|
کدخبر: 330169

۱۰ دلیل برای سفر به روسیه در تابستان ۱۴۰۳

سفر به روسیه در فصل تابستان، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گردشگران است. به این دلیل که، در این فصل دیگر خبری از سرمای طاقت‌فرسای زمستان نیست.

کسب و کار ۱۰ دلیل برای سفر به روسیه در تابستان ۱۴۰۳

بی‌شک روسیه، یکی از بهترین مقاصدی است که همیشه در لیست گردشگران به چشم می‌خورد. دلیل این امر، نیز این است که سفر به روسیه، پهناورترین کشور دنیا، گردشگران را وارد دنیایی از تمدن، طبیعت و دیدنی‌های شگفت‌انگیز می‌کند. بازدید از کلیسای رنگارنگ جامع سنت باسیل، موزه هنر پوشکین، قدم زدن در خیابان‌های تاریخی مسکو و دیدن باشکوه‌ترین کارناوال‌های جهان، می‌تواند عاشقان سفر را به وجد بیاورد. از این‌رو سفر به روسیه، همیشه جزء پرمتقاضی‌ترین سفرهای تفریحی بوده است.

انتخاب فصل مناسب برای سفر، یکی از مسائلی است که می‌تواند باعث تردید درمورد سفر به روسیه شود. افراد نمی‌دانند دقیقا در کدام فصل می‌شود بیشترین بهره را از سفر برد؟ کدام فصل، زمان مناسبی برای بازدید از مکان‌های دیدنی و طبیعت بی‌نظیر روسیه است؟ و... اگر شما نیز قصد سفر همراه با تور شب های سفید روسیه را دارید و دچار تردید در انتخاب زمان مناسب برای سفر هستید، این مقاله را دنبال کنید. در ادامه قصد داریم که جواب این سوال را بدهیم.

تابستان روسیه، بهترین فرصت ممکن برای ساختن تعطیلاتی جذاب

در جواب بهترین زمان سفر به روسیه، می‌توانیم به فصل تابستان اشاره کنیم. درواقع طبق شواهد، تابستان یکی از محبوب‌ترین زمان‌های سفر به روسیه محسوب می‌شود، زیرا اکثر گردشگران در سطح جهان، این فصل را برای مسافرت انتخاب می‌کنند.

روسیه، زیباتر از همیشه در تابستان

اگر شما نیز قصد مسافرت به روسیه را دارید، تابستان روسیه، می‌تواند تعطیلات خاطره‌انگیزی را برایتان رقم بزند. در ادامه 10 دلیل برای سفر به روسیه در تابستان را برایتان شرح خواهیم داد.

دلیل اول، در تابستان روسیه خبری از یخ و یخبندان نیست!

یقینا مهم‌ترین دلیل انتخاب فصل تابستان برای سفر به روسیه، گرم‌تر شدن هوای این کشور است! در فصل تابستان، دمای اکثر شهرهای روسیه بسیار مطبوع و معتدل می‌شود. به طورکلی دمای اکثر شهرهای این کشور پهناور، بین 18 تا 25 درجه‌ی سانتی‌گراد قرار می‌گیرد. البته باید بگوییم که در فصل زمستان، دما حتی تا 35 درجه‌ی سانتی‌گراد زیر صفر می‌آید. از این‌رو، شما حتی اگر آدم سرماگریزی هم نباشید، مجبورید با کاپشن و کلاه و لباس‌های سنگین مسافرت خود را بگذرانید. پس اگر به دنبال پوشیدن لباس‌های خنک و رنگارنگ هستید، تابستان را در لیست انتخاب خود بگذارید!

دومین دلیل سفر به روسیه در تابستان، ساختن تعطیلاتی به یادماندنی برای فرزندان

یکی از دلایلی که باعث ترجیح فصل تابستان برای سفر به روسیه می‌شود، تعطیل بودن مدارس است. اگر شما فرزند دلبند محصلی دارید، بهتر است تابستان را برای سفر انتخاب کنید. به هرحال مسافرت در فصلی که مدارس و دانشگاه‌ها برقرارند، فرصت لذت بردن از سفر را برای فرزندان کم می‌کند. درحالی که با سفر در فصل تابستان، خاطرات خوشی از تعطیلات، در ذهن فرزندتان حک خواهد شد. همچنین، خستگی مدرسه و دانشگاه، حسابی از تن فرزندان بیرون خواهد رفت.

سومین دلیل سفر به روسیه در تابستان، تماشای طبیعت بی‌نظیر روسیه

یکی از دلایل مهمی که باعث اولویت فصل تابستان برای سفر به روسیه می‌شود، دیدن طبیعت خارق‌العاده‌ی این کشور است. طبیعتی که در فصل زمستان به خاطر یخ و یخبندان، در دسترس نیست، اما در تابستان رخ نمایان می‌کند و چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد.

اگر مشتاق تماشای دشت‌های طلایی و کوه‌های سرسبز روسیه هستید، تابستان روسیه را از دست ندهید!

چهارمین دلیل، طولانی بودن روزهای روسیه در فصل تابستان

در سفر به روسیه، گزینه‌های دیدنی و جذاب خیلی زیادی برای بازدید وجود دارد. گاهی افراد بخاطر کمبود وقت و گران‌تر شدن هزینه‌ی یک روز اقامت بیشتر، مجبور به صرف‌نظر از بازدید می‌شوند. در تابستان روسیه، بخاطر طولانی‌تر شدن چشمگیر روزها و کوتاه شدن شب، این مشکل تا حد خیلی زیادی حل می‌شود. بلندتر شدن طول روز این امکان را به گردشگران می‌دهد که فرصت بازدید از مناطق دیدنی بیشتری را داشته باشند. همچنین بازدید از مناطق دیدنی در روز، بسیار لذت‌بخش‌تر از شب و تاریکی است.

پنجمین دلیل سفر به روسیه در تابستان، امکان قایق‌سواری و تفریحات آبی

اگر در زمستان، سفر به روسیه را انتخاب کنید، عملا امکان امتحان تفریحات آبی را از دست می‌دهید. روسیه یکی از کشورهایی است که مناطق آبی زیادی را در دل خود جای داده است. این کشور، بخاطر داشتن مرزهای آبی گسترده با اقیانوس آرام شمالی، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک، پتانسیل خوبی برای تفریحات آبی دارد.

سواحل زیبای روسیه

ششمین دلیل، برپایی مهم‌ترین رویدادهای هنری

یکی از دلایلی که تابستان روسیه را بسیار مهم می‌کند، برگزاری مهم‌ترین فستیوال‌ها و رویدادهای هنری در این فصل است. در این فصل یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های موسیقی روسیه، با نام دیکایا میاتا، جشنواره جاز Usadba، برگزار می‌شود. معمولا مهم‌ترین هنرمندان از سرتاسر جهان خود را به این مراسم می‌رسانند. پس سفر در این فصل، امکان شرکت در این رویدادهای هنری مهم را برایتان فراهم می‌کند.

هفتمین دلیل، شب‌های سفید و برنامه‌های دیدنی آن

همانطور که قبلا گفتیم، در فصل تابستان، طول روز بسیار بلند شده و آفتاب دیرتر غروب می‌کند. حال در مناطق شمالی روسیه، این اتفاق نادرتر می‌شود. به عبارتی خورشید در شهرهای شمالی چون سنت‌پترزبورگ، به سختی غروب می‌کند. بخاطر همین، به شب‌های این مناطق، لقب «شب‌های سفید» را اعطا کرده‌اند.

هشتمین دلیل سفر به روسیه، هدیه‌ی حمام آفتاب و امتحان غذاهای دریایی

فصل تابستان، فصلی است که یخ‌های دریاهای روسیه آب می‌شوند و دریا جان تازه‌ای می‌گیرد. در نتیجه اکثر مشاغل ساحلی و دریایی دوباره رونق گرفته و به کار می‌افتند. صیادان شروع به صید می‌کنند و فرصت چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای دریایی تازه را فراهم می‌کنند. به‌علاوه، تابش ملایم و دلپذیر آفتاب به ساحل‌ها، فرصت خوبی را برای گرفتن حمام آفتاب، نصیبتان می‌کند!

نهمین علت، بازگشت مردم ساکن شهرها به سمت روستاها

از دیگر دلایلی که سفر به روسیه را در تابستان توجیه می‌کند، خلوت شدن شهرها از ساکنین است. درواقع در تابستان، اکثر مردم ساکن شهرهای بزرگ، ترجیح می‌دهند که به روستاها، کنار اقوام‌شان بازگردند. به همین خاطر، کلان‌شهرها به گونه‌ی قابل توجهی خلوت‌تر می‌شوند. در نتیجه، فرصت مناسبی برای بازدید از اماکن شلوغ فراهم می‌شود.

دهمین دلیل اهمیت تابستان روسیه، امکان سفرهای جاده‌ای

امکان سفرهای جاده‌ای و ماجراجویی‌هایش، یکی از شگفت‌انگیزترین قسمت‌های سفر به روسیه محسوب می‌شود. درواقع این سفرهای جاده‌ای، به شما امکان دیدن شگفتی‌هایی چون کوه‌های خارق‌العاده و دشت‌های سرسبز و روستاهای متمدن و باستانی روسیه را می‌دهد. چیزی که در زمستان، بخاطر یخبندان، میسر نیست!

تابستان 1403، بهترین فرصت است تا تعطیلاتی خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. پس با خرید بلیط‌های سفر به روسیه‌ی زیبا، این فرصت استثنایی را از دست ندهید! آژانس مسافرتی هرمس، یکی از مراکز معتبری است که با ارائه‌ی بهترین و کامل‌ترین تورهای روسیه ، می‌تواند این سفر رویایی را برایتان رقم بزند. کافی است که قبل از به پایان رسیدن تابستان روسیه، تور موردنظرتان را از سایت آژانس هرمس خریداری کنید. تنها با یک کلیک، سفری هیجان‌انگیز و ماجراجویانه در انتظارتان خواهد بود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها