|
کدخبر: 334284 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

از استقلال می روم | اخراج نکونام مسخره است | ۲ پیشنهاد خوب دارم

وضعیت مبهم استقلال در روزهای اخیر منجر به نارضایتی های گسترده دوست داران این باشگاه شده است. لیگ نخبگان آسیا در آستانه شروع است اما هنوز تکلیف نیمکت نایب قهرمان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران مشخص نیست. آبی های پایتخت در رقابت های سخت و حساس آسیایی، باید به مصاف تیم های قدرتمند قاره نظیر الهلال عربستان بروند که ستاره های بزرگ و نامداری را در ترکیب خود دارد. نخستین بازی استقلال در این مسابقات، برابر الغرافه قطر خواهد بود.

ورزش از استقلال می روم | اخراج نکونام مسخره است | ۲ پیشنهاد خوب دارم

باشگاه استقلال در شرایط پیچیده و عجیبی قرار دارد و تکلیف نیمکت این تیم همچنان نامشخص است. برخی از مسئولان استقلال در روزهای گذشته خبر از ماندگاری سرمربی کنونی دادند اما در ادامه و با توجه به برخی موضع گیری ها، شرایط برای بقای نکونام مساعد دیده نمی شود.

جواد نکونام در سه بازی نخست استقلال، موفق به کسب نتایج خوبی نشده و از ۹ امتیاز ممکن، تنها ۴ امتیاز را به دست آورده است. این نتایج ضعیف با نمایش های خسته کننده تیم او همراه شده تا حالا اکثر هواداران استقلال خواستار برکناری سکاندار آبی ها شوند. علی رغم مطرح شدن نام برخی گزینه های ایرانی نظیر فرهاد مجیدی، ظاهرا جانشین احتمالی نکونام یک سرمربی خارجی خواهد بود.

گسترش نیوز برای بررسی آخرین وضعیت استقلال تهران، گفت و گویی با علی حمودی، مدافع پیشین آبی های پایتخت ترتیب داده است که در ادامه می خوانید.

علی-حمودی-استقلال

افول بدموقع کاپیتان محبوب

علی حمودی درباره عملکرد کلی استقلال در ۳ بازی اول لیگ گفت: استقلال فصل را خوب آغاز کرد و در بازی اول به برتری شیرینی دست پیدا کرد اما در ادامه با مشکلاتی مواجه شد. من عادت به انتقاد از بازیکنان ندارم اما گاهی نمی توان نسبت به برخی رخدادها سکوت کرد و چیزی نگفت. غالب بازیکنان استقلال در اهواز عملکرد خوبی نداشتند و به نوعی کادر فنی را در شرایط بدی قرار دادند.

او ادامه داد: من بر این باور هستم که سرنوشت جواد نکونام در ورزشگاه فولادآرنا و مصاف اخیر با استقلال خوزستان رقم خورد. فرصت سوزی های مکرر و اشتباه فاحش گلر تیم، دست به دست هم داد تا تیم ته جدولی موفق به شکست استقلال شود.

حمودی افزود: حسین حسینی دوست خوب من محسوب می شود اما به خاطر استقلال باید از او انتقاد کنم. کاپیتان استقلال در فصل جاری از آمادگی همیشگی فاصله دارد و نمایش های اخیرش این موضوع را تایید می کند.

استقلال-ملوان

وی تصریح کرد: بازیکن در زمین فوتبال موظف است که صددرصد توان خود را به کار بگیرد و عصای دست سرمربی باشد. در تمام دنیا نیز سختکوشی، تعهد و رفتار حرفه‌ای بازیکنان، یک امر مسلم به حساب می‌آید که مجموع آن ها می تواند به موفقیت تیم کمک کند. بازیکنان استقلال موفق به ارائه عملکرد مطلوبی نشدند و البته در این راه نمی‌توان کادر فنی را کاملا مبرا دانست.

بازیکن اسبق استقلال در رابطه با برکناری نکونام و تصمیم احتمالی مدیریت باشگاه عنوان کرد: تصمیمات این چنینی را نمی توان فوتبالی و یا فنی قلمداد کرد و من حتی از بابت مطرح‌سازی آن گلایه مند هستم. در هیچ نقطه از جهان، سرمربی را در هفته چهارم مسابقات برکنار نمی‌کنند و متاسفانه این موارد فقط در فوتبال ما رخ می‌دهد که بسیار مضحک و مسخره است. اگر تعارض و یا اختلاف نظری میان کادر فنی و مدیریت وجود داشت، باید پیش از آغاز فصل تصمیم اساسی در این خصوص اتخاذ می‌شد.

استقلال-ملاثانی

جدایی از استقلال برای من ناگزیر است

حمودی یادآور شد: استقلال در طول دو فصل اخیر به خاطر برخی تصمیمات اشتباه، ضربات جبران ناپذیری را متحمل شد و جام قهرمانی را به نوعی از دست داد. استقلال همواره از خودی ضربه می خورد و این امر در تیم ما به امری کاملا عادی بدل شده است. تعویض سرمربی در این مقطع نه تنها مشکلی را حل نمی کند، بلکه بر تعداد مشکلات و چالش های استقلال خواهد افزود.

او در ادامه تاکید کرد: تیم فعلی با نظرمستقیم نکونام بسته شده است و برکناری او در ابتدای راه را متوجه نمی شوم. بی تدبیری مدیریت باشگاه، باعث و بانی تمام گرفتاری های اسقلال، هم در این فصل و هم در فصول گذشته به شمار می رود.

حمودی در ارتباط با آخرین شرایط استقلال ملاثانی و تیم بعدی خود اظهار کرد: واگذاری استقلال ملاثانی به پتروشیمی بندرعباس تکمیل شد و با تصمیم مسئولان مربوطه، این اتفاق رخ داده است. مشکلات مالی و مدیریت منجر به وقوع این اتفاق شد و کاری هم از دست ما برنیامد. من در حال مذاکره با دو تیم هستم و جدایی از استقلال برای من ناگزیر است. مذاکرات خوبی با تیم مورد نظر داشتم و به زودی تیم جدید خود را معرفی می کنم.

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها