|

الکساندر آرنولد پاسخ کهکشانی ها را داد

لیورپول می‌داند که ترنت الکساندر آرنولد تیم را ترک خواهد کرد و احتمالا او را پیش از اتمام قراردادش به رئال مادرید می‌فروشند.

ورزش الکساندر آرنولد پاسخ کهکشانی ها را داد

ترنت الکساندر آرنولد که از آکادمی جوانان لیورپول به تیم اصلی راه پیدا کرده، در سال‌های اخیر به یکی از ستارگان بزرگ این تیم تبدیل شده و اکنون در آنفیلد جایگاه خاصی پیدا کرده است، اما با نزدیک شدن به پایان قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ نگرانی‌هایی در مورد آینده او به وجود آمده، چرا که مذاکرات برای تمدید قرارداد او با سران باشگاه به خوبی پیش نرفته است.

به گزارش نشریه اسپانیایی مارکا، لیورپول عملاً امید خود را برای متقاعد کردن الکساندر آرنولد به ادامه حضور در مرسی‌ساید از دست داده و در نتیجه در حال بررسی فروش این بازیکن ۲۶ ساله در ژانویه است تا از اینکه او را در تابستان به‌صورت رایگان از دست بدهد، جلوگیری کند. رئال مادرید علاقه زیادی به این مدافع کناری دارد و به‌طور علنی درباره تمایلش به جذب او صحبت کرده است. اما فلورنتینو پرس و همکارانش با احتیاط عمل می‌کنند تا رابطه خوب خود با لیورپول را حفظ کنند.

علاقه رئال مادرید به الکساندر آرنولد در ماه‌های اخیر افزایش یافته و از سوی دیگر، لیورپول همچنین در تلاش است تا محمد صلاح و ویرجیل فان‌دایک را که قراردادهایشان در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، به تمدید قرارداد متقاعد کند.

اگر الکساندر آرنولد در ژانویه لیورپول را ترک کند، باشگاه جایگزینی برای او دارد؛ ستاره جوان کانر بردلی که هرگاه برای لیورپول به میدان رفته عملکرد درخشانی داشته است. او با اینکه تنها ۲۱ سال دارد، اخیراً کاپیتان تیم ملی بزرگسالان ایرلند شمالی بوده است.

منبع: مشرق
کدخبر: 338419

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین