|
کدخبر: 334127 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

پرسپولیس با گلزن تمام عیار توافق کرد

سلطانی عنوان کرد: من بر این باور هستم که علی علیپور کارایی سابق را ندارد و دیگر به او ایمان ندارم. او در چند فصل اخیر و با حضور در فوتبال اروپا به نوعی دچار افت شده و الان شاهد عملکرد ضعیف او با لباس پرسپولیس هستیم. علی برای مدتی آقای گل پرسپولیس به شمار می‌رفت ولی در حال حاضر یک سایه از آن علیپور سابق باقی مانده است. با آمدن مهاجم جدید، او به نیمکت منتقل می شود تا به یاد بیاورد که در چه تیم بزرگی عضویت دارد.

ورزش پرسپولیس با گلزن تمام عیار توافق کرد

حاصل کار باشگاه پرسپولیس در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر، یک برد و دو مساوی بوده است. عملکرد سینوسی شاگردان گاریدو در بازی های آغازین لیگ، موجی از نگرانی را در میان دوست داران پرسپولیس ایجاد کرده است.

سرخپوشان در هفته اول مقابل تیم ذوب آهن با نتیجه یک بر یک متوقف شدند. همین نتیجه در نبرد دوم رخ داد و این بار باشگاه تراکتور با ارائه عملکردی قابل تحسین، اجازه عرض اندام به مدافع عنوان قهرمانی نداد. درخشش گوندوز و فرصت طلبی ایوب العملود مانع از ثبت اولین شکست قرمزهای تهرانی در تبریز شد.

اولین پیروزی پرسپولیس در هفته سوم و برابر فولاد خوزستان رقم خورد. اورونوف و امیری گل های تیم میزبان در مصاف با یاران یحیی گل محمدی به ثمر رساندند تا اولین ۳ امتیاز فصل به حساب پرسپولیس واریز شود.

خوان کارلوس گاریدو بارها نسبت به عدم توازن ترکیب پرسپولیس سخن به میان آورده و از مدیران باشگاه تقویت اسکواد فعلی را طلب کرده است. در همین راستا تحرک های بیشتری از سوی مسئولان باشگاه در پیوند با نقل و انتقالات مشاهده می شود و یقینا به زودی نفرات جدیدی به پرسپولیس ملحق خواهند شد.

گسترش نیوز برای بررسی عملکرد پرسپولیس در سه مسابقه ابتدایی لیگ، گفت و گویی با بهروز سلطانی، پیشکسوت این باشگاه انجام داده است که در ادامه می خوانید.

بهروز-سلطانی

یک گلزن تمام عیار در راه پرسپولیس

بهروز سلطانی درباره عملکرد کلی تیم پرسپولیس در سه هفته نخست لیگ بیست و چهارم بیان کرد: ساختار دفاعی پرسپولیس در این چند بازی عملکرد خوبی از خود نشان داده و در مسابقه آخر نیز یک کلین شیت را به ثبت رساند. مدافعان ملی پوش پرسپولیس نظیر کنعانی زادگان، گولسیانی و پورعلی گنجی در ادامه فصل کمک زیادی به موفقیت های پرسپولیس خواهند کرد.

او افزود: دروازه بان جدید نیز نمایش بسیار خوبی در تبریز داشت و در یک نگاه کلی می توان ادعا کرد که خریدی هوشمندانه از سوی مدیریت باشگاه انجام گرفته است. آلکسیس گندوز، گلر مطمئنی محسوب می شود و درویش را به نوعی روسفید کرد. پرسپولیس در حال حاضر به یک بازیکن خلاق نظیر محسن آشوری نیاز دارد تا با گردش صحیح توپ در میان میدان، نظم خوبی به بازی پرسپولیس بدهد.

سلطانی در ادامه خاطرنشان کرد: من از توافق آقای رضا درویش با یک فوروارد جدید که از قضا خارجی نیز است، با خبر هستم و این نوید را به هواداران می دهم. یک گلزن تمام عیار به زودی با پرسپولیس قرارداد امضا می کند تا قدرت خط آتش تیم ما افزایش پیدا کند. عملکرد عیسی آل کثیر در هفته های آغازین رقابت های لیگ بد نبوده و می توان به او نمره قبولی داد اما از علی علیپور رضایت خاطر ندارم.

علی-علیپور

علیپور کارایی سابق را ندارد

وی ادامه داد: من بر این باور هستم که علی علیپور کارایی سابق را ندارد و دیگر به او ایمان ندارم. او در چند فصل اخیر و با حضور در فوتبال اروپا به نوعی دچار افت شده و الان شاهد عملکرد ضعیف او با لباس پرسپولیس هستیم. علی برای مدتی آقای گل پرسپولیس به شمار می‌رفت ولی در حال حاضر یک سایه از آن علیپور سابق باقی مانده است. با آمدن مهاجم جدید، او به نیمکت منتقل می شود تا به یاد بیاورد که در چه تیم بزرگی عضویت دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از دیدگاه من، اوستون اورونوف بهترین و موثرترین بازیکن پرسپولیس محسوب می شود که با عملکرد خوبش، بار این تیم را به دوش می کشد. نمایش های فوق العاده او منجر به این شده که پرسپولیس در رتبه پایین‌تری قرار نگیرد. ماندگاری ارونوف و جذب گوندوز، بهترین اتفاقات باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود.

سلطانی در پایان اضافه کرد: هواداران پرسپولیس فقط و فقط به دنبال موفقیت و پیروزی هستند و به مسائل دیگر کاری ندارند. آن ها از تیم خود برد می خواهند و وظیفه آقای گاریدو و شاگردانش تامین خواسته های برحق تماشاگران است. به نطر من تا سه هفته دیگر می‌توان یک تحلیل دقیق و یک قضاوت منطقی در خصوص عملکرد کادر فنی ارائه داد. تکلیف پرسپولیس در فصل جدید تا چند هفته دیگر روشن می شود و عیار مدافع عنوان قهرمانی را می‌توان در آن زمان سنجید. امیدوارم ترکیب پرسپولیس هرچه سریع‌تر تکمیل شود تا با اضافه شدن بازیکنان جدید، حضور قدرتمندی در بازی های داخلی و همینطور در لیگ نخبگان آسیا داشته باشیم.

  • حسین پورزاد پرسپولیسی ارسالی در

    پرسپولیس یک هافبک خلاق گلزن هجومی ویک مهاجم خوب نیاز شدید داره

  • محمد ارسالی در

    با خرید علیپور فقط خواستن دهن هوادار و ببندن علیپور تو اوج فوتبالش تمام کننده ی ۶ دانگی نبود چه برسه به الان همیشه عجول استرس داره متاسفانه اکثر فوتبالیست های کشورمون فوتبال و فقط بازی پا میدونن در حالی که فوتبال و مغذ بازی میکنه بازیکنی نداریم تا به لحظه که کسی باشه عین علی کریمی که در لحظه فک کنه و اقدام کنه علیپور فقط لیست پرسپولیس و پر کرد

  • فریدون. یوسفی ارسالی در

    با اینکه چندین هفته از بازی های. لیگ میگ ذره و چند روزی هم ب اغاز. نخبگان ن اسیا. نمونده. هنو کمبودهای تیم. کشدیدا. یه م هاجم تاپ و وینگرمستعد. سمت. راستی در حد ارونف احساس میشود. حتی. این بازیکنا را ظ رف. همین. دو سه روز. بگیریم. دیر. نیست؟ باتیم. هماهنگ بشن. تمرینات. بدنسازی. و ایمارک در پیش رو دارند
    این غملکر د. درویش. که هرسال. اینطور. دستمون را تو اب و حنا. میذاره. قابل. توجیه. هست. باز یهای. سخت با عربها. که در پیش است. اولا تازه واردا. نمیرسن بعد هم خدای ناکرده. ب ا این بازیکنان. میتوانیم. سربلند. بیرون. بیائیم. یا در اولین بازی های. نخبگان. م ورد. تحقیر و تمسخر. قرار. نمیگیریم


    درویش. باید اخراج. بشه . با بادامکی. حتی. در این. فرصت. اگه. به ترین ها را. بیاره.
    خیلی دیره. دیر

  • امیر ارسالی در

    تو هم پیر شدی نمی دونی چطور حرف بزنی،پس حرف نزن تو این چند سال کجا مربی گری کردی که میگی علی پور کارایی نداره

  • abdoreza ramezani ارسالی در

    همون موقع هم من بهش اعتقادی نذاشتم گلا بدرد خور نبوده ونیست حیف پول

  • م.س ارسالی در

    واقعا پول الکی بابت علیپورهزینه شد.دلال ها علیپوررا تحمیل کردن به پرسپولیس.در هم ان بازی ذوب آهن اگر فوروارد شش دانگ داشت یم بازی را میبردیم.

  • نیما ارسالی در

    بسیار دقیق وضعیت پرسپولیس و چند بازیکن ر ا اقای سلاطنی بیان کرده که حقیقتا با نظر اکثر هوداران همخوانی دارد درود به ایشان پاینده و پایدار باشد پرسپولیس همیشه قهر مان از هواداری مثلث تاس هر چه زودتر خارج شوید

  • ناشناس ارسالی در

    درویش بااحساسات هواداران داره بازی میکنه رفتار خودش بادامکی شبیه پت مت شده

  • سامرچ ارسالی در

    درویش تاریخ مصرفش تمام شده باید ازتیم پر سپولیس خداحافظی کند .راه خودش رابرود واز چشم هواداران افتاده راه برگشتی ندارد

  • م.س ارسالی در

    جمع کنید این بساط راخودتان را مسخره کردی د یا هواداران را؟چه بازیکنی چه کشکی چه پ شمی؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها