|

مدافع رئال مادرید به پایان فوتبالش نزدیک شد | پزشکان از آلابا قطع امید کردند

بنا بر اعلام مرجع خبری رئال مادرید مدیران رئال به خرید زمستانی فکر می کنند و دلیلش هم این است که از بازگشت داوید آلابا ناامید شده اند!

ورزش مدافع رئال مادرید به پایان فوتبالش نزدیک شد | پزشکان از آلابا قطع امید کردند

مدافع اتریشی رئال مادرید ممکن است به دلیل نازک‌شدن غضروف مفصلش به دوران حرفه‌ای‌ فوتبالش پایان دهد.

به نوشته آبولا، فوتبالیست ۳۲ ساله اتریشی در بازگشت به تمرین‌های انفرادی دچار درد شده است. این خطر وجود دارد که عوارض ناشی از مصدومیت روی عملکرد او در فوتبال حرفه‌ای تأثیر بگذارد.

این مدافع دسامبر ۲۰۲۳ در دیدار رئال مادرید برابر ویارئال مصدوم شد. آلابا به خاطر پارگی رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت و حالا گفته می‌شود او دیگر قادر به بازی نخواهد بود.

قرارداد این فوتبالیست با رئال مادرید تا تابستان ۲۰۲۶ اعتبار دارد. پورتال ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن را ۲۰ میلیون یورو تخمین زده است.

در حقیقت غضروف زانوی آلابا کوچکتر شده و این بازیکن به شدت احساس درد دارد و هنوز در زمان فیزیوتراپی نمی تواند با آرامش کارش را انجام بدهد.

مدیران رئال در حال حاضر نسبت به این که آلابا به سطح قبلی برگردد یا به موقع ریکاوری کند، مردد هستند و به همین خاطر به خرید مدافع میانی در زمستان می اندیشند.

آلابا

بیوگرافی

داوید آلابا با ملیت کشور اتریش، 32 سال (24 ژوئن 1992) سن دارد، قد او 180 سانتی‌متر می‌باشد. داوید آلابا به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره 4 برای تیم فوتبال رئال مادرید بازی می‌کند.

آخرین بازی داوید آلابا برای تیم فوتبال رئال مادرید مقابل تیم دورتموند می‌باشد. این بازی با نتیجه دورتموند (0 - 2) رئال مادرید به پایان رسید.

آلابا

منبع: ایسنا
کدخبر: 337938

ارسال نظر

 

آخرین اخبار