|

انتخاب موسیمانه؛ جرقه‌ا ی برای احیای استقلال در آسیا

آبی‌پوشان می‌توانند توجه به انتخاب سرمربی جدید از نظر روحی شرایط جدیدی مقابل النصر تجربه کنند

فوتبال انتخاب موسیمانه؛ جرقه‌ا ی برای احیای استقلال در آسیا

استقلالی‌ها در بازی این هفته خود در لیگ عملکرد خوبی نداشتند و شکست سنگینی مقابل ذوب‌آهن تجربه کردند تا کارشان برای بازگشت به جمع مدعیان و حضور در کورس قهرمانی بسیار سخت شود اما هنوز در دو جبهه امید جدی دارند؛ اول لیگ نخبگان و دوم جام حذفی.

استقلال هم اکنون در لیگ نخبگان در رده پنجم گروه خود قرار دارد و بواسطه برد خوب روز اول خود، بالاتر از تمام تیم‌های ۳ امتیازی در رده پنجم قرار گرفته است؛ در لیگی که ۸ تیم از ۱۲ تیم از مرحله مقدماتی صعود می‌کنند و برای صعود استقلال موقعیتی بسیار خوب وجود دارد.

پیتسو-موسیمانه-۱

آبی‌پوشان البته از نظر روحی اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و در بازی مقابل ذوب آهن این مساله مشهود بود اما با توجه به انتخاب موسیمانه حالا می‌توان گفت بازیکنان این تیم می‌توانند از اهرم انگیزه در بازی مقابل النصر استفاده کنند و با کسب احداقل امتیاز یا برد، اولین تقابل‌شان با النصر نسل جدید را بدون توجه به ناکامی این روزها پشت سر بگذارند.

طبق اعلام باشگاه استقلال در این بازی سهراب بختیاری‌زاده هدایت آبی‌پوشان را بر عهده خواهد داشت و موسیمانه از روی سکوها بازی را خواهد دید. در این دیدار استقلال چشمی و احتمالا جلالی را نخواهد داشت اما تمام بازیکنان خارجی این تیم آماده هستند. از سوی دیگر حسینی هم با برگزاری جلسه، مشکل خود با باشگاه استقلال را حل کرد تا از نظر روحیه، اندکی امیدواری به این تیم اضافه شود.

گفتنی است استقلال هم‌اکنون در رده پنجم قرار گرفته و طبق فرمول صعود از گروه، اگر همین لحظه مسابقات تمام شود، باید با تیم چهارم جدول یعنی النصر بازی کند و در نتیجه این دیدار می‌تواند به نوعی می‌تواند محکی برای روزهای سخت آینده در نظر گرفته شود.

منبع: برنا
کدخبر: 338523

ارسال نظر

 

آخرین اخبار