|
کدخبر: 331636

چجوری برچسب شیشه مغازه چاپ کنم؟

برچسب شیشه مغازه یک روش ارزان و اثربخش برای انتقال پیام تبلیغاتی کسب و کارها به مشتریان است. در این روش طرح‌های متنوع، نوشته‌ها و تصاویر دلخواه مشتریان با استفاده از دستگاه چاپ یووی رول روی ورق‌های نازک استیکر چاپ می‌شوند. شیشه مغازه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، داروخانه‌ها و رستوران‌ها از جمله بهترین مکان‌ها برای نصب استیکر شیشه مغازه هستند.

برای اینکه هر چه بهتر با فرآیند چاپ برچسب شیشه مغازه آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های برچسب شیشه مغازه، انواع برچسب شیشه مغازه و همچنین روش چاپ برچسب شیشه مغازه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

چاپ استیکر شیشه مغازه مات

برچسب شیشه مغازه چه ویژگی دارد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بارها در خیابان‌های شلوغ و معابر عمومی با انواع تبلیغات روی شیشه مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مواجه شده باشید و توجه تان را جلب کند. برچسب شیشه مغازه همان چاپ وینیل و چاپ مش شیشه و ویترین است که برای پوشاندن روی شیشه مغازه‌ها، جذابیت ظاهری و همچنین اهداف تبلیغاتی استفاده می‌شود.

برچسب شیشه مغازه هم مانند دیگر متریال‌های تبلیغاتی و تزئینی دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص و منحصر به فردی است که می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در تبلیغات و جلب توجه مشتریان داشته ‌باشد. امکان چاپ تصاویر فانتزی، لوگوها، متن‌ها و هر نوع طرح دلخواه تنها با استفاده از چاپگر یووی رول روی ورق‌های نازک استیکر امکان ‌پذیر است. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌های برچسب شیشه مغازه اشاره می‌کنیم:

  1. نصب و جداسازی آسان، بدون نیاز به نصاب
  2. ضد خش بودن
  3. سهولت در تمیز کردن
  4. سرعت چاپ بالا
  5. تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ و پوشش دهی تمامی سلیقه‌ها
  6. امکان چاپ در طول و عرض دلخواه مشتریان (بدون محدودیت)
  7. چاپ با بهترین وضوح و بالاترین کیفیت متریال
  8. مقاومت و ماندگاری بالا در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی
  9. هزینه چاپ و نصب مناسب و مقرون به صرفه

انواع برچسب شیشه مغازه

چاپ برچسب شیشه مغازه از نظر نوع پوشش سطحی در چهار مدل استیکر مات، استیکر براق، استیکر شیشه‌ای و چاپ مش به چاپ می‌رسد که هر کدام با توجه به نحوه استفاده، جنس متریال به کار رفته، نوع محصول و حوزه کاری کسب و کارها طبقه بندی می‌شوند:

چاپ استیکر مات

چاپ استیکر مات معمولاً برای تمامی فضاهای داخلی، خارجی و همچنین مغازه‌های که شدت تابش نور در آنجا زیاد است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که به خاطر سطح کاملاً یکنواخت و ماتی که دارد، برگشت نور پس از چاپ ندارد. اگر می‌خواهید وسایل های داخل مغازه از بیرون دیده نشود یا اینکه از تابش مستقیم نور خورشید به داخل مغازه جلوگیری کنید، بهترین گزینه استفاده از استیکرهای مات است.

چاپ استیکر شیشه مغازه براق

چاپ استیکر براق

استیکر براق نیز دقیقاً مشابه استیکر مات است، با این تفاوت که سطح آن کاملاً براق و صاف است. این استیکر چاپی معمولاً برای تمامی فضاهای داخلی و همچنین محیط‌هایی که شدت تابش نور در آنجا کم است، استفاده می‌شود. از ویژگی‌های چاپ استیکر براق شیشه مغازه می‌توان به قابلیت دیده بودن از دو سمت اشاره کرد. شما می‌توانید هم از داخل و هم از خارج مغازه طرح روی استیکرها را ببینید.

چاپ استیکر شفاف (شیشه‌ای)

استیکر شیشه‌ای برخلاف استیکر مات و براق، سطحی شفاف مانند شیشه دارد و برای استفاده روی سطوح شفاف و شیشه‌ای مانند شیشه مغازه و فروشگاه‌های بزرگ مناسب است. چاپ استیکر شفاف به خاطر سطح بی‌رنگ، شفاف و براق به استیکر ترنسپرنت شهرت دارد و برای مغازه‌هایی که شدت تابش نور خورشید در آنجا زیاد است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکل ظاهری این استیکرها به‌ صورت شفاف و بدون رنگ است.

چاپ استیکر په په یا مخملی

په په یا چاپ په په نوعی استیکر پشت چسب‌دار با روکش مات و مخملی است که علاوه بر مصارف تبلیغاتی، در صنعت دکوراسیون داخلی بسیار شناخته شده و کاربردهای گسترده‌ای دارد. استیکر مخملی به‌ خاطر کیفیت بسیار خوبی که دارد، به ‌راحتی روی ویترین شیشه‌ای فروشگاه‌های بزرگ، سوپر مارکت‌ها، مغازه‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودها، پاساژها، بوتیک‌ها، داروخانه‌ها، مراکز تجاری، ادارات دولتی و اماکن عمومی چسبانده می‌شود.

چاپ مش

یکی دیگر از انواع برچسب‌های شیشه مغازه، چاپ مش است که به‌ شکل شبکه‌ای از سوراخ‌های بسیار ریز ساخته شده که یک طرف آن چسب‌دار است. به ‌عنوان مثال یک فروشگاه محلی بزرگ با نصب چاپ مش روی ویترین شیشه‌ای، می‌تواند مشتریان بیشتری جذب کند. زیرا مردم بیرون از مغازه تصاویر تبلیغاتی با طرح جذاب را می‌بینند و ترغیب به بازدید از داخل فروشگاه می‌شوند.

روش‌های چاپ برچسب شیشه مغازه

چاپ برچسب شیشه مغازه یکی از کاربردی‌ترین برچسب‌های تبلیغاتی است که توسط دستگاه چاپ اکوسالونت و دستگاه چاپ یووی رول انجام‌ می‌شود. با استفاده از این دو نوع روش چاپی می‌توانید انواع طرح‌های متنوع و جذاب را روی ورق‌های نازک استیکر چاپ کنید.

چاپ اکوسالونت

با استفاده از این نوع روش چاپی می‌توانید انواع طرح‌های متنوع و مورد نیاز مشتریان را مستقیماً روی انواع کاغذهای وینیل پشت چسب‌دار به چاپ برسانید. چاپ استیکر اکوسالونت در واقع یک چاپ ایده آل و مدرن است که برای چاپ استیکرهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فرآیند چاپ استیکر با دستگاه چاپ اکوسالونت، از جوهرهای با کیفیت و مرغوب استفاده می‌شود که به انسان و محیط زیست هیچ ‌گونه آسیبی نمی‌رساند. جوهرهای این چاپگر به خاطر کیفیت بالایی که دارد، طی چند سال اخیر مورد استفاده بسیاری از چاپخانه‌ها قرار گرفته است.

چاپ یووی رول

یکی از جدیدترین و پرکاربردترین انواع خدمات چاپ مستقیم اجسام که نیاز به هیچ ‌گونه محافظت سطحی ندارد و مانند کاغذ به‌ صورت رول به رول به چاپ می‌رسد، چاپ یووی رول است. این نوع روش چاپی این امکان را برای صاحبان کسب و کارها فراهم کرده که با استفاده از چاپگر یووی رول بتوانید طرح‌های جذاب را به‌ صورت مستقیم روی سطح انعطاف‌پذیر ورق‌های نازک استیکر چاپ کنید. چاپ استیکر یووی رول در مقایسه با انواع روش‌های چاپی پرطرفدارتر است و صاحبان کسب و کارها این روش چاپی را بیشتر می‌شناسند.

چاپ مش پشت چسبدار

از کجا برچسب شیشه مغازه سفارش دهیم؟

برچسب شیشه مغازه با توجه به نیاز افراد و همچنین اهداف تبلیغاتی و بازاریابی که برای چاپ آنها در نظر گرفته ‌شده، توسط دو چاپگر اکوسالونت و یووی رول عمدتاً به ‌صورت رولی و سفارشی تولید می‌شوند. قیمت چاپ استیکر شیشه مغازه هم مانند دیگر ابزارهای تبلیغات محیطی، به ‌صورت متر مربعی محاسبه می‌شود و قیمت نهایی پس از بررسی‌های صورت گرفته به مشتریان اعلام می‌گردد. در صورتی که قصد ثبت سفارش چاپ برچسب شیشه مغازه را دارید، ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان را پیشنهاد می‌کنیم. چاپ سبحان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز چاپ استیکر شیشه مغازه در تهران است. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش، به نشانی sobhanprint.com مراجعه کنید

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها