|
کدخبر: 77790

عضو شورای شهر تهران در افتتاحیه رویداد امتک مطرح کرد:

توسعه صنعت تفریحات با همکاری مدیریت شهری

عضو شورای شهر تهران در مراسم افتتاحیه نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها در نمایشگاه شهر آفتاب حضور یافت.

گسترش‌نیوز: حجت نظری، عضو شورای شهر تهران گفت: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری تلاش کردیم تا رویکردمان نسبت به ورزش، سلامتی و همچنین تقویت تفریحات در جامعه و ورزش همگانی متفاوت باشد و از این رو بر زیست‌شبانه تاکید شد که متاسفانه با توجه به مشکلاتی که وجود دارد هنوز انتظارات ما محقق نشده است.

نظری در ارتباط با ورزش همگانی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در زمینه ورزش همگانی رقم خورده است و ما اداره‌ای به نام اداره تفریحات داریم. ما همچنین در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان با محوریت خانواده‌ها اقداماتی صورت داده‌ایم.

وی ادامه داد: شورای شهر هیچگاه خود را به عنوان متولی امر تفریحات نداسته و همچنین انتظاری نمی‌رود تا این شورا در مدیریت شهری و همچنین تفریحات به عنوان یک نهاد تصدی‌گر عمل کند. انتظار می‌رود تا شما فعالان صنعت تفریحات در این حوزه وارد شوید و از امکاناتی که دارید استفاده کنید و ما نیز شاهد رشد نشاط اجتماعی و توسعه تفریحات در سطح شهر باشیم. اگر این اتفاق در پایتخت رقم‌ بخورد می‌توانیم تهران را به عنوان یک الگو برای دیگر شهرهای کشور معرفی کنیم.

نظری یک از مشکلات جامعه امروز ما را رشد افسردگی و کم شدن نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: این پدیده می‌تواند اهمیت زحمات شما را دو چندان بکند و ما این آمادگی را داریم تا با شما فعالان صنعت تفریحات در بخش‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران، شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب، فدراسیون ورزش‌های همگاری و وزارت ورزش و جوانان همکاری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بعضی‌ها از نشاط مردم خوششان نمی‌آید و یکی از موانع ما تا به امروز همین بوده هر جایی که ما خواستیم به سمت نشاط اجتماعی حرکت کنیم و تفریحات را توسعه دهیم.صداهایی برآمده است. گفته شد که اینها قرار است با دین شما بازی کنند و بدانید که همه این موارد دروغ بزرگی است.

وی در پایان از فعالان صنعت تفریحات که برای نشاط مردم و تفریحات مردم تلاش می‌کنند تشکر کرد و قول داد تا با همکاری مدیریت شهری این اقدامات توسعه یابد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها