|
کدخبر: 331906

با حضور مسئولان دولتی و بخش خصوصی؛

هفتمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا ، کارتن و فرآورده های سلولزی گشایش یافت

هفتمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات مربوطه ۱۴۰۳ با حضور بیش از ١٣٠ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.

کسب و کار هفتمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا ، کارتن و فرآورده های سلولزی گشایش یافت

در آیین گشایش این نمایشگاه "مهدی صادقی نیارکی" نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، "صدیف بیک زاده" عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران، رؤسای انجمن‌های تخصصی مربوطه و جمعی از فعالان صنفی و اقتصادی حضور داشتند.

این نمایشگاه امروز سه شنبه نهم مردادماه آغاز شده و تا  روز جمعه ۱۲ مرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

شرکت آینده اندیشان رادینا، مجری برگزاری نمایشگاه است که مجوزات لازم را از سازمان توسعه تجارت ایران نیز گرفته است.

حمایت از توانمندی‌های داخلی، تبادل اطلاعات و بررسی همکاری‌های مشترک از اقدامات و برنامه‌های رویداد نمایشگاهی امسال به شمار می‌آید.

امسال بخش ویژه‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها اختصاص داده شده است تا این شرکت‌ها بتوانند جدیدترین خدمات و فعالیت‌های نوآورانه خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند؛ همچنین مجموعه‌ای از جدیدترین تولیدات کاغذ، ماشین ‌آلات و مواد اولیه حوزه کاغذ و صنایع وابسته به نمایش در آمده است.

همچنین "مونا ابرو فراخ" مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار وزارت صنعت، معدن و تجارت بازدیدی از نمایشگاه داشت و از نزدیک در جریان مهمترین توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی این حوزه قرار گرفت.

نمایشگاه۱

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها