|
کدخبر: 332582 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

قرعه کشی به سود استقلال شد | پرسپولیس کار سختی در پیش دارد

لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: جمع آوری امتیازات در هفته های ابتدای برای جواد نکونام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و او بیش از هرکسی نسبت به این موضوع آگاهی دارد. برای پرسپولیس شرایط متفاوتی رقم خورده و بازی های ابتدایی سختی را در پیش دارد. در صورت ابقای سرمربی سابق پرسپولیس، این اتفاق برای آن ها اهمیتی خاصی پیدا نمی‌کرد اما با توجه به تحولات اخیر در کادر فنی، قرعه کشی سازمان لیگ برای مدافع عنوان قهرمان یک امر چالش برانگیز محسوب می شود.

ورزش قرعه کشی به سود استقلال شد | پرسپولیس کار سختی در پیش دارد

فرصت کمی تا آغاز لیگ بیست و چهارم باقی مانده و تیم های حاضر در این دوره آخرین تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می گذارند. مطابق اعلام سازمان لیگ، فصل جدید رقابت ها با بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن شروع خواهد شد. این بازی روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه به میزبانی مدافع عنوان قهرمانی برگزار می شود.

باشگاه استقلال که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد، پیش فصل نسبتا مطلوبی را پشت سر گذاشت. پس از سپری شدن یک نقل و انتقالات جذاب، اردوی ترکیه کمک خوبی به آماده سازی آبی پوشان کرد. ترکیب استقلال نسبت به فصل پیش به خوبی تقویت شده و با جذب چند ستاره نامدار، حالا دوست داران این باشگاه بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستند.

گسترش نیوز برای بررسی آخرین شرایط استقلال و همچنین در راستای تحلیل عملکرد نقل و انتقالاتی این باشگاه، گفت و گویی با علی لطیفی، کارشناس و مفسر فوتبال انجام داده است که در ادامه می خوانید.

لطیفی-پیشکسوت-استقلال

بهترین قرعه ممکن برای نکونام

علی لطیفی درباره قرعه استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: به باور من، بهترین قرعه ممکن نصیب استقلال شد و باید این اتفاق را به فال نیک گرفت. بسیاری از تحلیلگران توجه خود را به هفته های پایانی معطوف می کنند و از اهمیت آن سخن به میان آورند اما حقیقت ماجرا چنین نیست. در ابتدای لیگ، هر تیمی که بازی های آغازین خود را با موفقیت سپری کند، شخصیت تیمی پیدا خواهد کرد و این رخداد در انتهای فصل بیش از هر زمان دیگری خود را نشان می دهد.

او ادامه داد: جمع آوری امتیازات در هفته های ابتدای برای جواد نکونام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و او بیش از هرکسی نسبت به این موضوع آگاهی دارد. برای پرسپولیس شرایط متفاوتی رقم خورده و بازی های ابتدایی سختی را در پیش دارد. در صورت ابقای سرمربی سابق پرسپولیس، این اتفاق برای آن ها اهمیتی خاصی پیدا نمی‌کرد اما با توجه به تحولات اخیر در کادر فنی، قرعه کشی سازمان لیگ برای مدافع عنوان قهرمان یک امر چالش برانگیز محسوب می شود.

لطیفی افزود: باشگاه پرسپولیس پس از سالها با اتفاق مهمی مواجه شد و آن اتفاق بر هم خوردن ثبات تیمی بود. کادر فنی این تیم، بازیکنان فیکس و کلیدی نظیر علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن جدا شدند و نفرات جایگزین هم خیلی باکیفیت نیستند. بی‌‍‌تردید این قبیل وقایع برای پرسپولیسی که در هفته های آغازین لیگ، مسابقات سختی در پیش دارد، نمی تواند خوب و خوشایند باشد.

رضاییان-و-سمیعی

استقلال به خوبی تقویت شد

وی تاکید کرد: بازی های نخستین فصل برای تمامی تیم ها دشوار و چالش برانگیز است و این مسئله تنها به تیم های مدعی محدود نمی شود. جمع آوری امتیازات ابتدایی برای یک تیم مدعی بسیار مهم است و کادر فنی استقلال باید این نکته را در نظر داشته باشد. حفظ شخصیت تیمی و افزایش روحیه جمعی، پیامدهای مهم یک شروع خوب در لیگ به شمار می رود.

کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد مدیریت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: به عقیده من، استقلال بهترین عملکرد را در میان تمامی تیم ها داشت و پس از سال ها شاهد یک فصل نقل و انتقالات خوب بودیم. جواد نکونام به طور ذاتی به ساختار دفاعی اهمیت زیادی می دهد و استحکام این خط برای او خیلی مهم است. استقلال در فصل گذشته مشکلات محسوسی در فاز هجومی داشت و بنا به اظهارات به حق نکونام، کمبود مهره نیز وجود داشت.

علی لطیفی در پایان اضافه کرد: هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه، شرایط را به نحوی پیش برد که استقلال هم در ساختار دفاعی و هم در فاز هجومی، بازیکنان قابلی را جذب کرده است. چند ستاره تاثیرگذار آبی پوش شدند که در طول فصل پیش رو می توانند عصای دست نکونام باشند. هرچند که عملکرد باشگاه تراکتور نیز در نقل و انتقالات درخشان بوده اما از نظر فنی، استقلال بهترین شکل یارگیری را در این مقطع داشت و از این حقیقت نمی توان به سادگی عبور کرد.

  • رضا ارسالی در

    آقای لطیف خان فضولی نکن سرت بکار خودت با شه . پرسپولیس قهرمانه

  • مرتضی ارسالی در

    عجله نکنید بازی‌ها شروع بشه معلوم میشه ر ضاییان پرحاشیه که وقتی سپاهان بود حاشیه هاش کم شد چون زیاد زیر ذره بین رسانه ها نبود و چند بازیکن مسن ببینیم میتونید چها رم بشید یا نه دوباره آخر فصل الکی بهونه نگیرید

  • ملو ارسالی در

    خودت لطیفی سفارش میکنم شیرینی لطیفه بیشت ر بخور که حرفات شااااید به لطف لطیفه
    لطیف بشن
    توهمِ هرساله

  • داود ارسالی در

    استقلال تمام فصول برنده نق وانتقالات بوده هر فصل دوجین ستاره گرفته و خیلی مضحک هست حداقل پنج فصل اخیرا بازی‌های ابتدایی استقلال با تیم‌های تازه به لیگ برتر صعود کرده وتیمهای ضعیف بوده واینها تماما شک وشبه های را برای هوادران ایجاد می کند هرچند پایان فصل پرسپولیس قهرمان میشه ولی باید با همه اینها بجنگه وچاره ای نداره

  • ناشناس ارسالی در

    جوجه رو اخر پاییز میشمارن اخر هم به نظر کیسه‌ کشا وزیر وکیل داور همه پرسپولیسی میشن سناریوی ومنطق کیسه کشا

  • کیسه سوز ارسالی در

    سال‌های قبل هم همینومی گفتن کیسه کشای دوچرخه سوار

  • پرویز ارسالی در

    سمپاشی و تخریب علیه نکو شروع شد! بهترین قرعه! توی لیگ بهترین قرعه چه معنی داره؟!مگه حذفیه؟با همه تیم ها باید بازی کنیم.راستی فصل قبل که بازی اول با سپاهان بود،چرا کسی نگفت بدترین قرعه؟!!! میدونی چرا؟چون یه مشت کرکس همیشه در حال کمین علیه نکو هستن که خرابش کنن.روزی نیس که یه مثلا" پیشکسوت مصاحبه نکنه که : دیکه بهانه ای برای قهرمان نشدن وجود نداره!!!! پارسال سپاهان و تراکتور این همه ریخت و پاش کردن،قهرمان شدن؟!!شرافتا" استقلال و نکو رو به حال خودشون بزارید.ما دلسوز نخوایم کیو باید ببینیم؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    آفرین خوب گفتی دقیقا مثل پارسال تیم کیسه جام رو جارو کرده تروتمیز خوشگل میاره می ده به سرورش پرررسسسپپپووولللیییسس وبعدای نکه جام رو تحویل داد تعظیم قشنگی هم می‌ک نه و برمیگرده این فصل به هفتم جدول کجایی بابا چی میگی تو حالت خوش نیست با پیرمرد ها میخواد نود دقیقه بازی کنه

  • حمید ارسالی در

    پروردگارا،، پرسپولیس را از چشم بد بدور دار،، چشم بدخواهان و بدطینتان کور کور باد،، نسل اونایی که چشم دیدن افتخارات و قهرمانی های پرسپولیس رو ندارن منقرض باد،، بر چشم بد لعنت،،بر پدر مادر بدخواه پرسپولیس لعنت

  • ایرانی ارسالی در

    آقای لطیفی خسته نباشید فصل گذشته هم اول فصل
    تا آخر فصل اکثرا به کمک فدراسیون البته در کنارش بخشیدن وبر گرداندن امتیاز سپاهان و پرسپولیس بخاطر جریمه نشدن استقلال در صدر بودید اما شخصیت تیمی لازم است برای قهرمانی که سالهاست
    با تمام کمکهایی که از دولت وفدراسیون میگیرد دستش از جام کوتاه بوده البته آقا فرهاد یک فصل شخصا با دسته چکش توانست به جامی برسد .

  • کارناشناس ارسالی در

    آقای لطیفی اشتباه میکنند قرعه کشی دقیقاً خلاف نظر ایشان را ثابت میکند و مهندسی ش ده است استقلال اولین بازی خارج خانه دارد در تابستان باید به خوزستان برود وآخرین بازی فصل که موقع توزیع کاپ قهرمانی است ب ازی خارج از خانه دارد.

  • آرش نوری ارسالی در

    جوجه رو آخر پاییز می‌شمارند

  • ناصری ارسالی در

    پارسال خیلیا خوب شخصت تیمی پیدا کرده بودند ولی آخرش ....
    غیر از اینکه هلدینگ هلش بده والا ....

  • شاهرخ ارسالی در

    15سال هست قرعه کشیا به نفع استقلال هست.. .یا هفته اول میزبان های تیم راحت...یا می همان با تیم های سخت هست که در بهترین آب و هوا قرار داره...مثلا با تیم اهوازی هیچ گاه تابستان در اهواز بازی نکرده و با ملو ان در زمستان بازی نداشته..الآنم با شمس آ ذر هست تا قوی بشه و آماده میاد باهاش باز ی می‌کنه و می‌بره..

  • شاهرخ ارسالی در

    در بهترین آب و هوا...و تا حالا بازی های سختش پشت هم نبوده قشنگ تقسیم میکنن ...و همیشه 8هفته اول تیم های راحت بهش میخوره ...و اینجوری بازیکن سه اخطاره به بازی ها ی حساس بهش هم نمیخوره...از تمام لحاظ برن امه ریزی میشه تا بهترین بازی ها رو براش بزارن

  • ناشناس ارسالی در

    خوبه خودتون رو دلخوش این چیزا کنید بچه جوجه اردک

  • رضا ارسالی در

    تمام رسانه های حکومتی تیتر اولشون طبق مع مول تمام فصول شده تیم استقلال فقط دایم ا ز تقویت این تیم و تضعیف پرسپلیس نقل میکن ند ولی اخر فصل مثل بقیه مسایل مردم حرف ا ول را میزنند جدیدا افغانها هم با یک عددس اندیس و ساندپیچ پنیر به جمع ابی پوشان اض افه شدند شاید عقده چند هزار ساله نداشتن طرفدار بیشتر را کم کنند همیشه و در همه ج ا نام پرسپلیس بر دشمنان ایران زمین حاکم است زنده باد ایرانم ...شهریار فوتبال ایر ان پرسپلیس تنها تیمی که حتی فشار اسمش را نتوانست مثل تیم ابی از تاج به استغراغ ت بدیل کند روتون هم کم نمیشه اینم از رسانه ها حالا مشخص شد کدوم تیم حکومتیه با زیر ابرو برداشتن جواد چکش و رفتن به امامزاد ه صالح میزان پاچه خواری

  • خیام ارسالی در

    خخخختخ بازهم پرسپولیس قهرمان

  • حصارک ،،،،کرج ارسالی در

    یه مشت عقب افتاده بعنوان پیشکسوت حرفایی میزنند که ،،مرغ پخته تو دیگ خنده اش میگی ره ،لطیفی داغون،مرتیکه تیمی که بخاد قهرم ان بشه باید باتمام تیمها ،،در،، بیافته آ سون و سخت نداره الکی ،،زر ،،میزنی حالا ب ازیهای استقلال با آسون شروع میشه بازیهای پرسپولیس با سختی ،الکی خودنمایی نکن که دیده بشی .

  • ایرانی ارسالی در

    هر سال همینه
    به طور واضحی برنامه ها برای پرسپولیس طوری طراحی میشه تا نتون ه نتیجه بگیره
    مثلا تو گرما میره ج نوب
    تو گلی بودن زمین ها میره شمال
    هفته های اول سخت چیده میشه تا در صورت نتیجه نگرفتن دچار بحران بشه
    اونور استقلال زمستان میره جنوب
    هف ته های اول با تیم تازه لیگ برتری میچینن تا بتونه رو دور بیفته
    بازیهای سخت ش در کل لیگ پخش میشه
    همیشه همینطو ریه
    نگین قرعه کشیه که قسمت اعظم ب رنامه از قبل چیده میشه

  • Amir ارسالی در

    ی سوال
    چطوری پیروزی هفته ۱۳ و ۱۴ میشه میزبان؟
    که هفته ۳۰ میزبان با شه !!!
    عادلانه استقلال هفته ۱۵ می همانه و هفته ۳۰ میزبان

  • قباد صادقی ارسالی در

    یادمون میمونه
    این همه تعریف و تمجی د و سرخوشی
    این همه رضایت و صد البت ه فخر فروشی
    امیدوارم خودت هم یادت بمونه
    نه اینکه فردا پس فردا وقتی ک ه بازی رقابت را به سرور همیشگی و ابدیتون باختید ، هزاران بهانه قطار نکنید و با ن اله هاتون زمین و زمان رو مقصر جلوه ندید< br /> یادتون بمونه
    چون ما یادمون م یمونه

  • ناشناس ارسالی در

    استقلال

  • استقلال سرور پرسپولیس ارسالی در

    تا داوران و حمایت همه جانبه از تیم بابا مسعود هست هیچ قرعه ای براشون سخت و دشوار نیست حتا اگه حریفش هم رئال مادرید یا با رسلونا باشند

  • ناشناس ارسالی در

    جواد چکش اگه تیم رئالم بهش بدن چیزی نمیشه و بعد دنبال بهونه است

  • علی ارسالی در

    ببین کل بازیکن های درجه یک دنیا جمع کنن ته تهش یک هیچ میشه و مساوی کنار زمین پانتومیم بازی می‌کنه دادو بیداد می‌کنه که شاید براش پنالتی بگیرن یا میخاد همه تیمهارو تخریب کنه این پلشت خان شاگرد کیروش بوده یع جام با این همه ادعا ش نتونست برای ایران بیاره مثل همین نکونام لطیفی جان ساقی تو عوض حالا بشینو ببین چه اختلاف هایی می‌بینیم با این همه بازیکنان که گرفته

  • بهرام کمالی ارسالی در

    علی لطیفی کی شد کاشناس فوتبال که در مورد بازیکنان جدید پریپولیس نظر میده هرساله اول فصل ازاین شکر خوریها زیاد است واخر ف صل هم بهانه های رد گم کن ، علی اقا لطیف ی خودت را ضایع نکن نود

  • اس اس ارسالی در

    آقای لطیفی نمیخاد زیاد شلوغش کنی تیم لنگ حکومتی و فدراسیون، هواشو دارن تا آخرین روز و ساعت مثل چندسال اخیر گردونه رو بنف ع لنگیا میچرخونند!شما خیلی دلواپس لنگ ول نگیا نباش.

  • علی ارسالی در

    زشته

  • احمد ارسالی در

    اخرفصل. *******


    باز م جام واس ماست

  • رضا ارسالی در

    هیچی دیگه اگر پارسال استقلال بیشترین سود رو از داوری برد..امسال وزیر استقلالی و داور استقلالی..پارسال شانس آورد پرسپولیس که داوران رشوه گیر تو سه هفته آخر گیر ا فتادند..وگرنه مثل همون سال مجید مچل هر ب ازی یه گل اونم با سی و پنج پنالتی که اگه پنالتی اول گل نمیشد..دومی و سومی..حداقل دویست برابر سقف بودجه هم که خرج کردن .. .ولی بازم پرسپولیس سروره..

  • ناشناس ارسالی در

    شما دیگه بهانه نداشته باشید همه چیزردیفه

  • علی اصغرمحمودیاصل ارسالی در

    آقای لطیفی برخلاف نظرشمادرلیگ برتردوره ق بل موفقیت درقهرمانی پرسپولیس دردقایق آخر عملی گردیدنه دربازی اول!

  • Kia ارسالی در

    آقای لطیفی جوجه هارو آخر پاییز میشمارند.

  • محسن اسماعیلی ارسالی در

    با احترام به طرفداران باشگاه استقلال باا ین مزایا و بهترین وضعیت حال وحاضراستقلال اگرمربی محترم وبه طبع آن حسینی و دیگران آن شعارمسخره راتکرارنکنندکه نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!!!!!!

  • سسسس ارسالی در

    تنهایارگیری تیمی راموفق نخواهدکردابتداهو اداروبعدمدیرعامل ومربیان هستندکه قهرمانی وموفقیت رابه تیم القامیدن نه مدیرعامل و نه سرمربی اسدقلال شخصیت تیمداری وقهرمانی رانداره امسال بایستیم اسدقلال راچهارم ب دانیم چراکه قهرمانی که درطول یک‌دهم مشخص ه فقط برای پرسپولیس کبیره والسلام

  • اس اس ارسالی در

    تا بسوزه ماتحت کسانی نمیتونن تحمل کنند!! !

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها