|

استقلال در آستانه توافق با امپراطور

مطابق ادعای یکی از مدیران باشگاه استقلال، گزینه مدیران برای نیمکت این تیم تغییر پیدا کرده و حالا تمرکزها روی یک گزینه جدید است که مذاکرات ابتدایی با وی به خوبی پیش رفته و در صورت توافق روی جزییات باقی مانده، قرارداد جدیدی امضا می شود..

فوتبال استقلال در آستانه توافق با امپراطور

وضعیت نیمکت استقلال هر لحظه تحت تأثیر تغییرات جدیدی قرار می‌گیرد! گزینه‌های مختلف برای عقد قرارداد مطرح می‌شوند، اما به دلایل مختلف، همه چیز به حالت تعلیق در می‌آید.

در حالی که شنیده می‌شد پیتسو موسیمانه با آبی‌ها به توافق نهایی رسیده و فقط یک امضا تا عقد قرارداد باقی مانده، گویا توافق این سرمربی آفریقایی هم با استقلال به بن بست خورده است. یکی از مدیران باشگاه با تایید این موضوع گفت: «موسیمانه به استقلال نمی‌آید و باید دنبال گزینه دیگری باشیم. خواسته‌های این سرمربی با توانایی ما همخوانی نداشت و مدیریت مشغول مذاکره با گزینه‌های دیگر است.»

گویا موسیمانه که روی دستمزد یک میلیون دلاری + ۲۰۰ هزار دلار پاداش به توافق رسیده بود، برای ۴ دستیار مدنظرش هم مبلغ ۵۰۰ هزار دلار از استقلال طلب کرد و از آنجایی که ۱۰۰ هزار دلار هم باید به واسطه این انتقال پرداخته می‌شد، مدیران باشگاه استقلال تصمیم گرفتند پایان مذاکره با سرمربی سابق الابها عربستان را اعلام کنند چرا که هیچ کدام از طرفین راضی به کوتاه آمدن از موضع خود نبود.

فاتح-تریم

مطابق شنیده های موثق، فرشید سمیعی نه برای عقد قرارداد با موسیمانه که جهت مذاکره با یک گزینه ترکیه‌ای راهی استانبول شده و باید دید این بار نام چه گزینه‌ای مطرح می‌شود؛ حکمت کارامان یا فاتح تریم یا شاید هم یک سرمربی ترکیه‌ای دیگر!

هرچه هست، مدیران استقلال به شکل عجیبی مشغول تلف کردن وقت هستند و انگار برایشان اهمیتی ندارد این تیم چند روز دیگر در یک دیدار فوق حساس باید به مصاف النصر پرستاره برود. شنیده ها حکایت از آن دارد که امپراطور فوتبال ترکیه به عقد قرارداد با استقلال نزدیک شده است.

سمیعی_بختیازی_زاده

بزرگ ترین اشتباهات مدیریت استقلال

هادی طباطبایی، دروازه بان اسبق استقلال در خصوص آخرین وضعیت آبی ها بیان کرد: «دقیقا یکی از بزرگ ترین اشتباهات مدیریت تیم این بود که نام این سرمربی را رسانه‌ای کرد، اگر مدیران استقلال بلد بودند با احتیاط رفتار کنند که الان حال و اوضاع تیم این نبود و حتی تا الان سرمربی تیم مشخص شده بود. این بی احتیاطی و همچنین دلال هایی که در این مسیر وجود دارد شرایط را برای استقلال سخت کرده است. امیدواریم که هر چه زودتر نیمکت تیم از بلاتکلیفی خارج شود و هواداران از نگرانی در بیایند.»

او اضافه کرد: «فرهاد خودش در مصاحبه ای گفته قصد برگشت به تیم را ندارد و از طرفی فکر می کنم که هواداران استقلال سرمربی خارجی می خواهند. حقیقتاً نمی‌توان گفت اتفاق خاصی را در دیدار استقلال مقابل هوادار شاهد بودیم. در واقع بازی به شکل نرمال پیش رفت و اتفاقی که باید می‌افتاد، رخ داد اما در مجموع آبی پوشان می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.چیز خاصی دیده نشد. البته باید گفت شرایط و تغییراتی که مد نظر شماست را باید در هفته‌های آینده مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و در خصوص آن صحبت کرد.»

امیر-قلعه-نویی

طباطبایی افزود: «همان‌طور که خودتان گفتید حتما دلیل قلعه‌نویی جوانگرایی بوده است. به هر حال فقط نمی‌شود مقطع فعلی را در نظر گرفت. شاید یک بازیکن الان بتواند به خوبی بازی کند اما با توجه به سنش تا چند وقت دیگر قادر به ارائه فوتبال خوب نباشد که در چنین شرایطی بهترین کار جایگزینی و محک بازیکنان جوان است.

وی در پایان عنوان کرد: «خب بازی با ازبکستان که تقریبا پایاپای بود، البته که موقعیت‌های تیم ملی بیشتر از ازبک‌ها بود. فکر می‌کنم بازی بیشتر از اینکه تاکتیکی باشد، فیزیکی بود. قطر هم که خب همه بازی را دیدند. کاملا تیم برتر میدان بودیم و نتیجه ای که باید را گرفتیم. باید این را در نظر بگیریم که ما ایران هستیم و بقیه تیم ها باید یک هراسی از بازی کردن مقابل ما داشته باشند. هدف بازی در تیم ملی باید نتیجه گرفتن و خوشحالی مردم باشد. من فکر می کنم بقیه تیم ها بیکار ننشسته اند و نباید اجازه بدهیم که فاصله فوتبالی ما با آنها زیاد شود. امیدوارم اتفاق های خوبی برای تیم ملی ایران بیفتد.»

منبع: خبر ورزشی
کدخبر: 338285

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین