیث هنوز هویت و ملیت او رسما اعلام نشده است.

عملکرد فنی عیسی آل کثیر و علی علیپور در دو هفته آغازین لیگ بیست و چهارم مورد پسند هواداران و همینطور کار فنی پرسپولیس قرار نگرفته است. بر خلاف اکثر پیش بینی ها، زوج دربی باز پرسپولیس توفیقی در شروع لیگ نداشتند و گلی نیز به ثمر نرساندند تا انتقادات زیادی متوجه این دو بازیکن شود. اطرافیان باشگاه پرسپولیس مدعی شده اند که گاریدو نیز از عملکرد این دو مهاجم رضایت خاطر ندارد و به دنبال جذب یک فوروارد دیگر تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

عملکرد رضا درویش در روزهای پایانی نقل و انتقالات می تواند کارنامه او را در این خصوص روشن کند و پس از آن بتوان دیدگاه کارشناسان، پیشکسوتان و همچنین هواداران باشگاه پرسپولیس را در پیوند با این موضوع جویا شد.

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

  • آنا ارسالی در

    نیم فصل گاریدو اخراج میشه...

  • محمد ارسالی در

    ان شاالله زود تیم جمع وجور بشه و به‌ يک ترکیب ثابت برسه امتیازها ازدست نره پوزه تراکتور و خیانتکاران به خاک مالیده شه

  • یا امام رضا ع ارسالی در

    الله ذلیلت کند پیام من را درج نکنی به ار بعین حسینی قسم می خورم به قدرت کن فیکون الله قسم می خورم داور بازی را برای پرسپو لیس در آورد همچنانکه از سال ۱۳۹۵ بطور مد ام و متوالی در می آورند.الهی کمرشان بشکن

  • جواد ارسالی در

    آل کثیر عالیه خوبه علیپور افتضاح شده فوت بالش
    فرشاد احمد زاده سروش رفیعی مف تشون گرونه بخدا

  • مهدی باجو ارسالی در

    ایشون باید عیسی آل کثیر رو ثابت بذاره تا علیپور با محیط جدید آشنا بشه
    علیپور معمولا دیر موتورش روشن میشه و بعدش خوب کار می‌کنه
    ضمن اینکه باید توپ خوب به مهاجم داده بشه
    تیم پرسپولیس اول باید یه پاسور خوب پشت مهاجمین داشته باشه که مهاجمان رو تغذیه کنه
    درحالیکه اساسا کلیت تیم هنوز باهم هماهنگ نیستند و هم رو پیدا نمیکنن و خیلی توپ لو میدن
    البته نیمه دوم بازی امشب با فولاد تقریبا خوب بودند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها