|
کدخبر: 55045

دیدار والیبال ایران - کانادا

هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در حال پیگیری است و والیبالیست‌های کشورمان در اولین بازی خود در این دوره به مصاف تیم کانادا رفتند.

گسترش‌نیوز: والیبالیست‌های کشورمان با درخشش در این دوره از بازی‌ها توانستند حریفان بزرگی همچون ایتالیا و آرژانتین را از پیش رو بردارند و تنها با یک باخت آن هم در برابر برزیل که از پرافتخاترین تیم در جهان به کار خود ادامه دادند.

این بار ایران به مصاف کانادا آن هم در شرایط میزبانی و حمایت تماشاچی‌های همیشه در صحنه و پر شور کشورمان در شهر ارومیه می‌رود. به این امید آن که غیورمردان کشورمان بتوانند این بازی را هم مثل بازی‌های گذشته با پیروزی پشت سر بگذارند.

در ادامه با گزارش لحظه‌ به لحظه «گسترش‌نیوز» همراه باشید:

ست اول

ملی‌پوشان کشورمان مثل همیشه با شروعی پر قدرت ست اول را آغاز کردند و توانستند تا این لحظه با سرویس‌های بسیار خوب موسوی و دریافت‌های بسیار خوب ۱۶بر ۹ از تیم کانادا پیشی‌ بگیرند.

در ادامه والیبالیست‌های کشورمان توانستند ست اول بازی را با بازی بدون نقص خود با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ با اقتدار پیروز شوند.

ست دوم

تیم کانادا با تغییر روش در بازی خود و دریافت‌های بهتر توانست از تیم کشورمان تا این لحظه با نیتجه ۱۶ بر ۱۴ پیشی بگیرد.

در ادامه بازیکنان تیم کشورمان با عمکلرد خوب بازیکنان و دفاع بسیار خوب عبادی‌پور توانستند کنترل بازی را بدست بگیرند و از اشتباهات حریف نهایت استفاده را ببرند و در نهایت با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ پیروز این ست شوند.

ست سوم

ست سوم با بازی پایاپای دو تیم تا امتیاز ۱۲ همراه بود که ملی‌پوشان کشورمان با دریافت‌های بسیار خوب و سرویس‌ کانادا را در همین امتیاز متوقف کنند و وقت استراحت فنی را ۱۶ - ۱۲ پشت سر بگذارند.

سرانجام غیورمردان کشورمان توانستند تیم کانادا را با اختلاف و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ شکست دهند و با این برد در صدر جدول مسابقات قرار گیرند.

تیم والیبال کشورمان فردا بازی دوم خود را در این دوره با تیم لهستان راس ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها