|
کدخبر: 335110

شوک دیوید تیلور به جهان کشتی | فدراسیون آمریکا چه واکنشی نشان داد؟

دیوید تیلور پس از قهرمانی در انتخابی کشتی آزاد آمریکا، از احتمال انصراف خود از مسابقات جهانی خبر داد!

ورزش شوک دیوید تیلور به جهان کشتی | فدراسیون آمریکا چه واکنشی نشان داد؟

یک روز پس از اینکه دیوید تیلور با بازگشت خود به تشک کشتی و نمایش قدرتمندانه‌اش برابر والنسیا در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم، به میدان آمد، خبر احتمال انصراف این ستاره آمریکایی از مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی منتشر شده است!

قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم که با بازگشت خود به تشک کشتی بعد از چند ماه از خداحافظی خود همه را سورپرایز کرده بود، در مورد حضور در مسابقات جهانی پس از پیروزی در انتخابی تیم ملی ابراز تردید می کند: "نمی‌دانم که می روم یا نه".

او در ادامه مصاحبه‌ای که سایت sportskeeda منتشر کرده، می‌گوید: "آیا قرار است به مسابقات جهانی بروم؟ من نمی‌دانم. من هنوز باید با تیمم صحبت کنم، چیزهای زیادی در حال انجام است. ما در تیم اوکلاهاما شتاب زیادی گرفته‌ایم و می‌خواهیم قهرمان ملی شویم. مسئولیت اصلی من در آنجاست. من باید با آن‌ها صحبت کنم و بهترین تصمیم را بگیرم، اما در حال حاضر من فقط خوشحالم که بتوانم این راه را به پایان برسانم."

دیوید تیلور می‌گوید بازگشت او به تشک کشتی بیشتر به خاطر محک زدن و نشان دادن خودش بوده نه حضور در مسابقات جهانی. جادوگر آمریکایی در پاسخ به سوال دیگری هم می‌گوید: "هدف من از حضور در انتخابی، رفتن به مسابقات و کسب عنوان قهرمانی جهان نبود. من تمام زندگیم را در رقابت بودم و مدتی از رقابت دور شده بودم و دوست داشتم دوباره به کشتی برگردم. این البته جنبه خودخواهانه تصمیم من است. نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، چون مدتی است در رقابت‌ها نبودم و شاید البته این یک فرصت خیلی خوب باشد تا آخرین کشتی‌ام را در سطح بالا برگزار کنم."

دیوید-تیلور

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها