|
کدخبر: 333343 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

استقلال با پسر ژنرال توافق کرد

دیدار دوم آبی های تهرانی مقابل ملوان بندرانزلی با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید. رامین رضاییان هر دو گل استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. غندی پور و جعفری هم گل های تیم مهمان را وارد دروازه حسینی کردند. عملکرد نایب قهرمان فصل پیش به مذاق هواداران خوش نیامده و حالا اعتراضات بیشتری متوجه نکونام است. سرمربی آبی ها از کمبودهای فعلی در برخی پست ها سخن به میان آورد و اعلام کرد که نیاز به خریدهای بیشتری وجود دارد. گفته می شود که مدیران باشگاه قصد دارند آخرین خرید را در پست هافبک تهاجمی انجام دهند و برای این منظور، یک سورپرایز ویژه را در دستور کار خود قرار دادند.

ورزش استقلال با پسر ژنرال توافق کرد

باشگاه استقلال علی رغم کسب ۴ امتیاز از دو بازی و قرار گرفتن در رده سوم جدول رقابت های لیگ برتر، در وضعیت آرامی قرار ندارد. اکثر هواداران استقلال، نسبت به کیفیت بازی این تیم معترض هستند و انتقادات خود را در فضای مجازی مطرح کردند.

حجم قابل توجهی از نقدهای فعلی را سبک مورد علاقه جواد نکونام و احتیاط بیش از حد تیم او دربرمی گیرد. دوست داران استقلال بر این باور هستند که با توجه به مهره های فعلی، نباید شاهد نمایش محتاطانه و تدافعی از تیم خود باشند. هرچند که استقلال در بازی دوم خود نسبت به دیدار قبل، عملکردی به مراتب تهاجمی تر داشت، اما باز این حال انتظارات از تیم نکونام بیش از اینهاست.

بیشتر بخوانید:

علی قلی زاده به گاریدو چراغ سبز نشان داد

انتخاب بازیکنان ثابت و ارنج اولیه، دیگر نقد مهمی است که کارشناسان و هواداران باشگاه مطرح می کنند. با وجود جذب بازیکنانی نظیر گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ، این توقع در طرفداران باشگاه استقلال ایجاد شده بود که تغییرات اساسی در ترکیب اصلی صورت خواهد گرفت. با این وجود، کماکان شاهد حضور ثابت برخی بازیکنان پرنوسان مثل آرش رضاوند در اسکواد ثابت استقلال هستیم.

آرش رضاوند یکی از بازیکنانی است که در علی رغم وجود انتقادات سنگین به عملکرد او در فصل گذشته، در جمع آبی ها ماندگار شد. او در بازی نخست برابر شمس آذر عملکرد بدی نداشت اما کیفیت بازی آرش در مصاف با ملوان، به شدت نازل بود و همین مسئله منجر به انتقادات گسترده از هافبک ۳۰ ساله آبی ها شده است.

جواد-نکونام

۹۰ درصد پیشکسوتان با بازی تیم نکونام مشکل دارند

مهاجم اسبق استقلال می گوید این تیم در بازی با ملوان نه خوب بازی کرد و نه نتیجه خوبی گرفت.

ادموند اختر در مورد تساوی استقلال برابر ملوان در هفته دوم لیگ برتر گفت: استقلال و پرسپولیس باید هم زیبا بازی کنند هم نتیجه بگیرند تا هواداران شان راضی بشوند. استقلال شب گذشته نه خوب بازی کرد و نه نتیجه گرفت. متاسفانه استقلال دشمن شاد کن شده است. نکونام دشمن زیاد دارد و ۹۰ درصد پیشکسوتان با شکل بازی استقلال مشکل دارند. در فضای مجازی هم از دیروز شروع کرده اند به انتقاد و آب را گل آلود کرده اند.

مهاجم اسبق استقلال ادامه داد: اگر قابل بدانند من هم پیشکسوت هستم و هم هوادار استقلال. ما پارسال نتوانستیم نتیجه بگیریم و امسال هیچ چیزی جای توجیه ندارد، اینکه بگویند بازیکن نداریم یا تیم تحت فشار است پذیرفته نیست. هر نتیجه ای جز قهرمانی شکست است.

اختر در مورد خریدهای پرتعداد استقلال هم گفت: ببیند بازیکن زیاد گرفتن مهم نیست، بازیکن باید با تاکتیک تیم جور باشد. جواد نکونام نفر اول است و خودش تیم را بسته است، من نمی دانم تیمش جور است یا نه اما در این ۲ هفته بازی زیبا و روانی را مشاهده نکرده ایم. به جز قهرمانی هر نتیجه بگیریم بد نتیجه گرفته ایم. در لیگ نخبگان شانسی نداریم. واقعا آنها شرایط شان فرق دارد ولی انتظار داریم در لیگ برتر خوب نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.

گائل-کاکوتا

او در مورد مشکلات استقلال گفت: مشکل استقلال این است که هنوز بازیکنان خارجی شرایط بازی کردن ندارند. بازیکن خارجی وقتی به فوتبال ایران می آید باید آماده باشد. من هم ۳ ماه تمرین کنم آماده می شوم ولی باید بازیکن از روز اول بتواند فشار بازی را تحمل کند. دیدیه اندونگ و کاکوتا فقط ۱۰ دقیقه بازی کردند و امیدوارم نکونام از بازیکنان خارجی خوب استفاده کند چون آنها ۵۰-۴۰ درصد قدرت تیم هستند.

اختر در پایان گفت: بازی با استقلال خوزستان حکم مرگ و زندگی دارد چون اگر استقلال نتواند برنده شود، وارد بحران می شود. امیدوارم استقلال در این بازی برنده شود تا این ورد حاشیه نشود.

سکان دار باشگاه استقلال در کنفرانس خبری خود از لزوم جذب بازیکنان جدید در برخی از پست ها سخن گفت و بار دیگر نسبت به کمبود بازیکن گلایه کرد. استقلال در فاز تدافعی و همچنین در پست هافبک، بازیکنان خوبی را جذب کرد و طبیعتا مشکلی از این بابت ندارد. در فاز تهاجمی اما هنوز نیاز به جذب بازیکن حس می شود. استقلال علاوه بر مسابقات داخلی، باید در لیگ نخبگان آسیا نیز حضور داشته باشد.

قدوس-لژیونر

ستاره تیم ملی در یک قدمی استقلال

آبی ها در لیگ نخبگان به مصاف قدرت های بزرگی نظیر الهلال و النصر عربستان خواهند رفت و قطعا کار سختی در پیش دارند. با این تفاسیر، رفع نواقص موجود در ترکیب باید در دستور کار مدیریت باشگاه استقلال باشد. یکی از نگرانی های نکو در این زمینه، به دفاع راست مربوط می شود. پستی که در آن تنها رامین رضاییان حضور دارد و ترس بزرگی در این رابطه به دل کادر فنی آبی ها راه پیدا کرده است. شایعاتی مبنی بر بازگشت سامان تورانیان به گوش می رسد که البته هنوز تایید رسمی نشده است. ضمن اینکه مسئولان استقلال با نیما اندرز جوان برای این پست به توافقاتی دست پیدا کردند.

دیگر پست مهمی که نکونام برای تقویت آن به مدیران باشگاه لیست داده است، پست هافبک تهاجمی محسوب می شود. سرمربی آبی ها نگاه ویژه ای به سامان قدوس، ستاره ملی پوش دارد و عزم خود را برای جذب این بازیکن جزم کرده است. قدوس در میان هواداران باشگاه استقلال، محبوبیت بالایی دارد و نکونام از جمله تحسین کنندگان او به شمار می رود.

قدوس در ابتدای فصل نقل و انتقالات مورد توجه استقلال بود اما پیشنهاد اولیه مدیران باشگاه را رد کرد. شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که پیشنهاد جدید استقلال به قدوس ارتقا پیدا کرده و حالا نظر قدوس برای پیوستن به جمع آبی پوشان تغییر کرده است.سایت ترانسفرمارکت قدوس را به عنوان بازیکن آزاد معرفی کرده و ارزش او را میلیون یورو می داند. بستر لازم برای آبی پوش شدن هافبک مورد علاقه امیر قلعه نوعی فراهم است و حالا طرفین باید جزییات موجود در قرارداد را حل و فصل کنند.

رزومه-قدوس

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

  • حمید ارسالی در

    نکونام مربی نیست تا باشد حتی بهترین بازی کنا هم در اختیارش باشند تاکتیک ندارد وتی م را نابود می کند

  • حمید ارسالی در

    در بازی با ملوان حقش باخت بود و بناحق دو پنالتی الکی برا فرار از شکست بهشون توسط اتاق وار تقدیم شدواقعآ کی جوابگو هست مسئولین ملوان باید از تصمیمات اتاق وار شکایت کنند،

    • کامران اسفندیاری ارسالی در

      برو بابا

    • ناشناس ارسالی در

      فقططططط تف تو شرف نداشته نکونام

  • ناشناس ارسالی در

    فقط مربی خارجی درجه یک بیاورید

    • رضا اس اسی ارسالی در

      منم موافقم فقط تعصب خالی داشتن آقای نکون ام واسه ما طرفدارها بدرد نمی خوره ما فوت بال روبه جلو وزیبا ونتیجه گرا میخوایم💙💙💙

  • استقلالی سرور ارسالی در

    ایکاش یکی با جربزه شما سرمربی تیم بزرگ استقلال میشد تیم بدنساز خوب نداره بازیکنان توان دویدن ندارن و از همه جا می مونن ، نوددرصد پاسها رو به عقب و با دروازه بانه ، تیم سنگین و بی میل بازی میکنه . مثل اینکه بازیکنا عرقی به تیم و باشگاه ندارن ، فقط و فقط به گرفتن پول فکر می کنن ، دروازه بان فقط مشت کردن بلده و هربار توپ جلوی پای رقیب افتاده و گل خورده یاد نداریم یکبار توپ رو گرفته باشه همش مشت کردن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    استقلال بازیکن داره ولی مرب ی نداره.

  • بازنشسته ارسالی در

    استقلال ترسوبازی میکنه

  • باقری ارسالی در

    هر کس با سبک بازی استقلال مشکل دارد بادخ ودش مشکل دارد چون استقلال جلوی ملوان خیل ی خوب بازی کرد ملوان وقت کشی می کرد و اس تقلال امسال بازیکنان خوبی جذب کرده و بای د فرصت داد پارسال قهرمان ایران استقلال ب ود و شد درست است با گل آفساید جام را از استقلال دزدیدند و دلیل آن هم عذر خواهی ت اج هست ولی پیشکسوتان باید از نکونام و اس تقلال حمایت کنند پیشکسوتان استقلال کمی ه م رفتار مناسب را از پیشکسوتان پرسپولیس ی اد بگیرند در هر شرایطی از پرسپولیس حمایت می کنند

  • ناشناس ارسالی در

    تیم باید هجومی بازی کن نه دفاعی

  • رضا ارسالی در

    آقای حجازی با دست بسته و بازیکنان گمنام بزرگی میکرد.
    یادش گرامی

  • Sina۱۲۱ ارسالی در

    نوشته استقلال در دومین دیدار مقابل ملوان به تساوی یک یک رسید که هردو گل را رامین رضائیان به ثمر رساند ؛ این یه کم گیج کننده میشه خخخ

  • علیرضا شفقی ارسالی در

    بنظرم کار نکونام نیست سرمربی استقلال باشه این همه بازیگر خریدین استقلال سرمربی بزرگ میخواد واقعن نمیتونه تیم نگه داره هر چه زودتر اول هیت مدیره باید به فکر یک سرمربی باشه تا به فکر خریدن بازیگر تیم ملوان چقدر روان بازی میکرد انگار نه انگار با تیم بزرگ استقلال بازی میکنن آیا تیم ملوان هم این همه سرمایه گذاری کرده هر چقدر مسولین استقلال بازیگر بخرن متاسفانه تیم همین اول باید به فکر سرمربی باشه

    • نادی ارسالی در

      بازیگر یا بازیکن؟؟؟🙃🙃🙃.فکرکردم فیلم به ج ای فوتبال

  • میلاد ارسالی در

    آقا چی میگی بازی یک یک شد،بعد هردو گل رو رامین رضاییان زد؟!؟😉

    • سهیل ارسالی در

      ممنون از تذکرتون

  • هوادار با تعصب ارسالی در

    آقا اگر تمام تیم بشود بازیکن خارجی درجه یک باز نکونام دفعی بازی میکند چون نکونام از ترس باخت عقب بازی میکند واین مربی به درد تیم نمی خورد چرا نکونام میگوید بازی کن کم داریم مگر تیم های دیگر چند تا باز ی کن دارند شش تا خارجی گذقتیم با هشصد می لیارد هزینه کردیم باز بازی کن نداریم این برای من هوادار تعجب هست آقا نمی توانی ت یم را آرنج کنی رها کن برو تا اول فصل هست

  • علی ارسالی در

    مهمترازهمه، استقلال باید یک مربی کارآزمو ده و خیلی خوب خارجی برای نکونام بگیره تا عصای دست سرمربی استقلال باشه.

  • جابر ارسالی در

    استقلال وپرسپولیس بااین همه خرید وبدون خ روجی چجوری میتونند بازیکن بگیرند؟ همین ا لان استقلال شیش تا خارجی آورد اون وقت سپ اهان یه انزوزی گرفته کارت بازیش صادر نمی شه، پرسپولیس بااین همه ورودی دونبال قلی زاده واین واون چطور سپاهان نمیتونه بازی کن وارد کنه؟ اگه به پول که سپاهان این دو تا تیم ومیخر دراه خدا آزاد میکنه

  • سالار ارسالی در

    اگر همه فوتبالیستهای سطح اول دنیا را هم به استقلال بدن باز نکونام معترض هست و ب ازیکن میخواد چون غیر از تاکتیک دفاعی هیچ تاکتیکی نداره و نکونام خالی از بارفنی ه ست شک نکنید استقلال با نکونام به جایی ن میرسه تیم استقلال به هر کسی که دوریال ف وتبال بلد باشه بدن با همین تیم میتونه به ترین فوتبال و ارائه بده و بهترین نتایج ر ا بگیره نکونام با روش مربیگریش و با کمک رامین رضاییان تا نیم فصل استقلال را نابو د میکنن. البته کمیته داوران و تاج و وی ای آر اجازه بدن تا سه الی چهار هفته
    دیگه نکونام حیا کن استقلال رها کن ا ز سکوها به گوش میرسه دیر نیست حتما این را خواهید دید

  • ابی ارسالی در

    بیاید با طرفداران ملوان صادق باشید همه دیدن وار بنفع استقلال شده خب نتیجه میگیریم هنوزم لیک ما آماتور است ،وار آوردند ولی داور وسط اجازه نداده بره خودش ببینه ،پس لیک همان لیک گذشته آماتور بودن فدراسیون ق.تاج همه طرفداران می‌دونم از هفته اول تا هفته آخر سیاه بازی خواهد بود امسال نوبت قهرمانی استقلال بااااید باشه چرا چون تاج گفته مافیای داوری میخواد همه سرکاریم 🤔🇦🇷💙ملوان عشقست🗣️🇦🇷💙🗣️

  • اس اس دو آتیشه ارسالی در

    وقتی یه نفربایه سال بازی دراستقبال میشه اسطوره تیم وبعدشم نکونال بالا نکونال پایین میکنن نتیجه همین میشه اینهمه بازیکن خریدن بازم میگه بازیکن ندارم پس ایناییکه توزمینن برگ چغندرن؟

  • حسین رضا مرسلی ارسالی در

    لطفا دفاع رو رها کن هواداران تاج دیگه از این سبک بازی خسته شدن تو چرا اینقدر ترسو بازی میکنی بخدا قهرمان هم بشی با سبک بازی ما رضایت نداریم اندازه ۲ تا تیم بازیکن گرفتی باز میگی بازیکن ندارم در ضمن هر بازیکنی ناز کرد وتاقچه بالا گذاشت بذارش ذخیره شجاع باش این سبک بازی ابدا رضایت بخش نیست تمام

  • محمد ارسالی در

    نکونام درحداستقلال نیست.فقط دنبال حاشیه سازیه.

  • محمد ارسالی در

    خدا لعنتت کنه نکونام.آخه ملوان تیمه دوگل ازش میخوری باید۹۰ دقیقه برای مساوی بدوی .

  • علی ارسالی در

    اقای نکو نام با اقای رضاوند می خواهی به مصاف تیم های عربی بروی یا با رمضانی

  • غلی اصغرشجاع ارسالی در

    متاسفانه اسم پیشکسوت پرسپولیس مییاد خودش ون وادم حساب میکنند اخه ضیا تو عددی نیسس تژ بخوای درباره بیرانوند یا خداداد عزیزی زر بزنی تو اصلا یک بار تو لیست بهترینه ای کشور که بماند تو اسیا حتی نامزد هم شد ی که زر میزنی تو تار موی خداداد هم نمیشی بشین بابا

  • غلی اصغرشجاع ارسالی در

    ضیا بیچاره کیسه کش تو پست تر از انیکه در باره غزال تیزپای ایران زر بزنی ببند گارا ژو خواب دیدی خیر باشه

  • یک کرمانی ارسالی در

    فوتبال دفاعی مسخره نکونام بدرد لای جرز د یوار میخورد پارسال باهمین ترس ورشقال باز ی کردن قهرمانی را بباد داداین فوتبال فقط شده حاشيه ایکاش یکتعدادی ازاینفوتبال می رفتندتا هواداران لذت ببرندتاج ام الفساد فوتبال ایران با تمام دار ودسته یه فاسدش افشین پیروانی رشقالترین آدم فوتبال تارتا ر ومازیارزارع خائنان فوتبال اکبرمیثاقی ن کونام الهویی نابودگران فوتبال نکونام که بهانه گیرهم هستش خدادادعزیزی ناسازگارتر ین آدم فوتبال نویدکیا بی خیالترین آدم فو تبال بهرحال زیادند ولی همین ها بروند بهت رمیشود

  • ناشناس ارسالی در

    باید آرمان بره

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرم استقلال فقط عجله داره گل بزنه پا س کاری اصلا نمیکنه اقای نکونام یک کمک مر بی خوب میخواد

  • استقلال مظلوم ارسالی در

    جان هرکی دوس دارید نکونام عوض کنید اخه ا ین چه وضع بازی یعنی اگه دیقه یکم هم گل ب زنه میخواد هشتادو نه دیقه دفاع کنه فرقی هم نمیکنه کی جلوش باشه ضعیف یا قوی مثل ب ازی اولش تو این فصل یه نیمه کامل دفاع کر د تا گل خورد

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرم اگه قرار تیم استقلال مقابل تیم های بزرگ عملکرد عالی داشته باشه باید یا نکونام حجومی کنه یا باید مربی مثل ساپینتو بیارن نکونام همش بابک سبک بازی می‌کنه

  • حمید ارسالی در

    مگر اینکه از روی نقطه پنالتی گل بزنی پیر مرد پرحاشیه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها