|

رونالدو خواب استقلال را پریشان کرد

باشگاه استقلال باید در تاریخ اول آبان ماه به مصاف یاران کریستیانو رونالدو برود. در حالی که تمرکز کادر مدیریتی آبی های پایتخت روی مسئله انتخاب سرمربی جدید معطوف

فوتبال رونالدو خواب استقلال را پریشان کرد

با توجه به برنامه، استقلال باید در تاریخ اول آبان به امارات برود و با النصر عربستان به مصاف بنشیند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که این مسابقه در زمین بی‌طرف برگزار شود. استقلال با مشکل جدیدی در برابر النصر عربستان برخورد کرده است.

برگزاری بازی استقلال النصر در دبی جدا از اینکه استقلال را از میزبانی محروم می‌کند، موجب خواهد شد تا هزینه‌های مضاعفی هم به این باشگاه تحمیل شود. حالا استقلالی‌ها باید پول هواپیما بدهند و در دبی هم هتل بگیرند که قطعاً هزینه‌اش از اقامت در تهران بیشتر خواهد شد. خرج اجاره زمین تمرین هم به این موارد اضافه می‌شود ولی یک هزینه مضاعف دیگر نیز وجود خواهد داشت.

طبق قانون، باشگاه النصر باید خودش خرج سفر به دبی و اقامت در آن شهر برای جدال مقابل استقلال را بدهد ولی برگزاری مسابقه در زمین بی‌طرف به معنای سلب مسئولیت از میزبان بابت تهیه زمین تمرین و ترانسفر تیم مهمان نخواهد بود و حالا استقلال باید در دبی و به صورت دلاری برای کریستیانو رونالدو و همبازیانش زمینه تمرین تهیه کند و خرج رفت و آمد آنها از هتل به محله مذکور را نیز بپردازد. البته اگر النصر به ایران می‌آمد هم این هزینه‌ها با استقلال بود ولی پرداخت آن به صورت ریالی به مراتب متفاوت با هزینه کردن به صورت ارزی آن هم در شهری مانند دبی است.

کریس-رونالدو.1

منبع: خبر ورزشی
کدخبر: 337626

ارسال نظر

 

آخرین اخبار