|
کدخبر: 334694

شمسایی و یوزها آماده درخشش در جام جهانی | جام جهانی فوتسال را فتح می‌ کنیم

تمرینات تیم ملی فوتسال در شهر بخارا تحت نظارت وحید شمسایی به صورت فشرده و با انرژی بالا در حال انجام است و این تصاویر، امیدها را برای درخشش تیم ملی زنده کرده است.

ورزش شمسایی و یوزها آماده درخشش در جام جهانی | جام جهانی فوتسال را فتح می‌ کنیم

ملی‌پوشان فوتسال ایران، که به عقیده بسیاری از بازیکنان و مربیان برجسته جهان در زمره بهترین‌ها قرار دارند، با انگیزه‌ای بالا در تمرینات خود مشغول به کار شده‌اند و برای نخستین رویارویی با ونزوئلا لحظه‌شماری می‌کنند. آن‌ها در بهترین وضعیت خود به سر می‌برند و با آمادگی کامل برای آغاز رقابت‌ها برنامه‌ریزی و رویاپردازی می‌کنند. تصاویری که خود گویای همه چیز است.

باقر محمدی، پس از دستکش طلایی لیگ برتر و جام ملت‌های آسیا که رکورد کلین‌شیت را جابه‌جا کرد، برای دومین جام جهانی دوران حرفه‌ای و این بار در نقش مرد شماره یک، درون قفس توری ایستاده و همانند همیشه انعطاف و رفلکس خود را در تمرینات به رخ کشیده است.

پرتره‌ای از وحید شمسایی که به سان همیشه جذاب، جدی و حساس بوده است. او همه چیز را زیر ذره‌بین دارد و حرکات و نمایش ستاره‌هایش را بررسی می‌کند.

سالار آقاپور، شادی پس از گل را در تمرین به اجرا در آورده. او از نامزدان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۳ معرفی شد و روحیه و انگیزه این ستاره جوان را دو چندان کرده است. سالار از مهره‌های کلیدی تیم ملی در جام جهانی به شمار می‌رود.

فوتسال-ایران

فوتسال-ایران-۱

فوتسال-ایران-۲

فوتسال-ایران-۳

حسین طیبی، ستاره‌ای از نسل طلایی تا نسل جدید، در همه جا و همه حال، برای تیم ملی تعیین کننده بوده است و طرفداران به فوتسال مشتاقانه در انتظار نمایش او در جام جهانی ۲۰۲۴ هستند تا بار دیگر با گل‌هایش همه را به وجد بیاورد.

علی اصغر حسن‌زاده، کاپیتان و طراح تیم ملی فوتسال ایران که برای خرد و زیر و رو کردن همه آمارها آماده می‌شود. ستاره‌ای که در جمع بزرگان و چهره‌های ماندگار تاریخ جام جهانی محسوب می‌شود. گل‌ها و تعداد بازی‌هایش، حریفان را به ترس وا داشته است.

بیوگرافی وحید شمسایی

وحید شمسایی، بازیکن فوتسال و مربی فوتسال اهل ایران، متولد ۳۰ شهریور ۱۳۵۴ در تهران است. وی از سال ۱۳۷۸، فوتسال حرفه‌ای را در پست مهاجم، با تیم پیمان تهران آغاز نمود.

وحید شمسایی، سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون استقلال تهران، لاتزیو ایتالیا، ارم‌کیش قم، تام ایران خودرو، فولاد ماهان اصفهان، گیتی‌‌پسند، شنزن نانلینگ، دبیری تبریز و تأسیسات دریایی تهران را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. وی با ۳۹۲ گل زده بعد از فالکائو برزیلی بهترین گلزن تاریخ فوتسال ملی جهان است.

از جمله افتخارات وحید شمسایی می‌توان به کسب عنوان قهرمانی لیگ ایران با باشگاه پیمان تهران، کسب دو عنوان قهرمانی لیگ ایران با باشگاه استقلال تهران، کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌ های آسیا با باشگاه فولاد ماهان اصفهان، کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌ های آسیا با باشگاه تأسیسات دریایی تهران و همچنین کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال با باشگاه های پیمان تهران، استقلال تهران، ارم کیش قم، تام ایران خودرو، فولاد ماهان اصفهان و عنوان آقای گلی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در سال های ۱۳۸۷ و ۱۳۹۴ اشاره کرد. 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها