|
کدخبر: 333779

علیرضا بخت فینالیست شد + بیوگرافی

علیرضا بخت، نماینده وزن ۸۰ کیلوگرم در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، یکی از ورزشکاران برجسته‌ای است که با عملکرد فوق‌العاده‌اش در مسابقات بین‌المللی، نام خود را در تاریخ ورزش پارالمپیک ایران به ثبت رسانده است. او در سال‌های اخیر با کسب مدال‌های متعدد در رقابت‌های مهم جهانی، آمادگی و اراده قوی خود را به نمایش گذاشته است.

ورزش علیرضا بخت فینالیست شد + بیوگرافی

علیرضا بخت، یکی از شناخته شده ترین ورزشکاران پارالمپیک ایرانی به شمار می آید. وی تا کنون به افتخارات جهانی زیادی در پاراتکواندو دست پیدا کرده و اکنون به سمت مدال طلای بازی های پارالمپیک پاریس خیز برداشته است.

علیرضا بخت با شرکت در چندین رقابت معتبر، موفق به کسب دستاوردهای چشمگیری شده است. او در مسابقات گرند پری، ۳ مدال طلا را به دست آورده که نشان‌دهنده مهارت بالای او در این رشته است. همچنین، در بازی‌های پارآسیایی هانگژو، موفق به کسب یک مدال نقره شده و با تلاش مستمر خود، مدال‌های طلا و نقره قهرمانی آسیایی را نیز به مجموعه افتخاراتش افزوده است. علاوه بر این، دو مدال برنز قهرمانی اروپا نیز در کارنامه ورزشی او وجود دارد که جایگاه او را در سطح بین‌المللی تثبیت کرده است.

علیرضا بخت

 پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

با توجه به دستاوردهای چشمگیر علیرضا بخت، او به عنوان یکی از امیدهای اصلی تیم ملی ایران در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ شناخته می‌شود. تلاش‌های بی‌وقفه، تمرینات مستمر و پشتکار او نشان می‌دهد که برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر و ایستادن بر سکوی قهرمانی در این رقابت‌های مهم، به خوبی آماده است.

علیرضا بخت با افتخاراتی که در عرصه‌های مختلف ورزشی کسب کرده، به عنوان یکی از چهره‌های برجسته ورزش پارالمپیک ایران شناخته می‌شود. حضور او در رقابت‌ های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، می‌تواند افتخار دیگری برای کشورمان به ارمغان آورد.

عملکرد علیرضا بخت در پارالمپیک پاریس تا به این لحظه 

 در  مسابقات پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، علیرضا بخت، نماینده ایران در وزن ۸۰- کیلوگرم، پس از یک دور استراحت به مصاف «نورلان دمبایف» از قزاقستان رفت. این مبارزه پس از ۵ دقیقه به تساوی ۵ بر ۵ انجامید و به راند طلایی کشیده شد. در این راند، بخت موفق شد با نتیجه ۷ بر ۵ حریف خود را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. با این پیروزی، بخت به نیمه نهایی راه یافت و برای رسیدن به دیدار پایانی باید با برنده مبارزه بین نماینده ازبکستان و کرواسی رقابت کند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها