|

بازی پرسپولیس و ملوان لغو شد | دیدار سپاهان و نساجی به تعویق افتاد

سازمان لیگ اعلام کرد که به‌دلیل حضور بیش از ۳ ملی‌پوش پرسپولیس (از جمله بازیکنان داخلی و خارجی) در تیم‌های ملی، دیدار این تیم با ملوان از هفته هفتم لیگ برتر لغو شده است.

ورزش بازی پرسپولیس و ملوان لغو شد | دیدار سپاهان و نساجی به تعویق افتاد

همچنین دیدار سپاهان و نساجی از هفته هشتم با درخواست سپاهان و موافقت نساجی به منظور فرصت بیشتر جهت آماده‌سازی شاگردان مورایس برای دیدار لیگ قهرمانان آسیا برابر شارجه امارات ۲۴ ساعت زودتر و در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهر برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس از هفته هشتم مسابقات بنا به درخواست باشگاه پرسپولیس و به علت حضور بیش از ۳ ملی پوش این باشگاه (داخلی و خارجی) در اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان کشور خود و همچنین فاصله زمانی ۴۸ ساعته بین بازی‌های ملی و دیدار مذکور لغو و به تاریخ دیگری موکول می‌گردد.

همچنین دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران از هفته هشتم با توجه به درخواست باشگاه سپاهان و موافقت باشگاه نساجی به منظور فرصت بیشتر جهت آماده سازی سپاهان برای دیدار لیگ قهرمانان آسیا برابر شارجه امارات به جای روز جمعه ۲۷ مهرماه در ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌گردد.

ضمناً دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان از همین هفته با توجه به درخواست مکتوب هر دو باشگاه به جای روز جمعه ۲۷ مهر ماه، ساعت ۱۸:۱۵ روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک برگزار می‌ شود.

کدخبر: 336991

ارسال نظر

 

آخرین اخبار