|

مصاحبه جنجالی گاریدو پس از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو

گاریدو پس از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو در مقابل خبرنگاران گفت بازیکنان من می‌دانند پیراهن چه تیمی را بر تن دارند.

ورزش مصاحبه جنجالی گاریدو پس از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو

خوان کارلوس گاریدو پس از پیروزی یک بر صفر شامگاه شنبه پرسپولیس برابر چادرملو در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تهران به خبرنگاران گفت: ابتدا باید بگویم در فوتبال حرفه‌ای آنچه تحلیل می‌شود نتیجه بازی است. وقتی نتیجه خوب نگرفتیم پذیرفتیم و متوجه هستیم آنچه ارزش دارد بردن است.

وی ادامه داد: امروز بازی ساده‌ای نبود. فکر می‌کنم بازی‌هایی مثل امروز داریم که باید صد درصد توان خود را بگذاریم تا از پس مشکلات و پیچیدگی‌های داخل زمین برآید.

او درباره عملکرد چادرملو تاکید کرد: هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند بازی فصل خود را انجام می‌دهد. بازیکنان من می‌دانند پیراهن پرسپولیس را بر تن دارند و هرکس بازی می‌کند باید تمام توان خود را بگذارد.

او افزود: چادرملو تیم سخت‌کوش و پیچیده‌ای است و می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. با این حال فهمیدیم تیم ما خوب کار کرد و رفته رفته توانستیم موقعیت گل پیدا کنیم. دو موقعیت که در کرنر داشتیم و دیگری هم موقعیتی بود که با دروازه‌بان حریف تک به تک شدیم.

گاریدو ادامه داد: ما در نیمه اول راه پیروزی را می‌دانستیم اما وقتی وارد نیمه دوم شدیم کنعانی دچار مشکل شد. می‌دانستیم با توجه به شرایط بازی باید بیشتر روی دروازه حریف توپ بریزیم. سانتر به محوطه جریمه حریف و ارسال توپ‌های دوم روی دروازه برای ما مهم بود. همین اتفاق در بازی آخر لیگ نخبگان هم اتفاق افتاد. نیمه دوم آن بازی دقیقا شبیه به همان بازی بود. ما مستحق این برد بودیم.

پرسپولیس_چادرملو

او افزود: بازی کوچک وجود ندارد و امروز باید از این پیروزی خوشحال باشیم. همه از نتیجه‌ای که کسب کردیم خوشحال و راضی هستیم.

گاریدو درباره صبوری بازیکنان تا ثانیه‌های پایانی برای گلزنی گفت: باید ادامه دهیم تا گل بزنیم. همیشه باید دنبال گلزنی باشیم. سختی بازی را می‌دانیم و شاید همین باعث شود آخرین حرکت بازی تبدیل به گل شود. این اتفاق در بازی اخیر ما در لیگ نخبگان رخ نداد.

وی درباره عدم استفاده از VAR گفت: درباره VAR که کار نکرد و دیگر نظری نمی‌توانم بدهم وقتی کار نکرد.

گاریدو درباره بازی در چمن ورزشگاه تختی تهران یادآور شد: کیفیت چمن و حضور تماشاگران خیلی اهمیت دارد. ما از هواداران که آمدند خیلی تشکر می‌کنیم. امروز هم هواداران به ما کمک کردند تا ببریم و واقعا جو امروز را من دیدم خیلی خوب بود. زمین چمن هم می‌تواند بهتر شود.

سرمربی پرسپولیس افزود: بار اول که وارد شدم گفتم بازی کردن با ۸۰ هزار نفر چه کمکی به تیم ما می‌کند اما حالا من این شرایط و حمایت را ندارم. نمی‌دانم چه کسی مسئول است اما امیدوارم این حمایت را به زودی کسب کنم.

 

منبع: برترین ها
کدخبر: 336870

ارسال نظر

 

آخرین اخبار