|
کدخبر: 329818

آریاس خرید تابلو فرش نفیس : هدیه‌ای از فروشگاه آقای دلجوان

کسب و کار آریاس خرید تابلو فرش نفیس : هدیه‌ای از فروشگاه آقای دلجوان

تابلو فرش دستباف از تابلوهای لاکچری در فروشگاه آریاس (https://arias.ir/) محسوب می‌شود که اگر قصد خرید تابلو فرش دستباف را دارید به سایت آریاس مراجعه فرمایید. ما در این زمینه اطلاعات جامعی را دراختیار شما قرار دهم. این نمونه از تابلو فرش شاید در یک دهه اخیر بسیار پرطرفدار و محبوب شده باشند اما قدمتی طولانی دارند. استفاده از نقوش انسانی، حیوانی و گیاهی در فرش‌های ایرانی به‌فور یافت می‌شود.

حالا ما در نمونه‌های جدید این محصولات درآمیزی بیشتر نخ و رنگ را داریم که همگی درکنار هم توانسته‌اند مجموعه‌ای از یک اثر فاخر را خلق کنند که توانایی زینت‌بخشیدن به منازل شما را خواهند داشت. در ادامه به برسی بیشتر این تابلو فرش و نحوه خرید و مشاوره‌گرفتن آن‌ها می‌پردازیم.

ویژگی ‌های اصلی در تابلو فرش دستباف

ما در فروشگاه تخصصی فرش آریاس بهترین کارهای تابلوفرش خود را که همگی بافت تبریز و طراح سردرود هستند به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. یکی از مشخصه‌های اصلی در تهیه این محصولات دقیقا همین موضوع خواهد بود. بافت تبریز یکی از مرغوب‌ترین نوع بافت و گره در دنیا به‌حساب می‌آید. اما برای مشاوره خرید این محصولات، من از دسته‌بندی‌های زیر برای مشخصات کالای خود استفاده می‌کنم:

  • تعداد و طیف رنگ‌ها
  • طرح و نقش‌های خاص و منحصربه‌فرد
  • نوع بافت و گره
  • کیفیت و طول عمر
  • منطقه بافت
  • تنوع در اندازه
  • مواد اولیه باکیفیت
  • ارزش فرهنگی

تاثیر تعداد رنگ و طیف ‌ها در تابلو فرش دستباف

تعیین رنگ‌ها در بافت و ارائه این محصولات تاثیر عمده و ‌بسزایی دارند. همیشه در معرفی این محصولات بنده به تعداد رنگ اشاره می‌کنم. هرچه میزان رنگ‌های به‌کاررفته در تابلوفرش‌ها سنجیده‌تر باشد درنهایت تصویری باکیفیت و عالی خواهید داشت.

تعداد طیف‌هایی که برای یک رنگ در تابلو فرش درنظر می‌گیرند بسته به قسمتی که در تصویر به‌کار می‌رود باید کافی و اصولی باشد. اگر میزان این طیف کم شود از کیفیت کار کم می‌شود و اگر بیشتر باشد قیمت تابلو فرش بی‌دلیل بالا می‌رود. به‌دست‌آوردن این بالانس در تعداد رنگ تنها توسط طراحان خبره تابلوفرش‌ها امکان‌پذیر است که چیره‌دست‌ترین‌شان در سردرود سکونت دارند.

مقایسه طرح و نقش ‌های خاص و منحصر به ‌فرد

نقشه‌های تابلو فرش‌ها تنوع بالایی دارند. فرقی نمی‌کند علاقه به داشتن منظره داشته باشید یا به‌دنبال یک شاهکار هنری از تصویرسازی بگردید. تنوع طرح و نقش در این محصولات زیاد است که صدالبته نوع تصویر بر تعداد رنگ و گره هم تاثیر می‌گذارد.

پیشنهاد من در آریاس برای خرید تابلو فرش دستباف همیشه تابلوهایی با تناژ رنگی نزدیک به‌ هم است. به‌لحاظ رنگ‌بندی، این تصاویر بیشتر با دکوراسیون هماهنگ می‌شوند. برای مثال تابلوهایی که نقش انواع تندیس‌ها روی آن‌ها بافته شده‌اند از طیف‌های رنگی مشابه کمک گرفته‌اند. البته در نمونه‌های گلدانی، مینیاتوری و آیات قرآنی هم می‌توانید بهترین این ترکیب رنگی‌ها را مشاهده کنید.

بررسی نوع بافت و گره در قیمت تابلو فرش دستباف

نوع گره و طریقه استفاده از آن میزان کیفیت و پیچیدگی طرح را مشخص می‌کند. برای فروش تابلوفرش‌ها در آریاس بنده همواره سعی می‌کنم که این محصولات را از پشت فرش به مشتریان خود ارائه دهم. این‌کار باعث می‌شود تا میزان دقت در گره‌زنی بافنده و نظم آن‌ها به‌خوبی دیده شود.

هرچند برای اطمینان از کج‌نبودن چله و شیرازه‌ها ما فرش را از قاب جدا کرده و به‌طور کامل برای مشتری مورد بررسی قرار می‌دهیم. به‌طور کلی تابلوفرش‌ها را با 2 نوع گره متقارن و نامتقاون عرضه می‌کنند که هرکدام مزیت‌های مختص به خود را دارند.

کیفیت و طول عمر در تابلوفرش ‌های دستبافت

تاکید من در فروش تابلوفرش‌های دستباف روی کیفیت محصول است. زمانی که شما یک محصول باکیفیت را خریداری می‌کنید برای افزایش طول عمر، باید نحوه نگهداری از آن را هم بلد باشید. تاجایی‌که ممکن باشد من و باقی همکاران در آریاس به این موضوع خواهیم پرداخت؛ چراکه استفاده از این نکات برای سلامت و حفظ یکپارچگی نقوش و بافت فرش امری مهم و ضروری است. تابلوفرش‌های ایرانی به‌لحاظ کیفیت و مرغوبیت در دنیا شهرت خاصی دارند که سبب می‌شود همواره فروختن این محصولات برایمان امری مفرح و لذت‌بخش باشد.

بررسی منطقه بافت تابلو فرش‌ ها

به‌طور کلی فرش‌های تابلویی ایرانی از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار هستند که نمونه‌های آنتیک آن‌ها را می‌توانید در موزه‌ها مشاهده کنید. این فرش‌ها در مناطق مختلفی از ایران بافته می‌شود که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. برای مثال تابلوفرش‌های تبریز به پیچیدگی طرح‌های گلدار خود شهرت دارد و این درحالی است که تابلوفرش‌های کاشان در نمونه‌های مدالیون خود بی‌رقیب هستند.

تنوع در اندازه تابلو فرش‌ ها

اندازه‌ها فاکتورهای بسیار خوبی برای تعیین قیمت در تابلو فرش دستباف هستند. بسیاری از مشتریان در آریاس قصد خرید تابلوهایی را دارند که می‌خواهند به‌عنوان هدیه درنظر گرفته شود. بنده در این مواقع نقوش و اندازه‌هایی را انتخاب می‌کنم که ارزش بالا اما قیمت مناسبی داشته باشند. اما برای دکوراسیون‌های خود می‌توانید نمونه‌های بزرگتر را برای خود درنظر داشته باشید.

مواد اولیه با کیفیت در تابلو فرش

تابلوفرش‌ها را با پشم‌های درجه‌یک مرینوس و با رنگ‌رزی‌های گیاهی یا شیمیایی با تثبیت‌کننده‌هایی مرغوب تولید می‌کنند. این‌کار باعث می‌شود تا با بالارفتن کیفیت فرش به بها و ارزش آن هم افزوده شود. میزان مرغوبیت در نخ و رنگ‌رزی باعث می‌شود تا نقشه با دقت بالاتری بافته و درنهایت دیده شود.

بررسی ارزش فرهنگی در تابلو فرش دستبافت

در ابتدا معرفی این محصولات به اهمیت و ارزش هنری این سبک فرش‌ها اشاره کردم. نقوشی که گاهی در آن به‌کار می‌رود از قدمت و اصالت بالایی برخوردار است که ارزش فرهنگی آن را چند برابر می‌کند. در واقع این محصولات نمونه‌هایی عالی و اعلا در نشان‌دادن تاریخ و فرهنگ چندهزارساله مردم ایرانی هستند که می‌توانند زینت‌بخش خانه‌های شما باشند.

جمع‌بندی

تابلو فرش دستباف می‌تواند یک هدیه بسیار باارزش برای افراد با هر مناسبتی باشد. علاوه‌بر این می‌توانید آن را برای هماهنگی بیشتر با دکوراسیون خود در نظر بگیرید. من دلجوان در گروه فروش فرش آریاس بهترین نمونه‌های تابلوفرش‌ها را با ارزنده‌ترین قیمت‌ها دقیقا مطابق با خواست و نیازتان به شما ارائه می‌دهم. خرید این محصولات نیاز به دانش و اطلاعاتی غنی دارد تا به یک انتخاب درست منجر شود.

به‌طور مختصر به برخی از ویژگی‌های تابلوفرش‌ها اشاره کردم تا با پیش‌زمینه‌ای خوب اقدام به خرید این محصولات کنید. آریاس بهترین فروشگاه فرش و تابلوفرش‌های دستبافت در کشور است که تنوع بی‌نظیری در نقشه و رنگ فرش‌های دستبافت دارد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها