|
کدخبر: 309381

موفق ترین برند های پنجره دوجداره در ایران

برند پنجره دوجداره

برند پنجره دوجداره

برای مهندسین و طراحان ساختمان و همچنین خریداران پنجره دوجداره مهمترین و اصلی ترین اولویت، انتخاب موفق ترین پنجره دوجداره در ایران است.

انتخاب برترین برند پنجره دوجداره کار آسانی نیست . برای این کار باید بین برند های موجود در بازار مقایسه انجام بشه و بهترین آن ها مطابق با سلیقه ی خریدار انتخاب شود.

در بازار کشور ما ۳ شرکت و برند در زمینه پنجره دوجداره بیشترین فروش را دارند :

وینتک

ویستابست

هافمن

در این جا ما با بررسی معیارهای کمی و کیفی پنجره های دوجداره به معرفی موفق ترین پنجره دوجداره در ایران می پردازیم.

موفق ترین برند پنجره دوجداره

امروزه برندهای مختلف پروفیل یو پی وی سی در بازار وجود دارد که مشتری متناسب با بودجه خود و فرهنگ ساخت و ساز منطقه آن را انتخاب کند. اما باید توجه داشت که استفاده از پروفیل با کیفیت و ضخامت گالوانیزه بالا می‌تواند از بروز مشکلاتی مانند شکستگی، زرد شدن و تاب برداشتن قاب پنجره جلوگیری کند.

در بازار ایران سه برند وینتک، ویستابست و هافمن معروف ترین و محبوب ترین برند هستند اما وینتک موفق ترین برند موجود در بازار ایران است.

عوامل مختلفی بر روی بهترین مارک پنجره دوجداره UPVC اثر گذار است.کیفیت پنجره های یو پی وی سی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

نوع پروفیل پنجره یو پی وی سی، یراق‌آلات و نوع و جنس شیشه به کار رفته در ساخت آن مهم‌ترین عامل برای انتخاب پنجره ی دوجداره upvc است. هر یک از این پارامترها در انتخاب پنجره دوجداره می‌تواند تاثیرگذار باشه.

انتخاب پروفیل پنجره یو پی وی سی تا نصب و عایق‌بندی آن یک روند کاملا تخصصی است که باید آن را به صورت دقیق بررسی کنیم.

پنجره دوجداره وین تک

پنجره دوجداره وین تک

وین تک در زمینه ی صنعت پروفیل پنجره های دوجداره از نام های شناخته است که محصولاتی با کیفیت و ضمانت شده را به بازار عرضه می کند.

وین تک یکی از برندهای معروف و محبوب که از سال ۱۹۹۷ در کشورهای آلمان، فرانسه، لهستان، ایتالیا، ترکیه، روسیه و دیگر کشورهای پیشرفته تولید می‌شود. برند وین‌تک ، از سال ۱۳۹۲ با مشارکت کشور ترکیه در ایران، در شهر تبریز شروع به تولید کرده است و این برند از محبوب ترین پروفیل‌های upvc در ایران و جهان است.

همچنین مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده است و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد نمی‌کنه و 100% قابل بازیافت هستند.

محصولات وین تک بعد از برند ویستابست از محبوبیت بالایی نسبت به سایر محصولات بازار برخوردار است. این برند هم از نظر کیفیت و هم فروش، بعد از ویستا بست قرار دارد. همچنین قیمت محصولات این برند مناسب تر از ویستابست است.

به همین دلیل فرصت مناسبی برای خریداران فراهم کرده است محصولی با کیفیت مناسب و قیمت پایین تر خریداری کنند. پنجره پروفیل‌های وین تک در دو سری ۶۰ و ۷۰ میلی‌متر تولید می‌شوند.

این برند هم مانند ویستابست در عرصه ساخت و فروش پنجره های دوجداره در میان شرکت های تولیدکننده، دارای سابقه ی درخشانی است.

پنجره دوجداره ویستابست

برند ویستابست بهترین برند پنجره دوجداره UPVC است که جزء اولین شرکت‌های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی، پیشگام در صنعت پلیمر کشور است. ویستابست در سال 1389 موفق به اخذ گواهینامه کیفیت رال آلمان و استاندارد های بین‌المللی شده است.

ویستابست در بازار ایران بهترین مارک پنجره دوجداره upvc است. همچنین دارای بهترین کیفیت و البته قیمت بالاتری نسبت به دیگر پروفیل ها است و وزن سنگین تری نسبت به آن‌ها دارد.

تولیدات پنجره یو پی وی سی ویستابست مطابق با استانداردهای جهانی و با مقاومت فوق العاده عرضه می شود. بنابراین قیمت محصولات ویستابست در میان شرکت های تولید کننده، از قیمت بالاتری برخوردار است.

ویستابست در رتبه بندی بهترین برندهای پنجره‌های دوجداره توانسته مکان دوم را به خود اختصاص بدهد. پروفیل‌های ویستابست نیز مانند سایر برندها در دو مدل ۶۰ و ۷۰ تولید می‌شود.

در سال های اخیر دو برند وین تک و ویستابست رقابت سنگینی باهم داشتند. درست است که مقایسه پروفیل وینتک و ویستابست  برای تولیدکنندگان کار بسیار سختی می باشد، اما وین تک به دلیل قیمت مناسب درکنار کیفیت بالا از لحاظ فروش و سهم بازار، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. پس از آن، ویستابست توانسته خود را به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین پروفیل‌های یو پی وی سی حال حاضر ایران معرفی کند.

پنجره دوجداره هافمن

در سال 1386 پروفیل هافمن کار خود را در بازار ایران شروع کرد و دارای استانداردهای جهانی و فناوری روز دنیا است. پروفیل هافمن یکی از تولیدکنندگان شماره یک بازار است که محصولات آن از محبوبیت بالایی برخورداره است.

این برند از نظر کیفیت و فروش محصول تا حدودی مانند برند وین تک است. تولیدات برند هافمن نسبت به پروفیل های وین تک و ویستابست از درجه کیفیت پایین تر و تفاوت قیمت اندکی برخوردار است.

به دلیل تجربه و درایت مدیران هافمن،برند هافمن تونسته رتبه سوم فروش در ایران پس از وین تک و ویستابست به خودش اختصاص بده . پروفیل هافمن در دو مدل ۶۰ میلی‌متر و ۷۰ میلی‌متر تولید می‌شود.

پنجره upvc

فاکتورهایی که برای خرید پنجره خوب تاثیر گذار است:

  • مارک پروفیل مصرفی
  • نوع یراق آلات (ترک یا آلمانی)
  • طراحی و تولید استاندارد با دستگاه های تمام مکانیزه
  • نوع شیشه دوجداره بکار رفته (شیشه دوجداره می بایست به صورت تمام صنعتی تولید شده تا گاز آرگونتزریق شده به راحتی خارج نگردد.)
  • نصب استاندارد توسط نیروی متخصص و عایق بندی پنجره

معیارهای مقایسه برند پنجره دوجداره

معیارهایی که پنجره های دوجداره با هم مقایسه می شوند شامل موارد زیر می شه ؟

قیمت

گارانتی

تعداد پروفیل های در حال ساخت

نمایندگی فروش

قیمت بهترین برند پنجره دوجداره

قیمت بهترین مارک پنجره دوجداره با توجه به شرایط موجود در حال حاضر بسیار متفاوته . شما می توانید با راهنمایی از کارشناسان فروش پنجره دوجداره قیمت پنجره دوجداره مورد نظر خود را استعلام بگیرید و سپس انتخاب کنید کدام برند مناسب ساختمان شماست.

قیمت پنجره دوجداره در تهران را در این لینک می توانید ببینید اما از بروز بودن این قیمت ها نمیتوان اطمینان داشت. (پس بهتر است با مجموعه مورد نظر تماس هم بگیرید.)

از آنجایی که شرکت های مختلف مواد اولیه گوناگون با درجه کیفی متفاوت استفاده می کنند بنابراین قیمت برند ها با هم فرق می کنند. همچنین سطح مقطع پروفیل ها دارای ضخامت های گوناگون است. اختلاف قیمت در بازار، عمدتا به موارد متفاوتی وابسته خواهد بود.

  1. مارک پروفیل UPVC
  2. نوع یراق آلات _ترکیا آلمانی
  3. طراحی و تولید استاندارد با دستگاه تمام مکانیزه
  4. شیشه دوجداره با تزریق گاز آرگون مهر موم شده
  5. نصب توسط نیروی متخصص و عایق بندی پنجره
نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها