|
کدخبر: 332580

آیا همستر کامبت در بایننس لیست خواهد شد؟

کسب و کار آیا همستر کامبت در بایننس لیست خواهد شد؟

 

به احتمال زیاد توکن همستر کامبت در بایننس لیست خواهد شد. اقدامی که مطمئنا مورد توجه بیش از 300 میلیون کاربر این بازی محبوب مبتنی بر تلگرام قرار می‌گیرد. بایننس اشاره کرده است که احتمالا توکن همستر کامبت (HMSTR) را برای خرید و فروش فهرست می‌کند.

همستر کامبت در بایننس لیست می شود

همستر کامبت، یک بازی محبوب مبتنی بر تلگرام، ممکن است به‌زودی توکن HMSTR خود را در لیست بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان مشاهده کند. این خبر باعث جلب توجه کاربران کریپتو شده است، زیرا لیست شدن همستر کامبت در بایننس به‌طور قابل‌توجهی می‌تواند خرید همستر و فروش آن را آسان‌تر کند.

همستر کامبت از زمان عرضه خود در مارس 2024 به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر بلاک چین تبدیل شد. در حال حاضر این بازی بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد و روزانه 4 تا 5 میلیون کاربر جدید به‌دست می‌آورد. امری که احتمالا در تعیین قیمت همستر موثر خواهد بود.

رشد سریع بازی قابل‌توجه بوده و چندین رکورد را در این روند ثبت کرده است. به‌طوری‌که کانال یوتیوب همستر کامبت در یک هفته بیش از 10 میلیون مشترک به‌دست آورد. این اولین کانال در یوتیوب است که به این موفقیت دست می‌یابد. این بازی همچنین تنها در دو ماه به 100 میلیون کاربر رسید و رکورد سریع‌ترین پروژه برای رسیدن به این نقطه عطف را به نام خود ثبت کرد.

همستر کامبت چه زمانی عرضه می شود؟

در ابتدا، توکن HMSTR قرار بود در جولای 2024 عرضه شود. با این حال، تیم توسعه‌دهنده بازی به‌دلیل چالش‌های فنی مربوط به مقیاس عظیم ایردراپ برنامه‌ریزی‌شده، اعلام تاخیر کرد. ایردراپ همستر احتمالا به بیش از 250 میلیون کاربر می‌رسد که به‌طور بالقوه آن را به یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌ها در تاریخ کریپتو تبدیل کند.

با وجود تاخیر، چندین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال توکن HMSTR را برای معاملات «پیش فروش و پیش خرید» لیست کرده‌اند. این صرافی‌ها عبارت از KuCoin، Bybit، OKX، Gate.io و Bitget هستند. عرضه همستر کامبت در بایننس باتوجه‌به پایگاه کاربران جهانی صرافی که تقریبا 200 میلیون نفر هستند، دامنه نفوذ توکن را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

همستر کامبت چه زمانی عرضه می شود؟

همستر کامبت چگونه عرضه می شود؟

بر اساس وایت پیپر اخیرا منتشر شده همستر کامبت، پروژه قصد دارد حدود 60 درصد از توکن‌های خود را از طریق یک ایردراپ بین گیمرها توزیع کند. 40 درصد باقیمانده برای اهداف گوناگون پروژه مانند توسعه، رشد، نقدینگی بازار و پاداش برای تیم‌های بازیکنان تخصیص خواهد یافت.

در حال حاضر هیچ سرمایه‌گذاری خطرپذیر یا سرمایه‌گذاری اولیه‌ای پشتوانه توکن همستر کامبت نیست. این بدان معناست که ارزش آن صرفا بر اساس تقاضای ارگانیک و منافع کاربران تعیین خواهد شد. تیم توسعه‌دهنده همچنین در حال کار بر روی ایجاد جریان‌های درآمدی جدید برای جلوگیری از فروش توکن آینده است. مثلا قصد دارد برنامه‌های کمک‌هزینه اکوسیستم را برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث راه‌اندازی کند.

چه زمانی همستر کامبت در بایننس لیست می شود؟

همستر کامبت فراتر از راه‌اندازی توکن خود برنامه‌هایی برای گسترش به یک اکوسیستم بازی گسترده‌تر دارد. هدف این سازمان حمایت از استودیوهای بازی در اندازه‌های ریزودرشت با ارائه فرصت‌های بازاریابی، استفاده از ارز دیجیتال و گزینه‌های همکاری است.

درحالی‌که تاریخ دقیق راه‌اندازی توکن HMSTR و همستر کامبت در بایننس نامشخص است، جامعه ارزهای دیجیتال همچنان با علاقه به تماشای این پروژه می‌پردازد. همستر کامبت کماکان کاربران خود را با معرفی منظم ویژگی‌های جدید نظیر کسب کلید، اسکین و بازی درون بازی درگیر و سرگرم نگه می‌دارد.

جمع بندی

درحالی‌که عرضه و لیست شدن همستر کامبت در بایننس به‌طور ضمنی تایید شده است، اما هیچ‌گونه تاییدیه رسمی در این باره وجود ندارد. با این حال، استراتژی صرافی بایننس با همستر کامبت در ارائه طیف گسترده‌ای از توکن‌ها به کاربران و جذب تعداد زیادی کاربر جدید کاملا مطابقت دارد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها