|

شوکه به استقلال و پرسپولیس ! | گزینه جذاب راهی لیگ امارات شد

اینطور که به گوش می‌رسد ، ملی‌پوش ایرانی به یکی از تیم‌های لیگ امارات خواهد پیوست.

ورزش شوکه به استقلال و پرسپولیس ! | گزینه جذاب راهی لیگ امارات شد

روزنامه الخلیج امارات به نقل از یک منبع معتبر نوشت: سامان قدوس ملی‌پوش ایرانی پیشین تیم برنتفورد انگلیس به یکی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال امارات خواهد پیوست.

ا و تنها بازیکن ایرانی تیم اماراتی نیست و شهریار مغانلو و مهدی قائدی نیز در این تیم حضور دارند.قدوس از شروع پنجره نقل و انتقالات اروپا بازیکن آزاد بود و درنهایت امارات را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد.

سامان-قدوس

بر اساس این گزارش، سامان قدوس که ماه گذشته در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ بازی کرده بود تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات لیگ برتر امارات در تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر) به یکی از تیم‌های این رقابت‌ها که با آن وارد مذاکره شده است، می‌پیوندد.

سید سامان قدوس ملی‌پوش تیم فوتبال ایران که در واقع یک بازیکن سوئدی ایرانی است در سال 1993 از پدر و مادری اهوازی در سوئد و در خانواده ای چهار نفره متولد شد از این رو در پاسخ به سوال سامان قدوس اهل کجاست میتوان این چنین گفت که او اهل سوئد است. اطلاعات چندانی درمورد میزان تحصیلات سامان قدوس در دسترس نیست.

سیمین و محسن قدوس، پدر و مادر سامان قدوس هر دو ایرانی هستند و سال‌ها پیش مهاجرت کردند. سامان فرزند کوچکتر خانواده است و یک برادر بزرگتر بنام ساسان دارد.

منبع: اندیشه معاصر
کدخبر: 336166

ارسال نظر

 

آخرین اخبار