|
کدخبر: 319517

با خیال راحت و با اعتماد کامل درخواست لوله بازکنی دهید (لوله بازکنی نوین)

در مواقعی از شدت و بوی نامطبوع لوله های فاضلاب خسته شده اید، در این هنگام شما باید از یک شرکت معتبر با خدمات متنوع لوله بازکنی و تخلیه چاه کمک بخواهید. اکثر مردم مایل اند در زمان کم مشکل شان رفع شود و بدون تحقیق از شرکت های کلاهبرداری درخواست نیرو می دهند.

لوله بازکنی جنت آباد فوری شبانه روزی 09101702050

خدمات مربوط به رفع گرفتگی لوله ها و حذف موانع موجود درون لوله فاضلاب را که منجر به کاهش تخلیه آب می شود عملیات لوله بازکنی گفته می شود. دستگاه ها و ابزارهای مختلفی برای باز کردن گرفتگی لوله ها وجود دارد که ساده ترین دستگاه چهارپایه موشکی یا همان فنر برقی است. با کمک نیروی محرکه موتور، سرعت و قدرت ایجاد شده باعث چرخاندن فنر و خارج کردن فضولات از لوله فضلاب می شود.

شرکت لوله بازکنی نوین با بروز ترین تجهیزات و استاندارد با سیستم لوله کشی آماده خدمات رسانی در تمام مناطق تهران است.

در این راستا از نیروهای با مهارت و آموزش دیده در این زمینه به کار گرفته می شود. اعزام نیروهای با تجربه به صورت شبانه روزی و سرعت بالا در اولویت است.

چگونه با خیال راحت درخواست لوله بازکنی دهیم؟

امروزه با توجه به گرفتگی های مکرر لوله ها، شما نیاز به یک متخصص لوله بازکنی دارید که مشکلات لوله ها را حل کند. اما باید دقت کنید که از کجا این شخص را انتخاب میکنید. افرادی هستند که در این حوزه از مشتری سوء استفاده میکنند و مبالغ هنگفتی دریافت می کنند. 

  1. ابتدا در گوگل به سراغ وب سایت هایی بروید که دارای نماد اعتماد باشند. داخل وب سایت آدرس محل کار و یا شماره ثابت داشته باشند.
  2. وب سایت های پولی با گزینه (ad) موقتی هستند و بهتر است برای انتخاب لوله بازکن مطمئن از وب سایت های سئو شده و دائمی خدمات بگیرید.
  3. برچسب های روی دیوار لوله بازکن های بیواسطه هستند و مجوز و ادرس مشخصی ندارند.
  4. هنگام تماس با لوله بازکنی ابتدا از قیمت و فاکتور گارانتی، همچنین آگاهی از ایاب و ذهاب بازدید اطمینان حاصل کنید.
  5. اعلام هزینه های 200 هزار تومان و مبالغ پایین صرفا برای دریافت آدرس شما هستند و این مبالغ فیک و بی اساس می باشند.
  6. هزینه ی لوله بازکنی برای هر نوع گرفتگی متفاوت است اما معمولا از 400 تا 2500 میباشد.

شما میتوانید برای دریافت خدمات لوله بازکنی مطمئن از وب سایت نوین لوله خدمات بگیرید این شرکت در تمام نقاط تهران دارای شعبه فعال می باشد و مشکلات لوله شما را به بهترین نحو انجام می دهد. یکی از شعبات این شرکت در منطقه ی لوله بازکنی ستارخان می باشد.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

  • افتادن اجسام کوچک و درشت (اشیای پلاستیکی، اسباب بازی، درب قوطی، دسته کلید و...)

  • نخاله ها و مصالح ساختمانی (سنگ، آجر، سیمان، گچ و ...)

  • باقیمانده مواد غذایی ( روغن ها، پوست میوه، برگ چای و ...)

  • محصولات بهداشتی ( دستمال توالت، پوشک بچه و...)

  • مو و تراشیدن مو درون لوله بدون استفاده از توری مناسب

  • مشکلات در خطوط لوله کشی و زانویی های نامناسب

انتخاب بهترین متخصصان لوله بازکنی نوین

لوله بازکنی سعادت آباد شبانه روزی 09101702050

مشکلاتی مانند افتادن اشیا (گوشی همراه، شی گران قیمت، اجسام خارجی)، گرفتگی لوله های فاضلاب اغلب برای شما اتفاق افتاده است.

در مواقعی از شدت و بوی نامطبوع لوله های فاضلاب خسته شده اید، در این هنگام شما باید از یک شرکت معتبر با خدمات متنوع لوله بازکنی و تخلیه چاه کمک بخواهید. اکثر مردم مایل اند در زمان کم مشکل شان رفع شود و بدون تحقیق از شرکت های کلاهبرداری درخواست نیرو می دهند.

در این میان شرکت های سود جو مبالغ بالا و نامعقول از شما دریافت می کنند. به شما توصیه می کنیم در چنین شراطی به هیچ وجه عجولانه عمل نکنید و از یک شرکت معتبر و شناخته شده کمک بخواهید.

لوله بازکنی جنت آباد با حذف واسطه ها و به کارگیری نیروهای باتجربه این هزینه ها را به حداقل رسانده است. سرویسکاران این شرکت به دلیل سابقه کاری بالا و اخلاق مداری، خدمات لوله بازکنی را انجام می دهند.

راهکارهای خانگی لوله بازکنی

لوله بازکنی ستارخان

  1. رفع گرفتگی لوله با شلنگ و فشار آب:

  2. یک روش ساده برای لوله بازکنی استفاده شیلنگ و فشار آب است. استفاده از فشار آب نیز به این صورت است که شیلنگ آب را درون لوله کف شور فرو کرده و تا انتها ادامه دهید تا به گرفتگی داخل لوله برسد و سپس آب را باز کنید تا فشار آب باعث رفع گرفتگی شود.

  3. فنر دستی برای لوله بازکنی سعادت آباد : این روش موثر تر از دیگر روشها است، که معمولا به طول 5 تا 20 متر برای رفع گرفتگی لوله ها ساخته شده و با وارد کردن آن داخل لوله و چرخاندن آن گرفتگی لوله برطرف می شود. فنر دستی برای رفع گرفتگی لوله های کفشور حمام، آشپزخانه و توالت مناسب است. به هطور مثال مواردی مانند کف صابون، موی بلند، گرد و خاک با فنر دستی قابل حل هستند.

  4. رفع گرفتگی با آب جوش: برای این کار کافی است یک کتری آب جوش را داخل لوله فاضلاب حمام، سینک و آشپزخانه بریزید تا موثر واقع شود و گرفتگی شود. آب جوش برای رفع گرفتگی های ساده ناشی از مواد روغنی، چربی، کف صابون و مو مفید است.همچنین در گرفتگی های سیفون توالت که به دلیل باقی ماندن فضولات است، با ریختن آب جوش، فضولات نرم شده و آنها را به داخل چاه هدایت می کند.

  5. چاه بازکن پلاستیکی: اگر آب جوش برای باز کردن لوله کارساز نبود از چاه بازکن یا تلمبه دستی استفاده کنید. چاه بازکن برای گرفتگی های ساده و روزمره مانند سینک، لوله های کف شور کاربرد دارد. روش کار به این صورت است که دهانه چاه بازکن را روی کفشور یا ورودی لوله فاضلاب قرار دهید بهطوری که هوا از اطراف آن خارج نشود. با فشار مکرر و رها کردن آن سعی کنید گرفتگی را باز کنید.

  6. محلول های شیمیایی: محلول های شیمیایی جهت باز کردن گرفتگی با مو و سینک کارساز هستند.

خاصیت خورندگی و اسیدی آن باعث رفع گرفتگی لوله می شود. اما رفع گرفتگی چاه توالت و گرفتگی های سخت با این روش جواب نمی دهد. روش کار به این صورت است که مقداری از محلول را داخل لوله فاضلاب ریخته و نیم ساعت منتظر بمانید تا اثر کند. سپس آب را باز کنید تا گرفتگی ها را شسته و با خود ببرد. هنگام استفاده از محلول اسیدی نکات ایمنی را رعایت کنید زیرا خاصیت اسیدی آن برای سلامتی مضر است.

قیمت لوله بازکنی بر اساس چه عواملی تعیین می شود؟

هزینه رفع گرفتگی لوله به عوامل زیادی بستگی دارد. در شرکت لوله بازکنی نوین کلیه خدمات چاه فاضلاب را طبق نرخ نامه اتحادیه ارائه می شود..

عوامل اصلی که بر هزینه کل رفع گرفتگی لوله عبارتند از:

  • تعداد موارد گرفتگی لوله به طور مثال لوله بازکن برای رفع گرفتگی کفشور آشپزخانه ممکن است از لوله های ماشین لباسشویی، سینک و کفشور ناچار به باز کردن لوله می شود.

  • اندازه یا عمق لوله فاضلاب

  • شدت و سختی گرفتگی

  • محل قرار گیری چاه فاضلاب

  • نوع دستگاه و فنر مورد استفاده

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها