|
کدخبر: 329252

معرفی صرافی خارجی با رابط کاربری ساده

کسب و کار معرفی صرافی خارجی با رابط کاربری ساده

معامله با انواع ارز دیجیتال، خرید و فروش رمزارز و سرمایه‌گذاری با توکن‌های متنوع، پیچیدگی‌های زیادی دارد. درک نمودارها، بررسی بازار، تحلیل شرایط و ده‌ها نکته دیگر، تنها بخشی از فعالیت‌های مهمی است که پیش از ترید کردن، باید در نظر بگیرید. با وجود همه این نکات تکنیکی و علمی، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر که کارکردن با آن ساده و راحت هم باشد، به یک برگ برنده بزرگ تبدیل می‌شود.

 

گیت؛ پشتیبانی از ارزهای متنوع

شروع فعالیت در دنیای کریپتوکارنسی، با اما و اگرهای زیادی همراه است. اگر هنوز دقیقا نمی‌دانید که خرید کدام رمزارز برای شما مناسب‌تر است، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال با پشتیبانی از بیش از 1700 رمزارز، یک روش عالی برای دسترسی به صدها ارز دیجیتال خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال گیت یکی از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های دنیا است که به دلیل عدم الزام به احراز هویت کاربران، طرفداران زیادی دارد.

نکته مهم دیگری که باید راجع به این صرافی بدانید این است که گیت، به‌سرعت ارزهای جدید را نیز لیست می‌کند و خیلی راحت، امکان معامله با توکن‌های جدید را در اختیار شما خواهد گذاشت. رابط کاربری ساده و امکان استفاده بسیار راحت از امکانات و خدمات این صرافی، همه بخشی از مهم‌ترین مزیت‌های گیت هستند. البته پیش از استفاده از خدمات صرافی گیت نیز بهتر است برای محافظت از سرمایه خود، از نرم‌افزارهای تغییر IP استفاده کنید.

کوکوین؛ ارائه ابزارهای متنوع برای حرفه‌ای‌ها

دیگر صرافی معتبر، محبوب و پرطرفدار در میان تریدرها، صرافی ارز دیجیتال کوکوین است. این صرافی با عرضه بیش از 700 توکن متنوع، امکان معامله با انواع رمزارزها را فراهم می‌کند. نکته بسیار مهمی که به محبوبیت هر چه بیشتر کوکوین منجر شد، ارائه ابزارهای بسیار کارآمد و پیشرفته بود. امکان انجام انواع معامله‌های اسپات، مارجین، فیوچرز، P2P، ارائه خدمات اعطای وام و امکان استیکینگ، تنها بخشی از این خدمات هستند.

دیگر ویژگی مهم این صرافی، داشتن فضای کاربری ساده و قابل درک است. این موضوع سبب شده که حتی کاربران مبتدی و تازه‌کار، به‌راحتی بتوانند در این صرافی فعالیت کرده و از امکانات عرضه شده بهره ببرند. هر چند با الزامی شدن فرآیند احراز هویت در سال 2023، استفاده از این صرافی برای کاربران ایرانی با مشکلات مختلفی همراه شد. بنابراین اگر به دنبال یک صرافی امن و راحت هستید، بهتر است که از کوکوین نیز فاصله بگیرید.

کراکن؛ امکان معامله با فیات‌های متنوع

در دنیای کریپتوکارنسی‌ها، اغلب صرافی‌های ارز دیجیتال، امکان معامله با فیات‌های محدودی را دارند. در این میان اما کراکن با عرضه فیات‌های متنوع مثل دلار آمریکا، دلار کانادا، فرانک سوییس، ین ژاپن، یورو و البته پوند انگلیس، گزینه‌های متعددی را برای کاربران خود دارد. امنیت فوق‌العاده خوب همراه با عرضه ابزارهای متنوع برای معامله، از دیگر ویژگی‌های اصلی این صرافی ارز دیجیتال هستند.

کراکن؛ امکان معامله با فیات‌های متنوع

افزون بر همه این موارد، نکته مهمی که به محبوبیت هر چه بیشتر کراکن کمک کرده است، رابط کاربری آسان و ساده این صرافی است. استفاده از ابزارهای متنوع، خرید و فروش انواع رمزارز و استفاده از انواع ابزارهای پیشرفته، به‌سادگی هر چه تمام‌تر در این صرافی امکان‌پذیر است. ناگفته نماند که مقر اصلی این صرافی در فرانسیسکوی کالیفرنیا است و کراکن نیز درست مثل دیگر پلتفرم‌های اقتصادی آمریکا، به ایرانیان هیچ خدماتی عرضه نمی‌کند.

کوین بیس؛ کارمزد بالا با رابط کاربری آسان

کوین بیس یکی از خاص‌ترین، بهترین و جذاب‌ترین صرافی ارز دیجیتال است که با امکانات گسترده خود، به یکی از مشهورترین صرافی‌ها نیز تبدیل شده است. مهم‌ترین نکته‌ای که باعث شده کوین بیس به راحت ترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل شود این است که این صرافی، به‌صورت خاص صدها مطلب آموزشی را برای کاربران خود فراهم کرده است. این فضای آموزشی بی‌نظیر باعث شده که کوین بیس یکی از بهترین گزینه‌ها برای تریدرهای مبتدی باشد.

امنیت فوق‌العاده، احراز هویت دو مرحله‌ای و ذخیره بیش از 95 درصد از سرمایه کاربران، باعث شده که کارمزد کوین بیس بیش از سایر صرافی‌های مشابه باشد. از سوی دیگر باید بدانید که کوین بیس نیز در آمریکا است و درست مثل دیگر بنگاه‌های اقتصادی آمریکایی، به ایرانیان هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهد. به همین خاطر اگر قصد استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال راحت و امن را دارید، بهتر است دیگر گزینه‌های داخلی را در نظر بگیرید.

والکس: صرافی امن و معتبر ایرانی

صرافی ارز دیجیتال والکس

استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی، ساده‌ترین و امن‌ترین روش برای محافظت از سرمایه است. شما با خیال راحت و با فرآیندی بسیار ساده، می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال والکس، یک حساب کاربری بسازید. تمام جزئیات ساخت حساب کاربری، شروع معامله‌ها، خرید و فروش انواع ارز دیجیتال و استفاده از ابزارها و خدمات پیشرفته، به‌سادگی هرچه تمام‌تر در والکس وجود دارند. رابط کاربری قابل درک و راحت، یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این صرافی ارز دیجیتال است.

از سوی دیگر باید بدانید که در این صرافی امکان استفاده از ابزارهای پیشرفته از پیش آماده شده و البته امکان ساخت بات‌های جدید، در اختیار شما و دیگر کاربران قرار گرفته است. اعطای اعتبار اختصاصی برای شروع کار، امکان معامله سریع و آنی یا معامله پیشرفته، پشتیبانی از ده‌ها ارز دیجیتال مشهور، امکان معامله در سه بازار بیت‌کوین، تومان و تتر، همه بخشی از مزایای والکس هستند.

دیگر نکته مهمی که به محبوبیت این صرافی افزوده، امنیت فوق‌العاده والکس است. استفاده از رمز عبور دو مرحله‌ای، احراز هویت کامل تمام کاربران و استفاده از لایه‌های مختلف امنیتی، از دیگر دلایل مهم محبوبیت این صرافی به شمار می‌آیند. شما می‌توانید سرمایه خود را در این صرافی به‌صورت آنلاین یا در کیف سرد خود نگهداری کنید و با خاطری آسوده، ترید نمایید. کارمزد منطقی همراه با به‌روز رسانی‌های مداوم، از دیگر دلایل موفقیت و محبوبیت صرافی ارز دیجیتال والکس هستند.

فعالیت سریع و ساده در بهترین صرافی ارز دیجیتال

ناگفته پیدا است که یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک صرافی ارز دیجیتال کاربردی، ارائه امکانات و ابزارهای کامل در یک فضای ساده و قابل درک برای کاربران است. خوشبختانه در دنیا ده‌ها صرافی با رابط کاربری ساده وجود دارند که استفاده از آن‌ها بسیار راحت است. با وجود این، اغلب این صرافی‌ها به دلیل تحریم‌ها هیچ خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهند. به همین خاطر، استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی مثل صرافی ارز دیجیتال والکس با رابط کاربری ساده، امنیت بالا و ابزارهای پیشرفته و گوناگون، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن خواهد بود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها