|

کاشت مو و ابرو سرمایه گذاری روی زیبایی یا هدر دادن پول؟

شاید تا چند دهه قبل می‌شد ترندهای زیبایی را در داشتن ابروهایی طراحی شده، تاتو شده و یا به‌شدت نازک تعریف کرد اما در حال حاضر اصلی‌ترین مؤلفه برای داشتن ابرو و موی زیبا، سلامت و پرپشتی آن‌ها است.

کسب و کار کاشت مو و ابرو سرمایه گذاری روی زیبایی یا هدر دادن پول؟

این ترند باعث شده تا عده بیشتری از افراد به دنبال داشتن موهایی طبیعی و زیبا باشند. ترندی که با توجه به ماهیت سالم آن می‌تواند راه را برای دیگر تغییراتی که افراد ممکن است به مرور زمان قصد داشته باشند روی ظاهر خود اعمال کنند هم باز می‌گذارد و به همین دلیل از دید بسیاری از افراد بیشتر مانند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت روی زیبایی است. اما عده دیگری هم معتقد هستند که نتایج این عمل ماندگار نیستند و صرف هزینه بر روی آن هدر دادن پول است.

با توجه به این موضوع در این مطلب هزینه کاشت مو و هزینه کاشت ابرو را بررسی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم به پاسخ این پرسش برسیم که آیا انجام عمل کاشت مو واقعاً هدر دادن پول است یا این که با نتایج مثبت و غیرقابل انکار همراه است؟

هزینه کاشت مو و ابرو چقدر است؟

هزینه کاشت مو و ابرو به عوامل متغیر و زیادی بستگی دارند. به عنوان مثال میزان طاسی و مقدار موی موردنیاز برای انجام پیوند مو، اصلی‌ترین مؤلفه در تخمین این هزینه هستند. از سوی دیگر پیچیدگی متدهای درمانی و پیشرفته بودن تجهیزات موردنیاز برای جراحی هم همه مواردی هستند که در هزینه نهایی عمل تأثیرگذارند.

با این حال اگر در نهایت هزینه کاشت ابرو و هزینه کاشت مو را بررسی کنید و آن را با هزینه کارهای زیبایی مانند میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو، اکستنشن مو و مواردی از این دست مقایسه کنید، انجام این عمل بیش از آن که کاری هزینه بر برسد، یک سرمایه‌گذاری بلند مدت خواهد بود که شما را از مراجعه مکرر به مراکز زیبایی و صرف هزینه‌های زیاد بی‌نیاز خواهد کرد.

هزینه کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده

با عمل کاشت مو و ابرو آشنا شوید!

عمل کاشت مو و ابرو هر دو اساس یکسانی دارند. در هر دو این عمل‌های جراحی، فولیکول‌های مو از بخشی از بدن فرد که به عنوان بانک مو انتخاب می‌شود، به بخش مورد نظر پیوند زده می‌شود. هر بخشی از بدن که موهای زیادی داشته باشد نمی‌تواند به عنوان بانک مو انتخاب شود بلکه تنها بخش‌هایی از بدن فرد را می‌توانیم به عنوان بانک مو در نظر بگیریم که جنس موهای آن با موهای محل موردنظر برای کاشت مطابقت داشته باشد.

بانک موی مناسب برای موهای سر و موهای ابرو با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال رایج‌ترین ناحیه‌ به عنوان بانک مو برای کاشت ابرو موهای پشت‌گوش است و برای موهای سر نیز معمولاً موهای پشت به عنوان بانک مو در نظر گرفته می‌شوند.

روش‌های زیادی برای کاشت مو و ابرو ایجاد شده‌اند و توسط پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در روش‌های قدیمی‌تر معمولاً یک برش نواری از پوست بانک مو برداشته می‌شود سپس فولیکول‌های مو از روی این برش برداشته و به محل موردنظر پیوند زده می‌شوند.

این روش کمی تهاجمی‌تر از روش‌های جدیدتر کاشت مو است؛ اما همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که حجم ناحیه دچار طاسی آن‌ها گسترده است؛ زیرا به کمک آن می‌توان فولیکول‌های مو بیشتری را پیوند زد.

در روش‌ها جدیدترین فولیکول‌های مو به ‌صورت مستقیم از محل ناحیه بانک مو برداشته می‌شوند و به محل موردنظر پیوند زده می‌شوند. این روش جراحات بسیار کمتری دارد و در نتیجه دوران نقاهت آن بسیار کوتاه‌تر است.

هزینه کاشت ابرو

چطور می‌توان بهترین نتیجه را از عمل کاشت مو و ابرو به دست آورد؟

برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از عمل جراحی کاشت مو و ابرو خود به دست آورید، تنها کافی است که به دو توصیه گوش کنید. توصیه اول این است که کلینیک خوب و معتبری را برای انجام عمل جراحی خود انتخاب کنید و توصیه دوم این است که مراقبت‌های قبل و بعد از عمل خود را جدی بگیرید، به توصیه‌های پزشک در دوران نقاهت توجه کرده و داروهای خود را مطابق دستور پزشک مصرف کنید.

به اجرا درآوردن توصیه دوم کار چندان دشواری نیست. با این حال نقش توصیه اول ما به شما در به دست آوردن بهترین نتیجه از عمل کاشت مو و ابرو بسیار پررنگ‌تر است زیرا در صورتی که به کلینیک معتبر و پزشک متخصص و با تجربه‌ای مراجعه کنید با بررسی کامل شرایط شما نسبت به انجام یا عدم انجام عمل تصمیم‌گیری خواهد کرد و به این ترتیب در صورتی که انجام عمل برای شما بی‌نتیجه یا مضر باشد در همان گام اول شما را از این موضوع مطلع کرده و از انجام عمل جراحی کاشت مو و ابرو منصرف خواهد کرد.

عمل کاشت مو و ابرو برای کسانی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند، به برخی بیماری‌های زمینه‌ای خاص دچار هستند و یا این که در دوران بارداری یا شیردهی به سر می‌برند، گزینه کاملاً مناسبی نیست. پزشک متخصص قبل از انجام عمل با بررسی کامل و دقیق آزمایش‌های فرد، او را از شرایط و درصد موفقیت عمل مطلع می‌کند. به همین دلیل عمل جراحی که نزد یک پزشک متخصص و معتبر انجام شود به‌ هیچ ‌عنوان بی‌نتیجه و هدر دادن پول نخواهد بود.

اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران هستید، توصیه ما به شما مراجعه به کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده است. دکتر نیلفروش زاده با بیش از ۳۰ سال تجربه در حوزه کاشت مو و ابرو چهره برتر کاشت مو در خاورمیانه است. او مؤسس اولین کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو در ایران بوده و با داشتن کلینیک در بیش از ۶ کشور در سراسر جهان، با استفاده از تجهیزات و دانش روز دنیا به انجام عمل کاشت مو و ابرو برای مراجعین خود می‌پردازد.

کلام آخر

عمل کاشت مو و ابرو عمل‌های جراحی زیبایی پرطرفداری هستند که در صورت انجام درست می‌توانند تا حد بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهری فرد مؤثر باشند. با این حال در صورتی که به‌ خوبی مراقبت‌های قبل و بعد از انجام عمل را جدی نگیرید و به یک کلینیک مجهز و پزشک متخصص و باتجربه برای انجام این عمل مراجعه نکنید، ممکن است در ابتدا هزینه کمتری پرداخت کنید؛ اما در نهایت پول خود را هدر داده‌اید.

اگر به دنبال انجام این عمل در تهران هستید، توصیه ما به شما مراجعه به کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده است. در این کلینیک شرایط شما به‌ خوبی و به طور کامل بررسی می‌شود و با توجه به آن متدهای درمانی مناسب برای شما انتخاب خواهد شد.

 

کدخبر: 332400

ارسال نظر

 

آخرین اخبار