|
کدخبر: 331925

معرفی بهترین قالیشویی های قم در سال جاری! [? بررسی +5 برند برگزیده مردمی در 3سال اخیر ]

احتمالا زیاد پیش آمده که از خودتان بپرسید که در کارخانه های قالیشویی دقیقا چه اتفاقی برای فرش ها می افتد؟ امروزه به دلیل رشد و پیشرفت صنعت و تولید انواع ماشین آلات تخصصی شستشوی فرش، از روش های متنوع و مختلفی برای شستشوی انواع فرش و قالی استفاده می شود. فرش های ماشینی، دستباف و یا انواع موکت ها هر کدام بسته به اینکه چه مقدار آلودگی و کثیفی دارند و همچنین با توجه به جنس و الیافی که در آنها بکار گرفته شده، با پاک کننده های مخصوص و متفاوتی که متخصصین حاذق در قالیشویی قم تشخیص میدهند شسته می شود.

یکی از اصلی ترین چالش های مردم برای شستشوی فرش در قم، پیدا کردن قالیشویی های مجاز و معتبر که دارای پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات شستشو میباشند، هست که  در این مقاله ما در رسانه فرشور سعی داشتیم تا با بهره گیری از بازخوردهای مردم و میزان تعاملات اتحادیه صنف قالیشویان قم، 3برند مورد قبول و واجد شرایط بهترین قالیشویی قم را به شما در رسانه بزرگ فرشور معرفی کنیم.

 قالیشویی قم در فرشور

قالیشویی ماندگار قم

قالیشویی ماندگار یکی از قدیمی ترین و معتبرترین قالیشویی های قم نیروگاه بوده که همواره با داشتن ناوگان سرویس دهی گسترده در سطح شهر قم و پوشش مناطق نیروگاه ، جمهوری همچنین بلوار توحید قم و شهرک صنعتی و پردیسان و با ارائه خدمات متنوع و ممتاز خود در زمینه رفوگری و ترمیم فرش در قم و... توانسته تا مورد اعتماد بسیاری از مشتریان خود قرار بگیرد و یکی از پر بازخورد ترین قالیشویی های قم در سال های اخیر باشد. این قالیشویی همواره در ارائه خدمات و حفظ کیفیت از نظر رسانه فرشور در رقابت با قالیشویی های بزرگی چون قالیشویی آئین خراسان مشهد (https://aeincarpet.ir) بوده که موفق شده تا در لیست بهترین قالیشویی های قم در سال های اخیر باشد.

" شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی ماندگار قم ازین 3طریق اقدام کنید :

. مراجعه به سایت فرشور (https://farshour.ir) برای ثبت سفارش فرش در قم

. شماره های تماس : 0258863535 – 0256553535 – 02532923535

. شماره موبایل : 09108743535

.  آدرس کارخانه : قم – بلوار جمهوری

 قالیشویی ماندگار قم در فرشور

" در بحث جایگزینی فرایند قالیشویی جدا از رسانه فرشور به نقل از نیویورک تایمز (https://www.nytimes.com ) :

گاهی اوقات به قالی شویی های جایگزین و با کیفیت بالا «بخارشوی فرش» می گویند، در اکثر مدل های این چنینی در واقع از بخار استفاده نمی کنند. به گفته مهندس بیسل رایان آلت، Bissell HydroSteam در قالیشویی و فرش شویی های داخل منزل آزمایش شده که علاوه بر آب و مواد شوینده، از بخار نیز برای تمیزکردن و ازبین بردن مواد سخت و چسبنده به مانند چرک و چربی استفاده میشده و تاثیر بسزایی در تمیزی و کیفیت نهایی فرشها داشته است. "

 

 

قالیشویی تاج قم

قالیشویی تاج در طی سال های اخیر با ارائه خدمات منظم و با کیفیت خود توانسته تا اعتماد زیادی از مشتریان خود در قم را بدست آورد.  در 10سال اخیر این قالیشویی بعنوان یکی از برند های معتبر و دارای جواز رسمی اتحادیه بوده که با بهره گیری از کادری مجرب و باتجربه توانسته تا رضایت تعداد بیشماری از مشتریان خود را همچنان حفظ کند و در کنار قالیشویی ارمغان آسیا، به یکی از قالیشویی های اصیل و کهنه کار قم تبدیل شود.

" شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی تاج قم ازین 3طریق اقدام کنید :

.  مراجعه به سایت فرشور (https://farshour.ir ) برای ثبت سفارش فرش در تهران

.  شماره های تماس : 02538831122 –02532931122

.  آدرس کارخانه : قم – خیابان امام خمینی – پردیسان

 

قالیشویی سرای ایرانی تهران

قالیشویی سرای ایرانی بیش از 50سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار رقیبان و برند های بزرگی چون ماندگار، مدرن جوان و قالیشویی ارمغان آسیا، سعی داشته تا  کیفیت قابل قبولی را در شستشوی فرش و خدمات آن در قم ارائه کند. ناوگان گسترده سرویس دهی و بهره مند بودن از پرسنلی کارآزموده و همچنین رفوگران ماهر باعث شده تا این برند بتواند به یکی از برترین قالیشویی های قم تبدیل شود و رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

" شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی سرای ایرانی قم ازین 3طریق اقدام کنید :

.  مراجعه به سایت فرشور و قالیشویی قم (https://farshour.ir) برای ثبت سفارش فرش در قم

. شماره های تماس : 02536662828 – 02532706666

شماره موبایل : 09197454256

.  آدرس کارخانه : قم – خیابان توحید – امام زاده ابراهیم

 نقشه قالیشویی سرای ایرانی قم

 قالیشویی سرای ایرانی قم در فرشور

 

" برای مشاهده برند برگزیده مردمی و بهترین قالیشویی تهران در سال جاری به صفحه ( https://farshour.ir/tehran-carpet-cleaners  ) مراجعه کنید! "

 

قالیشویی مدرن جوان قم

قالیشویی مدرن جوان قم در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و در کنار قالیشویی آئین خراسان مشهد، یکی از معتبرترین و ممتازترین قالیشویی های سال های اخیر قم بوده که همواره با داشتن ناوگان گسترده سرویس دهی در سطح شهر و همچنین پرسنل باتجربه و خبره در خدمات تخصصی فرش، رضایت بسیار بالا و متمایزی را در صنف قالیشویان و اتحادیه فرش قم بدست آورد.

شما میتوانید برای ثبت سفارش در قالیشویی سرای ایرانی قم ازین 3طریق اقدام کنید :

.  مراجعه به سایت فرشور و قالیشویی قم (https://farshour.ir) برای ثبت سفارش فرش در قم

.  شماره های تماس : 02533366659 – 02532900107

شماره موبایل : 09357031414

.  آدرس کارخانه : قم – زنبیل آباد – 15خرداد قم

 

سایت بزرگ فرشور تلاش دارد تا با بررسی مرغوب ترین و بهترین قالیشویان هر شهر و باکیفیت ترین کارگاه های خدماتی فرش در کشور، کار شما مردمان عزیز را سهولت بخشد تا بتوانید با خیالی آسوده، برند مورد اعتماد و معتبر خود را انتخاب نموده و از بالاترین سطح از خدمات فرش و قالیشویی بهره مند شوید. یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب در قم، ارجاع به رسانه های معتبر و بزرگی مانند : دیوار,  فرشور , آقای فرش,  رسانه " مشهد بهترین " و شیپور میباشد که همواره سعی داشتند تا با سابقه ترین واحد های صنفی در هر شهر را به مردم معرفی کنند تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه، فرش های خود را به واحد های بزرگ و متخصص شستشوی فرش بسپارید.

همچنین برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در اسلامشهر (https://farshour.ir/eslamshahr-carpet-cleaners ) و بهترین قالیشویی در کرج ( https://farshour.ir/karaj-carpet-cleaners ) میتوانید به لینک های درج شده در سایت فرشور مراجعه کنید.

 شما میتوانید برای مطلع شدن از قالیشویی های مجاز و معتبر شهر خود، به سایت فرشور مراجعه کنید و همچنین از جدیدترین نرخنامه های قالیشویی اتحادیه فرش و فرشور در قم نیز مطلع شوید.

منبع : https://mashhadbestplace.ir

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها