|

پائولو تورا گزینه اصلی آبی‌ ها برای مربیگری

همکاری باشگاه استقلال با جواد نکونام بالاخره بعد از شکست مقابل السد قطر در لیگ نخبگان آسیا به پایان رسید. در حال حاضر و تا انتخاب سرمربی خارجی استقلال، سهراب بختیاری زاده موقتا هدایت استقلال را بر عهده خواهد داشت.

ورزش پائولو تورا گزینه اصلی آبی‌ ها برای مربیگری

باشگاه استقلال در حال مذاکره همزمان با چند گزینه است تا در نهایت با بهترین و مناسب‌ترین گزینه به توافق برسد. یکی از نفراتی که مدیران استقلال پرونده حضور او در این تیم را بررسی می‌کنند «پائولو تورا» است.

پائولو-تورا

این مربی برزیلی کار مربیگری را به عنوان دستیار لوییز فیلیپه اسکولاری در تیم گوانگژو اورگراند چین آغاز کرد. او در کروزیرو هم در ۴۷ مسابقه به عنوان دستیار اول «فیل بزرگ» فعالیت می‌کرد و به نوعی دستیار معتمد سرمربی قهرمان اسبق جهان بود.

تورا که در اتلتیکو پارانائنزه هم کمک مربی بود، توانست پس از چند مسابقه سرمربی این تیم قدیمی برزیلی شود و البته بعدها در قامت سرمربی روی نیمکت سانتوس دیگر تیم پرافتخار برزیل هم بنشیند.

او که یک رگه ایتالیایی هم دارد، فصل گذشته هدایت ویتوریا گیمارش در لیگ برتر پرتغال را به عهده داشت ولی اکنون بدون تیم است و در تماس‌های اولیه هم اعلام کرده بود از حضور در ایران استقبال می‌کند.

نکته مثبت درباره تورا سن و سال اوست. سرمربی ۵۰ ساله برزیلی بر خلاف خیلی از گزینه‌های دیگر، سن و سال پایینی دارد و هنوز سال‌های زیادی از دوران مربیگری‌اش باقی مانده است. حالا باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه استقلال با کدام گزینه به توافق نهایی می‌رسند.

منبع: خبر ورزشی
کدخبر: 336810

ارسال نظر