|
کدخبر: 334114

ایستگاه آخر در انتظار پرسپولیس و استقلال

بر اساس اعلام قبلی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، از فردا تنها ۱۱ روز تا پایان فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باقی مانده است.

ورزش ایستگاه آخر در انتظار پرسپولیس و استقلال

در حالی که اخبار مربوط به پیوستن بازیکنان داخلی و خارجی به تیم‌های بزرگ لیگ برتر، از جمله پرسپولیس و استقلال، همچنان ادامه دارد، زمان باقی‌مانده برای جذب بازیکن به کمتر از دو هفته کاهش یافته است. پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر در خرداد ماه امسال، فصل نقل و انتقالات تابستانی برای لیگ برتر از هفتم تیر ماه آغاز شد و قرار است این دوره در تاریخ بیست و هشتم شهریور به پایان برسد.

جدول-استقلال-پرسپولیس

از این مهلت با احتساب امروز ۱۲ روز دیگر باقی مانده و تیم‌های لیگ برتری حداکثر تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند بازیکنان جدیدشان را جذب و قرارداد آنها را ثبت کنند. چون از ساعت ۲۴ روز بیست و هشتم شهریور ماه به بعد پنجره نقل و انتقالاتی فیفا برای کشورمان بسته می‌شود و دیگر هیچ قراردادی ثبت نخواهد شد.

یادآور می‌شود؛ این مهلت برای لیگ‌های دسته اول تا تاریخ چهارم مهر ماه، لیگ دسته دوم تا هجدهم مهرماه و لیگ برتر بانوان تا تاریخ بیست و یکم ماه آینده ادامه خواهد داشت.

نهاد-فیفا

لازم به ذکر است؛ شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر نیز از تاریخ دوازدهم دی ماه سال جاری تا تاریخ هشتم بهمن ماه که پنجره نقل و انتقالاتی فیفا برای کشورمان باز می‌شود ادامه خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها