|

اختصاصی گسترش نیوز؛

پسر محبوب مجیدی در راه استقلال

اکثر کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه استقلال بر این باور هستند که ترکیب فعلی تیم، بایستی تقویت شود. استقلال به وضوح در چند پست دچار ضعف است و برای کسب قهرمانی در فصل آینده نیاز به ترمیم دارد. پست هافبک طراح، وینگر و مهاجم هدف، مهم ترین نیازمندی آبی های پایتخت محسوب می شود.

ورزش پسر محبوب مجیدی در راه استقلال

استقلال فصل جاری را با به راه انداختن جشنواره گل به اتمام رساند. آبی‌ها در هفته پایانی لیگ بیست و دوم، میزبان تراکتور تبریز بودند. هر دو شرایط خوبی تا قبل از شروع بازی داشتند. استقلال و تراکتور در فصل جاری، دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هرکدام یک برد بوده است.

مسابقه رفت دو تیم در هفته پانزدهم با برتری تبریزی ها خاتمه پیدا کرد. ریکاردو آلوز ستاره آن دیدار بود و زمینه ساز رقم خوردن دومین شکست فصل آبی ها شد. در جام حذفی استقلال با درخشش مهدی قایدی و کوین یامگا از تراکتور انتقام گرفت و به دور یک چهارم نهایی صعود کرد.

سومین نبرد دو تیم بدل به یکی از پرگل‌ترین و جالب ترین مسابقات تاریخ لیگ برتر شد؛ جایی که آبی‌های تهرانی با نتیجه هفت بر یک، سرخپوشان تبریزی را درهم کوبیده و یک نتیجه عجیب را رقم زدند.

استقلال-تراکتور1

مهدی قایدی با ثبت یک هت تریک، فصل خوب و درخشان را تکمیل کرد. مرادمند، جلالی، رضاوند و سلمانی گل‌های دیگر آبی پوشان را به ثمر رساندند. محمد قنبری تک‌گل پرشورها را وارد دروازه استقلال کرد.

حضور ثابت سینا سعیدی فر در روز غیبت حسینی، ازجمله نکات جالب بازی به شمار می‌رفت. سعیدی فر در این بازی سخت و نفس‌گیر، عملکرد قابل قبولی داشت و نظر مثبت هواداران استقلال را جلب کرد. آبی‌ها پس از این این برتری مقتدرانه، به یک روحیه خوب و ایده آل به مصاف تیم نساجی مازندران می‌روند. این مسابقه در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی و از مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود.

حسین-زاده

ستاره محبوب مجیدی برمی‌گردد؟

اکثر کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه استقلال بر این باور هستند که ترکیب فعلی تیم، بایستی تقویت شود. استقلال به وضوح در چند پست دچار ضعف است و برای کسب قهرمانی در فصل آینده نیاز به ترمیم دارد. پست هافبک طراح، وینگر و مهاجم هدف، مهم ترین نیازمندی آبی های پایتخت محسوب می شود.

یکی از گزینه های جالب استقلال برای فصل بعد امیرحسین حسین‌زاده به شمار می رود که فصل ناموفقی در شارلروا بلژیک داشته است. حسین زاده پس از عدم حضور در بین نفرات اعزامی به جام جهانی قطر، جهت بازگشت به تیم ملی تصمیم دارد دوباره در فوتبال ایران فعالیت کند. به همین خاطر این ستاره جوان قصد دارد به هر شکل ممکن فصل آتی در استقلال بازی کند.

حضور مجدد این بازیکن جوان در استقلال، منوط به جدایی مهدی قایدی یا محمد محبی در هفته های آتی است. هنوز وضعیت ماندگاری ستاره های بوشهری استقلال که به صورت قرضی آبی پوش شدند، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کدخبر: 294959
  • محمدرضا ارسالی در

    استقلال هر فصل کلی ریخت و پاس می‌کنه آخر ش هم هیچ *** نمیشه 😆😆😆😆😆😆😆

    • ناشناس ارسالی در

      عوضش دهن شما را خوب *******

    • بی نام ارسالی در

      ریخت وپاس نه ریخت و پاش برو صحبت کردن یاد بگیر

    • تاج کبیر ارسالی در

      شما بولنگیا بدون حکومت هیچی نیستین

  • Mjs ارسالی در

    استقلال در هیچ پستی نیاز به تقویت نداره .تنها نیاز استقلال یه مدیر خوب و قدرتمند هست که توانایی حفظ کل بازیکنان و کادر ف نی رو داشته باشه و در طول فصل اجازه نده حق استقلال ضایع بشه

  • مجتبی ارسالی در

    تیم محبوب ماپرسپولیس ازهمان بازی بامس واون پنالنی قهرمانیش مسجل شد
    من ازهمان بازی بادوستان ابی وزردشرط بستم که ماقهرمانیم
    برای همین الان هم شرط رابردم وکلی پول گیرم اومدوهم خوشحالم
    ولی بی شرف نیسیم واقعیت راهم قبول داریم
    خودمون میدونیم چطورقهرمان شدیم

    • علی احمدی ارسالی در

      کیسه کش هرکاری کنه آخرش لو میره ،کسی که شرط وحروم خوری رو اینطور راحت میگه،صددرص د ریگی به کفش داره لطفا راجع به کیسه سخن رتنی کن نه سرورتون

  • کارگر ارسالی در

    استقلال نیاز به یک مجموعه از سران بالا ک ه بیرون از زمین نتیجه رو رقم میزنن داره اونا رو بگیره داور هم کمک میکنه مثل کمک که به بعضی تیمها میکنن بعد مطمئنا با هشت نفر هم بره تو زمین قهرمان میشه ادمین بچ اپ

  • ناشناس ارسالی در

    استقلال یک تیم بازنده هست و شخصیت قهرمان ی ندارد

  • لنگی نباشیم ارسالی در

    تا این حکومت وزارت ورزش و کمیته داوران هست اوضاع استقلال همینه .......تاج سر فوتبال ایران

  • ناشناس ارسالی در

    هغ
    خغ
    ننن

  • پرسپولیس سرور استقلاله ارسالی در

    منم با نظر محمدرضا کاملا موافقم🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس ارسالی در

    زنده باد قائدی

  • محمد ارسالی در

    قائدی یه مهاجم فوق العاده است برای استقلال و باید بمونه....

    استقلال علاوه بر مدیرخوب نیازبه مربی خوب هست و مشکل اصلی تیم تو بازی لو دادن توپ هست.

  • علی احمدی ارسالی در

    کمبود استقلال فقط وفقط یه آدم مسئولیت پذ یره که هروقت باخت تقصیر داور ووزیر ووکیل و...نندازه ،رقصیدن بلد نیستن میگن زمین کجه

  • جمشید ارسالی در

    استقلال چند تا پیشکسوت داره هی راه میرن مصاحبه میکنن البته چند بازیکن هم دارن همینحوری هستن قطعا اگه اینها از بدنه باشگاه جدا بشن نتیجه اش را خواهند دید

  • ناشناس ارسالی در

    اگر یک پاسور موفق در وسط زمین به این خط حمله کمک کنه قطعا به تیمی اجازه نخواهد د اد که جلو استقلال حرفی برای گفتن داشته ب اشه حالا میخواد قرمز باشه یازرد

ارسال نظر