|

اختصاصی گسترش نیوز؛

دشمن نکونام در آستانه اخراج از استقلال

ناکامی های سریالی استقلال موجبات خشم و دلخوری طرفداران را ایجاد کرده است و حالا مسیر سختی در انتظار برخی اشخاص خواهد بود. آبی ها پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام سرمربی جدید خود را شناختند. پیتسو موسیمانه به عنوان سکاندار جدید آبی های پایتخت برگزیده شد و در اولین تجربه خود روی نیمکت استقلال باید به مصاف یاران رونالدو برود.

فوتبال دشمن نکونام در آستانه اخراج از استقلال

استقلال در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، متحمل شکست سختی برابر تیم ذوب آهن شد. شاگردان محمد ربیعی با نتیجه ۳ بر صفر آبی ها را شکست دادند و جایگاه خود در جدول را بهبود بخشیدند.

تیم میزبان علی رغم ارائه عملکرد نسبتا خوب در این بازی و به دلیل آسیب پذیری در خط دفاعی، شکست تلخ و سنگینی را متحمل شد. در خلال این بازی اتفاقات قابل توجهی رخ داد و تماشاگران استقلال در ورزشگاه شهر قدس به شدت علیه مدیران باشگاه شعار دادند. فرشید سمیعی و احمد شهریاری در نوک پیکان انتقادات قرار داشتند. دوست داران استقلال حسابی از خجالت این دو شخص در آمدند.

هواداران استقلال بر این باور هستند که مدیریت باشگاه باعث و بانی تمام این ناکامی و شکست ها است. آن ها پیش از آغاز فصل و علی رغم مشکلات متعدد با نکونام، با کادر فنی سال گذشته همکاری خود را ادامه دادند و در طول فصل جاری بارها با سکاندار وقت استقلال وارد چالش شدند. درگیری های لفظی در مقطعی از فصل به نقطه اوج خود رسیده بود و صدای طرفداران و پیشکسوتان از وضعیت خجالت آور استقلال درآمد.

به عنوان مثال، پیش از دربی پایختت، داوود حق دوست به عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه در یک نشست خبری علیه نکونام صحبت کرد و حسابی او را مورد نقد قرار داد. در ادامه نکونام نیز ساکت نماند و پاسخ حق دوست را داد. سرمربی سابق استقلال وجود برخی افراد در استقلال را سبب تمامی ناکامی های تیم در سال های گذشته قلمداد کرد. فرشید سمیعی بارها قصد اخراج نکونام را داشت اما هر مرتبه با مخالفت شهریاری مواجه می‌شد.

فرشید-سمیعی

هواداران در انتظار تصمیم نهایی هلدینگ

حالا که تکلیف سرمربی جدید مشخص شده و پیتسو موسیمانه سکان هدایت باشگاه استقلال را برعهده گرفته است، طرفداران از مالکان باشگاه یک درخواست دیگر نیز دارند و آن مطالبه به برکناری مدیرعامل و یا رئیس هیئت مدیره مربوط می شود. شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که علی عسگری قصد دارد تا با کنار گذاشتن سمیعی از باشگاه، خواسته طرفداران را برآورده کنند تا فضای کلی تیم قدری بهبود پیدا کند.

تماشاگران استقلال در ورزشگاه به شدت علیه سمیعی شعار دادند و وی را یک دلال خطاب کردند که قصد دارد تیشه به ریشه باشگاه بزند. در فضای مجازی اما وضعیت وخیم تری حکمفرماست و استقلالی ها با ایجاد کمپین هایی خواستار اخراج مدیرعامل باشگاه شده اند. برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال نظیر مهدی پاشازاده نیز از این تصمیم حمایت کردند و همصدا با هواداران یک خواسته را فریاد می زنند.

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

کدخبر: 338367

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین