|
کدخبر: 333711

پرسپولیس ستاره آفریقایی را به تور انداخت

مذاکره تیم پرسپولیس با بازیکن آفریقایی، گامی مهم در راستای تقویت تیم و بهبود عملکرد خط تهاجمی این باشگاه است. با توجه به نیازهای کادر فنی، این انتقال می‌تواند نقطه عطفی در فصل جاری پرسپولیس باشد.

فوتبال پرسپولیس ستاره آفریقایی را به تور انداخت

باشگاه پرسپولیس به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در ترکیب تیم و افزایش قدرت هجومی خود و با توجه به عملکرد گذشته مهاجمان تیم و نیاز به یک نیروی تازه نفس، مذاکراتی را با بازیکن آفریقایی تبار، آغاز کرده است.

ظاهرا عملکرد فنی عیسی آل کثیر و علی علیپور در سه هفته آغازین لیگ بیست و چهارم مورد پسند هواداران و همینطور کار فنی پرسپولیس قرار نگرفته است. بر خلاف اکثر پیش بینی ها، زوج دربی باز پرسپولیس توفیقی در شروع لیگ نداشتند و گلی نیز به ثمر نرساندند تا انتقادات زیادی متوجه این دو بازیکن شود. اطرافیان باشگاه پرسپولیس مدعی شده اند که گاریدو نیز از عملکرد این دو مهاجم رضایت خاطر ندارد و به دنبال جذب یک فوروارد دیگر تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

پرسپولیس در حال حاضر در حال ارزیابی نیازهای تیم و تطابق این بازیکن با سبک بازی خود است. همچنین، شرایط مالی این انتقال نیز یکی از نکات کلیدی در این مذاکرات به شمار می‌آید.

سراهات کانتوغلو، خبرنگار معروف ترکیه‌ای، به تازگی اعلام کرده است که باشگاه پرسپولیس مذاکرات جدی را با آرون بوپندزا، مهاجم گابنی پیشین هاتای اسپور ترکیه، الشباب عربستان و العربی قطر، آغاز کرده است.

مهاجم-گابنی

آرون بوپندزا سابقه درخشانی در ترکیب هاتای اسپور داشته و در العربی و الشباب نیز عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته است. از طرفی، پرسپولیس که به دنبال تقویت تیم خود برای رقابت‌های داخلی و آسیایی است، با توجه به شرایط مالی و نیازهای فنی، به دنبال جذب این بازیکن با تجربه و گلزن است.

اگر این مذاکرات به نتیجه مثبت برسد، ورود این مهاجم به تیم پرسپولیس می‌تواند تأثیرات مثبتی به همراه داشته باشد.

توافق با ستاره برزیلی

شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که گزینه بعدی پرسپولیس، یک وینگر تکنیکی برزیلی است که سابقه بازی در لالیگا را نیز در کارنامه دارد. البته هنوز نام این بازیکن به صورت رسمی اعلام نشده است اما بی تردید در روزهای آتی مشخصات و رزومه کامل او منتشر خواهد شد. مذاکرات با بازیکن مورد نظر به خوبی پیش رفته و توافقات ابتدایی با وی نیز صورت گرفته است.

عملکرد رضا درویش در روزهای پایانی نقل و انتقالات می تواند کارنامه او را در این خصوص روشن کند و پس از آن بتوان دیدگاه کارشناسان، پیشکسوتان و همچنین هواداران باشگاه پرسپولیس را در پیوند با این موضوع جویا شد.

منبع: ایلنا
  • سامر خم ارسالی در

    آقای درویش داری رواعصاب هواداران بازی می ‌کنی هوادار از خواسته خودش عقب نشینی نمی کنه پس یه کاری بکن که در آینده پشیمان ن شوی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها