|

استقلال بالاخره با سرمربی خارجی بست !

برخی از افراد نزدیک به فرشید سمیعی که در ایجاد آرامش در فضای مجازی برای او نقش دارند، ادعا کردند که استقلال با یک سرمربی خارجی به توافق رسیده است.

ورزش استقلال بالاخره با سرمربی خارجی بست !

اگرچه یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به خبرنگار رسانه ما اعلام کرده تا این لحظه تمامی تلاش‌های مدیریت باشگاه و نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس برای جذب سرمربی خارجی کاملا بی نتیجه بوده و احتمال دارد استقلال در صورت ناکام ماندن در استخدام سرمربی خارجی یک بار دیگر سراغ فرهاد مجیدی برود اما یکی از نزدیکان فرشید سمیعی که در فضای مجازی نقش وکیل مدافع او را بازی می‌کند و معمولاً اخبار فیک و جعلی برای آرام کردن هواداران استقلال و سفید جلوه دادن مدیرعامل باشگاه از طریق صفحه او منتشر می شود، ادعا کرده مدیرعامل باشگاه استقلال با یک سرمربی خارجی به توافق کامل رسیده و حتی پیش نویس قرارداد را امضا کرده و حداکثر تا پایان هفته معرفی می شود.

البته احتمال دارد این خبر فیک باشد و دو روز دیگر که معلوم شد توافقی در کار نبوده، همین فرد مدعی شود برخی افراد جلوی این توافق را گرفتند و دوباره دنبال تبرئه کردن سمیعی باشد.

مونتانیر

ولی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که گزینه نهایی ولاسکوئز اسپانیایی است یا مونتانیر فرانسوی؟ به خبرورزشی گفت: تا این لحظه توافقی در کار نبوده، نام مربیان زیادی مطرح شده ولی توافقی نشد و اگر تا پایان هفته با سرمربی خارجی توافق نشود، احتمالا دوباره سراغ فرهاد مجیدی می رویم. این دو اسمی که شما آوردید هم من نشنیدم و در جریان نیستم.

ولاسکوئز

همچنین یکی از نزدیکان استقلال هم مدعی شد شهریاری تصمیم گیرنده است و سمیعی فقط حکم ماشین امضا را دارد. این شخص تاکید کرد فرهاد مجیدی به شهریاری جواب منفی داده و این که استوری می گذارد برای صاف کردن جاده و بازگشت به استقلال نیست و احتمالا فقط می خواهد به آنهایی که در فضای مجازی تخریبش می کنند، بگوید چه محبوبیتی در استقلال دارد.

به گفته این شخص، پیش بینی شهریاری این است که اگر نتوانند مربی خارجی بیاورند، می توانند فرهاد مجیدی را راضی کنند سرمربی استقلال شود. این شخص هم تاکید کرد توافق با مونتانیر فرانسوی و یا خولیو ولاسکوئز اسپانیایی فقط در حد گمانه زنی است.

 

منبع: خبر ورزشی
کدخبر: 337283

ارسال نظر

 

آخرین اخبار